Laat ons hopen dat Stoffel nog een kans krijgt bij een deftig team. Mclaren is een zinkend schip waar je beter niet zit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenLaat ons hopen dat Stoffel nog een kans krijgt bij een deftig team. Mclaren is een zinkend schip waar je beter niet zit.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
De plaatsjes worden inderdaad wel érg dun.
Jammer van zijn talent, maar ik vrees ervoor dat hij het ooit ten volle gaat kunnen laten zien in de F1
Ik heb hem in 2015 de GP2 race op Francochamps zien betwisten, en zijn constantheid deed me echt aan Schumacher in zijn beste jaren denken.Last edited by Bud Wijzer; 30/08/2018, 10:58.
Comment
-
Het enige wat we Stoffel misschien kwalijk kunnen nemen is dat zijn feedback over de wagen aan het team niet optimaal is. Damn Sauber echt afgehaakt?
Amai ook geen leuk artikel om te lezen voor de Stoffel fans:
Last edited by Schnippy; 30/08/2018, 21:36.
Comment
-
Er is een ander team dat mss wel de ideale is, Torro Rosso, de rookie afdeling zit op zijn gat en ze zijn actief aan het zoeken voor een nieuwe piloot.
Gezien Honda het hoog op heeft met Stoffel en ze ook de motoren leveren aan TR en RB zou dat wel eens die richting uit kunnen gaan. Ik hoop het alvast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEr is een ander team dat mss wel de ideale is, Torro Rosso, de rookie afdeling zit op zijn gat en ze zijn actief aan het zoeken voor een nieuwe piloot.
Gezien Honda het hoog op heeft met Stoffel en ze ook de motoren leveren aan TR en RB zou dat wel eens die richting uit kunnen gaan. Ik hoop het alvast.
Comment
-
zo fantastisch doet TR het nu ook niet:
Gasly heeft minder punten dan Alonso en Hartley minder dan Vandoorne.
Ze zijn wel iets betrouwbaarder, maar zo competitief is die combinatie met Honda nu ook weer niet.
Volgend jaar zal alle focus van Honda dan ook nog naar het op punt stellen van de set up met RB gaan.
Comment
-
Stoffel rijdt volgend jaar niet meer voor McLaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenStoffel rijdt volgend jaar wel nog F1, zijn manager heeft dat bevestigd.
Welke social media volg jij.?
Comment
-
Ik zie echt geen team voor Stoffel hoor, zeker Norris nu bij Mclaren gaat zal Ocon nog een team moeten vinden.
“Ik kan geen garantie geven maar Stoffel is nog altijd een van de jongste rijders van het veld en dat is iets waar zowel McLaren als de andere teams zich van bewust zijn,” besluit de Italiaan. Dus Stoffel valt uit de boot.Last edited by Schnippy; 03/09/2018, 14:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Welke social media volg jij.?
Comment
-
Stoffel Vandoorne's future on the Formula 1 grid is shaky, to say the least, he could lose his job anytime between now and the end of the season, while a drive next year looks a tough ask for the under-performing Belgian, but his manager Alunni Bravi is sure his driver will be on the grid in 2019. Speaking to RTBF at…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJammer dat Kimi gisteren de race nog eens niet wist te winnen.
Ik heb momenteel de indruk dat hij in een betere Vibe zit dan Vettel.
Een all time snelste F1 ronde op Monza,dat wil toch wat zeggen.
Die laatste wil zijn volgende wereldtitel nét iets te graag, denk ik.
De RB waar hij kampioen mee geworden is was door de geblazen diffusor e.d. volledig op zijn rijstijl afgesteld & het was een superieure auto.
Toen Ricciardo er kwam (en de aero op schop ging), werd hij volledig naar huis gereden.
Toen hij naar Ferrari ging was het gat Vettel-Raikkonen veel kleiner dan Alonso-Raikkonen.
Hij maakt al 2 jaar veel foutjes & een goede regenrijder is het ook niet.
Ik hoop dus dat ze Leclerc er naast zetten en eind 2019 Vettel afdanken (als hij zo blijft verder doen).
Ferrari zal er niet mee kunnen lachen als ze in 2018 geen kampioen worden door al z'n fouten.
Dan over Stoffel. Goed dat hij weg is bij McLaren, die staan de laatste jaren ook wel bekend om carrières kapot te maken! Next in line: Norris spijtig genoeg..
Het is ook eerste keer in jaren dat McLaren geen toprijder meer in huis heeft na het verlies van Nando.
Ik hoop dat Stoffel nog ergens anders kan instappen, Magnussen & Perez hebben ook nog herkansingen gekregen en ik schat Stoffel sowieso hoger in als Magnussen.
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment