Heeft iemand goede Free practice livestreams? Ik luister er graag naar tijdens het werk. ( of nog beter, radiozender..)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBlijkbaar is Stoffel het proefkonijn van dienst, niet tegenstaande dat hij wel eens met het mes tussen de tanden mag beginnen rijden.
Zou beter naar een kleiner team gaan waar ze hem als gelijke behandelen.
Renault, torro rosso, haas en zelfs force india zouden mss. voor Stoffel zijn carriëre wel beter kunnen zijn als hij daar zijn collega kan outperformen.
Alleen denk ik dat het voor Stoffel moeilijk zal zijn om bij een ander team te gaan als zijn prestaties dit seizoen niet noemenswaardig zullen zijn, Gasly in tegenstelling is erg sterk begonnen als hij dit kan aanhouden dan zullen de teams voor hem wel in de rij staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenDenk dat Eric Boullier zijn boeltje zal mogen pakken als Mclaren dit seizoen niet bevredigend afsluit.
Is ondertussen al lang duidelijk dat de Honda motor niet hun enige probleem of echte probleem was.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
ik hoop al een tijdje dat die vertrekt. Hij heeft niet de skills om een (top)team te leiden. Het lijkt er altijd chaos te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Jammer genoeg blijft Stoffel ondermaats te presteren, khad hem op de hielen van Alonso verwacht.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Comment
-
Misschien rijdt hij iets te veel met de idee van uit de problemen te blijven en dan is er een goede kans om in de punten te eindigen als er enkele anderen falen.
Voor een 'rekenende' rijder weegt het beperkt aantal motoren iets te zwaar mee op het racegedrag, vind ik.
Mag meer de punten zelf gaan zoeken.
Comment
-
Als hij een paar races pakweg rond plaats 6-7 kan kwalificeren (vandaar de verwijzing naar grid penalties) zou het wel kunnen dat we een andere Stoffel gaan zien in die races.
Op voorwaarde dat hij dan z'n start niet mist en dat de topsnelheid van de wagen wat opgekrikt wordt.
Optimistisch blijven dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNee klopt, blinkt enkel uit in zijn karakter -> goeie ziel en het feit dat hij zo foutloos mogelijk wil rijden zonder risico's.
Maar daar win je niks mee in deze klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Hij is braaf, maar zijn interviews zijn nu ook niet bepaald spectaculair te noemen, meestal hetzeflde dat hij verteld en dan die PR dame die naast hem staat met recorder voor z'n mond wtf is dat eigenlijk... net alsof ze nadien nog eens herbeluisteren of hij zeker geen kritiek geuit heeft...
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
Comment