Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2018
Collapse
X
-
Laat ons hopen dat het vooral de bewerkte pics zijn die de wagen er zo flets laten zien
Stel je voor dat hun racepakken ook zo zijn (beetje zoals overalls van garagisten waar je met zesdehands wagens naartoe gaat).
Misschien dat meer realistische foto's het kleurenschema beter tot z'n recht laten komen ..
Nu ja, als 'm maar snel gaat zeker
Comment
-
Foto's doen die Mclaren geen eer aan.
Veel beter
Comment
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenFoto's doen die Mclaren geen eer aan.
Veel beter
https://www.instagram.com/p/BfiD8Uml...ource=ig_embed
Comment
-
Niet alles zeggend natuurlijk, maar Stoffel toch goed bezig in Barcelona :
1.
S. Vettel
1:20:168
50
2.
V. Bottas
1:20:270
56
3.
S. Vandoorne
1:20:325
37
4.
M. Verstappen
1:21:014
26
5.
C. Sainz
1:21:212
35
6.
P. Gasly
1:21:318
59
7.
S. Sirotkin
1:21:822
52
8.
E. Ocon
1:21:997
40
9.
K. Magnussen
1:22:850
18
10.
C. Leclerc
1:23:914
Comment
-
De organisatie achter de Formule 1 heeft de F1 TV-streamingdienst aangekondigd. Kijkers krijgen onder andere toegang tot livestreams vanaf alle auto's. De dienst komt in België beschikbaar, of hij ook naar Nederland komt is nog niet duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud WijzerNiet alles zeggend natuurlijk, maar Stoffel toch goed bezig in Barcelona :
1.
S. Vettel
1:20:168
50
2.
V. Bottas
1:20:270
56
3.
S. Vandoorne
1:20:325
37
4.
M. Verstappen
1:21:014
26
5.
C. Sainz
1:21:212
35
6.
P. Gasly
1:21:318
59
7.
S. Sirotkin
1:21:822
52
8.
E. Ocon
1:21:997
40
9.
K. Magnussen
1:22:850
18
10.
C. Leclerc
1:23:914
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAls enige op supersoft ook he
Hebben ook niet de innovatie sidepods (idem renault) zoals Ferrari e.d.
Zou het goedkomen of niet?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream
Deden ze vorig jaar ook om te camoufleren..
Hebben ook niet de innovatie sidepods (idem renault) zoals Ferrari e.d.
Zou het goedkomen of niet?
En die Honda doet het kennelijk goed als je de aantal rondes ziet van die Torro Rosso.
We zullen wel zien als er te racen valt. Ik hoop voor Stoffel dat het goed komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVeel slechter dan vorig jaar kan het in ieder geval niet.
Heel moeilijk oordelen nu ook, denk ik, met die koude weersomstandigheden daar.
Ik denk dat dit misschien ook het 'geluk' is van honda?
Door de koude is de koeling van de componenten beter en is er minder stress op de onderdelen.
Misschien als het 20 graden was geweest dat er al een paar geploft waren?
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Er wordt altijd over merken en motoren gesproken, maar meestal gaat het gewoon over een klein team van ingenieuze mensen die daar achter staan, die zoiets wel of niet doen slagen, denk ik.
Honda heeft zo vroeger een glorie periode gehad, net zoals Renault, Mercedes en Ferrari.
Bv Toyota is er met al haar geld ook nooit in geslaagd om in de F1 echt iets te verwezenlijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk wil niet te kritisch zijn, maar mij lijkt het dat de Honda motor vorig jaar niet het enige probleem was.
En die Honda doet het kennelijk goed als je de aantal rondes ziet van die Torro Rosso.
We zullen wel zien als er te racen valt. Ik hoop voor Stoffel dat het goed komt.
Comment
-
Het wordt nu toch al wel stilaan duidelijk dat de Mclaren 2018 geen slak is.
Stoffel is goed bezig.
Mercedes en Ferrari zullen nog wel out of their league zijn, maar Red bull moet toch wel een haalbare kaart worden.
Zou leuk zijn, als we Verstappen en Vandoorne eens met dezelfde wapens tegen elkaar kunnen zien strijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Zou leuk zijn, als we Verstappen en Vandoorne eens met dezelfde wapens tegen elkaar kunnen zien strijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHet wordt nu toch al wel stilaan duidelijk dat de Mclaren 2018 geen slak is.
Stoffel is goed bezig.
Mercedes en Ferrari zullen nog wel out of their league zijn, maar Red bull moet toch wel een haalbare kaart worden.
1.S. Vandoorne 1:20:068 Hypersoft
2.S. Vettel 1:20:824 Soft,
Bwa, ze doen weer zoals vorige dagen, de snelste rondjes op zachtste rubber.
Wat wel opvalt is dat de McLaren precies zuinig is op de banden, Stoffel reed wel pak ronden met die Hypers.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment