Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto sport Filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• djenne00
    replied
    Dat filmpje van Snijers in Manx heeft op zich ook veel gedaan voor de naam van de E30 M3. Wordt zelfs veel naar verwezen op Amerikaanse websites, podcasts, fora.
    Hij had an ook ongeloofelijk geweldadige stijl van rijden op dat moment. Leek wel of ie aan de speed zat, geen angst en geen zichtbaar respect voor het materiaal, machtig gewoon.

Jean Ragnotti is ook zo een type die het bloed in stroomversnelling steekt, spannend van begin tot einde, velen zeggen dat achterwielaandrijving persé de leukste en 4wd de efficienste manier zou moeten zijn om snel te gaan...ik ben daar niet zo zeker van.

Leave a comment:

• Atenza
    replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Neuville almost crash a tractor by Rally4You VideosDon't forget to subscribe to my channel !Like us on Facebook : https://www.facebook.com/Rally4YouVideos

Leave a comment:

• Atenza
    replied
    Veiligheidsboeken voor de Rally van Haspengouw liggen klaar, morgen om 13.30 hebben wij een vergadering met de " Sportcommissie Federale overheidsdienst Binnenlandse zaken " voor de goedkeuring van de veiligheid.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Opkomst is niet zoals in Ieper, maar kan wel druk worden, doch KP's zijn vrij goed bereikbaar. Je hoeft hier geen kilometers te stappen om een auto te zien passeren.
    Er worden 4 KP's drie keer gereden.
    OK, bedankt voor de info al !

Leave a comment:

• Atenza
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

En ook zo'n massale opkomst of toch bereikbaarder ? Zou mijne zoon er ook (veel) plezier mee doen . Ga er morgen eens op googlen. Weet je uit je hoofd hoeveel kp's er gereden worden? Laatste keer dat ik naar Ieper ging was nog toen ik bij Renault werkte. Was georganiseerd door Renault en werden van de ene KP naar de andere gebracht met shuttle. Zo is het heel leuk zulle.
    Zal binnenkort naar het autosalon moeten ook, algemene aanvraag hier zowel vrouw als de jongste zoon. Daar is het goed georganiseerd, kunt met je kaart parkeren vlak voor de ingang van die lange gang. Natuurlijk nog zware inspanning het salon zelf, maar je komt tenminste niet moe toe.
    Ga ook dikwijls naar Zolder, idem daar qua parkeermogelijkheden.
    Opkomst is niet zoals in Ieper, maar kan wel druk worden, doch KP's zijn vrij goed bereikbaar. Je hoeft hier geen kilometers te stappen om een auto te zien passeren.
    Er worden 4 KP's drie keer gereden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Rally van Zuid-Limburg - 11 november 2018
    En ook zo'n massale opkomst of toch bereikbaarder ? Zou mijne zoon er ook (veel) plezier mee doen . Ga er morgen eens op googlen. Weet je uit je hoofd hoeveel kp's er gereden worden? Laatste keer dat ik naar Ieper ging was nog toen ik bij Renault werkte. Was georganiseerd door Renault en werden van de ene KP naar de andere gebracht met shuttle. Zo is het heel leuk zulle.
    Zal binnenkort naar het autosalon moeten ook, algemene aanvraag hier zowel vrouw als de jongste zoon. Daar is het goed georganiseerd, kunt met je kaart parkeren vlak voor de ingang van die lange gang. Natuurlijk nog zware inspanning het salon zelf, maar je komt tenminste niet moe toe.
    Ga ook dikwijls naar Zolder, idem daar qua parkeermogelijkheden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    één van mijn favorieten :-)

Thierry Neuville overtakes Porsche 911 with a Citroën Visa 1000 Pistes - Legend Boucles de Spa 2012Visit StopandgoTV also on Facebook - http://www.facebook.c...

Leave a comment:

• Atenza
    replied
    Is 't waar, doe jij mee met die organisatie ? Tof! Wanneer vinden die plaats ? En zijn de pistes makkelijk bereikbaar met de auto ? Ieper lukt niet meer, teveel volk en te ver stappen...

Rally van Zuid-Limburg - 11 november 2018

Leave a comment:

• 1023
    replied

Bij mijn weten sponsorde Groene Michel niet in de autosport. De piloten groep B destijds waren inderdaad geen broekventen...
    Zouden meer rally's moeten plaatsvinden in Belgie.
    Groene michel zat een klein beetje in het motorracen , in rally sponserden ze ook kleinschalig jl Dumont in zijn beginjaren .

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Is 't waar, doe jij mee met die organisatie ? Tof! Wanneer vinden die plaats ? En zijn de pistes makkelijk bereikbaar met de auto ? Ieper lukt niet meer, teveel volk en te ver stappen...

Leave a comment:

• Atenza
    replied

Doede mee ? Zou tof zijn, een stratenrace organiseren of zo Zoals hier jaarlijks in Aalst waar motoren van alle klasses racen op het industriepark. De moeite waard...
    Meedoen? Je mag altijd een handje komen toesteken bij de organisatie van de Rally van Haspengouw en de Rally van Zuid-Limburg.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Organiseer er dan ééntje hé.
    Doede mee ? Zou tof zijn, een stratenrace organiseren of zo Zoals hier jaarlijks in Aalst waar motoren van alle klasses racen op het industriepark. De moeite waard...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Deze blijft ook goed:

Leave a comment:

• Atenza
    replied

Organiseer er dan ééntje hé.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Waarom, ik kan me gerust verplaatsen. Mocht het hier voor de deur zijn, 't zou een feestdag worden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    beetje te zien waar je woont in België

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

We komen van ver
    Waar is de tijd van de Groene Michel, niet voor broekventen :-)

http://www.standaard.be/cnt/v32qb68q
    Bij mijn weten sponsorde Groene Michel niet in de autosport. De piloten groep B destijds waren inderdaad geen broekventen...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    1050 kg en 560 pk in de Audi....in groep B.

Ik zie dat die groep S wel gelimiteerd zou worden op 300 pk.

Ik wist niet dat ook Ragnotti nog groep B gereden had. Spectaculaire filmpjes genoeg op Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=JG9yfutJ254

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Waar zijn de tijden... Hoe noemden die klasse rallywagens die toendertijd verboden werd ? Waren polyesteren wagens met het uitzicht van een fabriekswagen.
    Vroeger dikwijls naar rally's gaan kijken. De tijden van Ford Sierra Cosworth, M3's,... Achterwielaandrijvers zonder enig hulpsysteem. Toen zag je nogal wat. Was ook tof om de amateurs bezig te zien. Wat die gasten allemaal uitstaken... Was het bekijken waard
    Toen werd de autosport nog gesponsord door Bastos. Wie herinnert zich dat nog ?
    We komen van ver
    Waar is de tijd van de Groene Michel, niet voor broekventen :-)

De verstokte rokers van de legendarische 'groene Michel'-sigaretten zonder filter sterven uit. Het bedrijf maakt daarom een ommezwaai vanjewelste: 'We lanceren blonde filtersigaretten met een zachtere Amerikaanse smaak, in een hard pakje', zegt Jeroen Dhanens van St.Michel.

Leave a comment:

Working...
X