Ik vind het jammer dat merken als BMW en Audi niet meedingen naar een F1 titel...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2017
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk BerichtenIk vind het jammer dat merken als BMW en Audi niet meedingen naar een F1 titel...
Comment
-
F1 2017 Explained: Aerodynamics #SimpliF1ed
Time to get technical! 2017 marks the beginning of a new era in Formula One. Radical aerodynamic changes and the introduction of wider tyres will alter the c...
Comment
-
Big changes are coming to F1 in 2017. Stay ahead of the game with our guide to the new rules and regulations... For more F1® videos, visit http://www.Formula...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk BerichtenIk vind het jammer dat merken als BMW en Audi niet meedingen naar een F1 titel...
en VAG met Porsche heeft ook al enkele malen in de F1 aanwezig geweest, de laatste keer in 1991 met desastreuze resultaten.
en Audi en F1 zou niet matchen zeggen ze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtenkijk al uit naar het duel tussen bottas en hamilton
Ik denk dat Red Bull er dit jaar terug klaar voor is om te strijden voor de wereldtitel.
Tenminste I hope so...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
BMW heeft dat al gedaan... en is afgegaan als een gieter.
en VAG met Porsche heeft ook al enkele malen in de F1 aanwezig geweest, de laatste keer in 1991 met desastreuze resultaten.
en Audi en F1 zou niet matchen zeggen ze...
On topic: De nieuwe Sauber ziet er wel hééél mooi uit, goud, wit en blauw, me gusta! Alleen jammer dat er zo een kwal aan het roer staat.
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenGoed begin voor mclaren, 1ste testdag. Voorlaatste en al problemen. Ze gaan weer hun tijd moeten steken in de auto betrouwbaar te maken ipv. hem competitief te maken met mercedes of ferrari. Zucht!
Ik kijk trouwens wel uit hoe Giovinazzi het gaat doen. Ik heb die jongen wel hoog zitten.
Trouwens, ik vraag me af hoe goed redbull is, de andere teams hebben meer flapjes en vleugeltjes, de RB13 is vrij kaal en simplistisch vormgegeven, iets wat zelf Ricciardo toe gaf, waaraan hij toevoegde dat hij hoopte dat RB hun huiswerk wel goed genoeg hadden gedaan.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
twee testdagen verder en Mclaren heeft al weer 2 Honda motoren er door geblazen, when will it end....Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
CaliforniaDream Honda motor zal idd weer een probleem worden dit seizoen, motor opblazen en geen zo'n hoge topsnelheden halen...
In de regen lukt het blijkbaar wel om degelijke tijden te rijden voor Vandoorne, dusja duidelijk dat de auto power mist maar earo zal wel ok zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenCaliforniaDream Honda motor zal idd weer een probleem worden dit seizoen, motor opblazen en geen zo'n hoge topsnelheden halen...
In de regen lukt het blijkbaar wel om degelijke tijden te rijden voor Vandoorne, dusja duidelijk dat de auto power mist maar earo zal wel ok zijn.
Comment
-
Het blijft ongelofelijk dat een merk als Honda zo lang sukkelt..
Ze hadden eindelijk de kans om een grote stap voorwaarts te zetten met de nieuwe motorregels, slagen ze de bal wéér volledig mis...
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk BerichtenHet blijft ongelofelijk dat een merk als Honda zo lang sukkelt..
Renault heeft ook (na 4 opeenvolgende titels) gesukkeld...
Ferrari sukkelt ook nog altijd al enkele jaren aan een stuk...
Honda is dus niet alleen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Mercedes heeft ook een paar jaar gesukkeld...
Renault heeft ook (na 4 opeenvolgende titels) gesukkeld...
Ferrari sukkelt ook nog altijd al enkele jaren aan een stuk...
Honda is dus niet alleen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
Zo erg als Honda heeft wel niemand gesukkeld .
En mercedes gesukkeld? Denk het niet
Ferrari sukkelt? Ja door het gemiddeld chassis & slechte visie, niet omdat hun motor barslecht is.
Renault sukkelt? Dat is waar, maar ze hebben zich elk wel flink herpakt. Honda blijft gewoon aanmodderen..Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
en het blijft duren ... https://www.motorsport.com/f1/news/h...ue-880318/?s=1
begint nu stillekes aan compleet belachelijk te worden.
en aan de nostalgici onder ons, hun laatste passage (als constructeur) was ook al niet echt succesvol.
Comment
-
voor een bedrijf als honda is dat wel belachelijk ja. Maar ik lees nu dat het elektrische problemen zouden zijn?
Moest ik Alonso zijn en die honda ontploft nog eens, ik zou dat ding in het gras parkeren en via de team radio melden: "I've parked the Honda where it belongs...on the grass"2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
Comment