Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

BMW heeft dat al gedaan... en is afgegaan als een gieter.
    en VAG met Porsche heeft ook al enkele malen in de F1 aanwezig geweest, de laatste keer in 1991 met desastreuze resultaten.
    en Audi en F1 zou niet matchen zeggen ze...
    Ik denk dat je niet weet waar je over babbelt . BMW met dat turbo blok daar word nog altijd over gebabbeld . Begin jaren 2000 met montoya en ralf waren ze ook zeer sterk .

Comment

Brabham BMW in 1983 nog wereldkampioen met Nelson Piquet
      1500cc Turbo - 4 in lijn met +800PK

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Je vergeet dat machtig blok nog met een 1500pk in kwalificatie trim.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Ik denk dat je niet weet waar je over babbelt . BMW met dat turbo blok daar word nog altijd over gebabbeld . Begin jaren 2000 met montoya en ralf waren ze ook zeer sterk .
          Ge hebt gelijk, ik heb me vergist.

Comment

Je vergeet dat machtig blok nog met een 1500pk in kwalificatie trim.
            Toen was F1 nog echt F1, zonder idiote regeltjes die heel de boel verzieken.
            Als de ene nu de andere voorbij steekt en ze eens kwaad naar elkaar gekeken hebben hebben ze wel één of andere idiote sanctie die de boel komt verzieken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Een kwalificatie motor dat maar goed was voor enkele ronden .

Comment

nieuwe sponsor voor force india, en een bijhorend nieuw jasje

Comment

Moest er een vrouw met dat ding rijden.... Hulkenberg gaf nog aan nu weet je waarom ik daar ben vertrokken........

Comment

Moest er een vrouw met dat ding rijden.... Hulkenberg gaf nog aan nu weet je waarom ik daar ben vertrokken........
                    lolzz

Comment

of: geslacht mannelijk, maar niet fanatiek...

Comment

morgen eerste trainingen !!
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ik hoop echt dat Ferrari minstens even sterk is al Mercedes .

Comment

Ik hoop echt dat Ferrari minstens even sterk is al Mercedes .
                            Precies niet. Het gat lijkt wel kleiner.
                            Williams stelde me wel wat teleur.
                            De prestatie van McLaren was te verwachten..
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Bwa vrijdag zegt niets dat hebben we al vaak gezien. Qualy zal een indicatie zijn.

Comment

Bwa vrijdag zegt niets dat hebben we al vaak gezien. Qualy zal een indicatie zijn.
                                Australië zegt ook maar weinig. Dat is een atypisch circuit, pas de volgende GP in Shangai gaat het helemaal duidelijk worden.

Comment

Ik ben altijd wat voorzichtig met uitspraken tot we 3a4 races hebben gehad .Melbourne zegt inderdaad niets en idem voor trainingen . We hebben genoeg gezien dat er altijd zijn die er bij de trainingen niet geweldig voor stonden bij qualy er plots wel staan. Mercedes gaat vechten voor het kampioenschap dat is zeker maar hoop echt dat Ferrari en Redbull tegenstand gaan bieden.

Comment

Forza Ferrari dit is wat we nodig hadden . Sebastian vs Lewis hopelijk meer van dit . Inhalen hier is quasi onmogelijk dus deden ze ook niet de moeite maar de volgende race met een totaal andere layout word heel interessant . Ben blij dat het seizoen terug begonnen is nu ja dit is één van de saaiere circuits.

Comment

Ik hoop gewoon dat inhalen mogelijk zal zijn dit seizoen want heb geen zin in een seizoen lang pitstop overtakes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                        Ik hoop gewoon dat inhalen mogelijk zal zijn dit seizoen want heb geen zin in een seizoen lang pitstop overtakes.
                                        Denk het wel hoor .

Comment

Saaie race gisteren, maar wel goede race van Bottas.
                                          Wel genant om te zien hoe Toto Wolff na de race de aandacht rond Bottas en zijn toekomst bij Mercedes amateuristisch ontweek. Hij probeerde steeds snel over te schakelen naar de problemen van Hamilton.
                                          Lijkt alleen de geruchten te bevestigen dat er reeds een voorcontract is met iemand anders voor volgend seizoen.
                                          Bottas heeft echter nog maar weinig fout gedaan dit seizoen en lijkt zonder veel problemen in het kielzog van Hamilton mee te kunnen. Heeft ook al wat ervaring en heeft de voorbije seizoenen bij Williams toch een constant niveau gehaald.

Comment

Working...
                                          X