Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    Saaie race gisteren, maar wel goede race van Bottas.
    Wel genant om te zien hoe Toto Wolff na de race de aandacht rond Bottas en zijn toekomst bij Mercedes amateuristisch ontweek. Hij probeerde steeds snel over te schakelen naar de problemen van Hamilton.
    Lijkt alleen de geruchten te bevestigen dat er reeds een voorcontract is met iemand anders voor volgend seizoen.
    Bottas heeft echter nog maar weinig fout gedaan dit seizoen en lijkt zonder veel problemen in het kielzog van Hamilton mee te kunnen. Heeft ook al wat ervaring en heeft de voorbije seizoenen bij Williams toch een constant niveau gehaald.
    Maar met wie zou er een voorcontract zijn, dat is de vraag..
    En gaat Hamilton wel nog blijven? Allemaal bijzondere vragen..
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      Saaie race gisteren, maar wel goede race van Bottas.
      Wel genant om te zien hoe Toto Wolff na de race de aandacht rond Bottas en zijn toekomst bij Mercedes amateuristisch ontweek. Hij probeerde steeds snel over te schakelen naar de problemen van Hamilton.
      Lijkt alleen de geruchten te bevestigen dat er reeds een voorcontract is met iemand anders voor volgend seizoen.
      Bottas heeft echter nog maar weinig fout gedaan dit seizoen en lijkt zonder veel problemen in het kielzog van Hamilton mee te kunnen. Heeft ook al wat ervaring en heeft de voorbije seizoenen bij Williams toch een constant niveau gehaald.
      Dat betwijfel ik toch, waarom nu al iemand vastleggen voor volgend seizoen als je huidige nieuwe rijder zich nog niet echt heeft kunnen tonen...

Verder beetje teleurgesteld in stoffel, ik weet je moet geduld hebben met rookies maar er gingen toch veel stemmen de lucht in dat dit wel eens een wereldkampioen zou kunnen worden wel dan zal er toch nog veel moeten gebeuren vermoed ik. Hij wordt momenteel om de oren gereden door Alonso maakt ook echt wel rookie mistakes (barcelona/monaco + vaak rempunten missen), laat dit seizoen een leerperiode zijn om volgend jaar toch eens te tonen wat hij in z'n mars heeft want makkelijk zal het niet worden met zijn generatie rijders: Hamilton, vettel, Verstappen, Ricciardo, Bottas..

Hij is in ieder geval al beter dan Stroll en Giovinazzi

Hopen dat hij iets kan klaarspelen in Montreal

Comment

Er is maar 1 jonge gast die het goed doet en dat is Max . Stoffel , Lance , Giovinazzi zullen nooit kampioen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Er is maar 1 jonge gast die het goed doet en dat is Max . Stoffel , Lance , Giovinazzi zullen nooit kampioen worden.
          Klopt maar 1ste seizoen maakte hij ook rookie mistakes, maar liet ook wel iets zien dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Klopt maar 1ste seizoen maakte hij ook rookie mistakes, maar liet ook wel iets zien dan.
            Fouten maken ze allemaal zelfs Lewis maakt er nu en dan nog . Ik heb nog niets gezien van Stoffel wat mijn aandacht heeft getrokken in de f1 . Hij word altijd door Alonso verslaan . Zijn enige kans was Monaco omdat 1 Alonso niet aanwezig was en 2 de Mclaren alleen daar iets of wat indruk kan maken en dan rijd hij in de vangrail.

Comment

Vergeet niet dat Alonso de nieuwe updates altijd eerst krijgt. Wagens van beide zijn dus niet gelijk.
              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                Vergeet niet dat Alonso de nieuwe updates altijd eerst krijgt. Wagens van beide zijn dus niet gelijk.
                Zo'n geruchten neem ik meestal met korreltje zout maar nu moet ik je toch wel gelijk geven, als Mclaren zo tevreden is over stoffel dan moet het wel zoiets zijn anders ga je een rijder niet blijven ophemelen als hij elke lap 1sec trager dan z'n teammaat is. Enige 2 zware fouten die stoffel maakte zijn de aanrijding met Massa in spanje en de crash bij herstart in monaco. Er zit progressie in en dat is mss wel zo bij elke rookie, Stroll had ik in feite al afgeschreven maar die behaalde toch mooi een podiumplaats als jongste F1 piloot... tja zal blijkbaar meer geduld moeten hebben met de rookies.

Comment

Stroll haalde het podium door puur geluk en pech van anderen, idem voor Ricciardo die won omdat Ferrari en Mercedes pech hadden maar hij perst wel alles uit de wagen. Geef Ricciardo een goede wagen en hij word kampioen.
                  Massa is zowat Kimi niveau en hij maakt altijd gehakt van Stroll . Zet Stroll langs Vettel of Hamilton en hij zit 1 seconde of meer van de pace . Nuja op dat leeftijd is dat nog goed . Ben benieuwd hoe hij het over 3 jaar doet als hij zolang mag blijven.
                  Last edited by ; 24/07/2017, 15:36.

Comment

Serieuze afgang voor Honda nu ze buiten gebonjourd worden door McLaren
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Als Honda de budgetten blijft krijgen zou straks Red Bull wel's de lachende derde kunnen zijn.
                      Al doet mij dit veel denken aan Toyota destijds. Zij zijn na een paar jaar ook moeten afdruipen zonder noemenswaardig resultaat.
                      't Is nu eenmaal niet zo, dat omdat je tijdens de jaren 80 een golden team kon samenstellen, dat dit met andere mensen en nieuwe technologiën even goed gaat lukken.

Voor Mclaren is dit sowieso geen goed nieuws. Ze degraderen hiermee tot definitief klanten team volgens mij, en moeten goed opletten dat ze niet dezelfde weg als Williams op gaan.

Comment

Met Renault motoren zie ik Mclaren ook niet rap winnen maar éérder strijden voor P5 P6. Nu ja wel een grote vooruit gang t.o.v. Honda brol .
                        Honda heeft de imago van Mclaren gewoon verkracht . Ze hebben Honda 3 jaar de tijd gegeven maar er is niets veranderd sinds dag 1. De motoren houden het met moeite 1 race vol en de prestaties trekken dan ook op niets . Chassis is wel goed.
                        Last edited by ; 15/09/2017, 18:08.

Comment

Honda is op dit moment niet goed, men is al 3 jaar lang aan het sukkelen en er is geen progressie. Dit zal ook niet snel veranderen omdat de motoren zo ingewikkeld zijn.

Als in 2021 de regels veranderen zal er meer mogelijk zijn en voor McLaren is het een goede oplossing tot dan, zeker omdat Renault zijn budget heeft opgetrokken en er veel goeds zal komen in 2018.

als je ziet dat McLaren in FP3 in Singapore P4-5 halen, vraag je toch af wat ze zouden kunnen met een Renault motor.
                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Leuke race . Als Vettel deze won zou ik zeggen dat hij het kampioenschap juist nog zou kunnen winnen maar nu is het zowat game over . Zware dobber voor Ferrari . Je kunt ook niet echt een schuldige aanwijzen vind ik . Geweldige start van Fernando en Kimi.
                            Kimi en Max weer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                              Honda is op dit moment niet goed, men is al 3 jaar lang aan het sukkelen en er is geen progressie. Dit zal ook niet snel veranderen omdat de motoren zo ingewikkeld zijn.

Als in 2021 de regels veranderen zal er meer mogelijk zijn en voor McLaren is het een goede oplossing tot dan, zeker omdat Renault zijn budget heeft opgetrokken en er veel goeds zal komen in 2018.

als je ziet dat McLaren in FP3 in Singapore P4-5 halen, vraag je toch af wat ze zouden kunnen met een Renault motor.
                              De renault motor is zeker sneller maar dan zouden ze op hetzelfde niveau als RB zitten en daarbij komt ook nog eens dat de motor niet echt betrouwbaar blijkt als we naar verstappen kijken.

Comment

Pff nog 2 maand tegen de voorseizoens tests

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                  Pff nog 2 maand tegen de voorseizoens tests
                                  Formule 1 wordt beetje te 'clean' vind ik. Teveel regeltjes waardoor de actie nogal dikwijls dreigt verloren te gaan. Heb het altijd met veel interesse gevolgd maar is hierdoor de laatste jaren toch wat verminderd.

Comment

Bij mij is het net andersom, interesse stijgt met de jaren, uitzendingen zijn veel verbeterd, belg in de F1, hollander die het ook wel goed en bont maakt. verschillende rijders die mij kunnen bekoren.

Met de nieuwe eigenaars zal spektakelwaarde wel stijgen, dat ben ik zeker.

Comment

Ik vond 2017 een best geslaagd seizoen.

Comment

• Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                        X