Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Das dan weer minder, de vraag is gingen ze beiden "full pull" of was er nog terughoudendheid.
Normaal zou men tot 1.17 moeten gaan (zal niet lukken met deze omstandigheden gok ik).Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Hamilton gaat 1:19:984 op mediums ..Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk BerichtenHamilton gaat 1:19:984 op mediums ..
Comment
-
Nu gaan we het krijgen ze.
Toen men in Melbourne de Softs er op zette zei Wolff nog 'We zien wel, we hebben er geen ervaring mee" om dan iedereen op een hoopje te rijden.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Ze zijn nu zelfs dé snelste op mediums. Go figure .
edit : Hamilton de chicane afgesneden LOL. Zo kan ik het ook ;-)Last edited by Bud Wijzer; 01/03/2018, 17:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenZe zijn nu zelfs dé snelste op mediums. Go figure .
edit : Hamilton de chicane afgesneden LOL. Zo kan ik het ook ;-)Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
Ach, heeft nu 1:19:333 gedaan op medium, sneller dan Stoffel op Hypers..Last edited by Schnippy; 02/03/2018, 07:16.
Comment
-
Die tests nu zeggen niet veel. Het weer is gigantisch slecht. Volgende week geeft hopelijk een beter beeld.
Het enige dat je nu kan afleiden is dat Ferrari en Mercedes heel wat rondes gedraaid hebben, dus beide zijn betrouwbaar en best snel. Ook Toro Rosso heeft gigantisch veel rondjes gedraaid, dus Honda is blijkbaar ook betrouwbaar. Ferrari en Mercedes gaan elkaar niet veel ontlopen, ben ik vrij zeker van. De eerste echte graadmeter krijg je toch maar in Australië, die wintertests zijn steeds nattevingerwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk wil niet te kritisch zijn, maar mij lijkt het dat de Honda motor vorig jaar niet het enige probleem was.
En die Honda doet het kennelijk goed als je de aantal rondes ziet van die Torro Rosso.
We zullen wel zien als er te racen valt. Ik hoop voor Stoffel dat het goed komt.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Op het Circuit de Catalunya in Barcelona is vanochtend om 9 uur de tweede testweek in de Formule 1 van start gegaan. Voor Stoffel Vandoorne werd het een dag in mineur.
En die Torro Rosso blijft maar gaan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenArm arm arm Mclaren op wie gaan ze het nu steken?
Chapeau aan Haas F1 en Torro Rosso, zullen aan de top meedraaien in Melbourne.
Wat Mclaren betreft begint het duidelijk te worden dat alles te maken heeft met het chasis en de weinige voorzieningen om dat blok goed draaiende te houden (afkoelen?)
Comment
-
Niet te vroeg roepen, die laatste heeft al 3 motoren vervangen dus betrouwbaarheid zegt ook zoveel niet.
Wat Mclaren betreft begint het duidelijk te worden dat alles te maken heeft met het chasis en de weinige voorzieningen om dat blok goed draaiende te houden (afkoelen?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBodywork is gewoonweg te smal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
Zou ook een van de grote problemen geweest zijn voor Honda, McLaren wou hun wagen zo compact mogelijk, waardoor dat Honda blok veel kleiner/smaller moest zijn. Dit kwam de koeling niet ten goede.
Comment
Comment