Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heeft iemand goede Free practice livestreams? Ik luister er graag naar tijdens het werk. ( of nog beter, radiozender..)
    Last edited by Schnippy; 23/03/2018, 08:23.

Comment

Denk dat Eric Boullier zijn boeltje zal mogen pakken als Mclaren dit seizoen niet bevredigend afsluit.

Is ondertussen al lang duidelijk dat de Honda motor niet hun enige probleem of echte probleem was.

Comment

duidelijk verkeerde race voorbereiding bij Red Bull

Comment

Als ze met zijn twee in de auto zitten, kunnen ze tenminste niet op elkaar rijden, moeten ze gedacht hebben.... al kost een Lada wel wat minder dan een F1 bolide

Comment

Hoewel ik er niet echt meer in geloof, hoop ik toch dat Mclaren in Spanje een grote stap voorwaarts kan zetten.

En Stoffel zal ook wel op zijn tellen moeten gaan passen. Natuurlijk ken je nooit helemaal de interne keuken, maar die quali's die moeten toch écht wel beter.

Comment

Blijkbaar is Stoffel het proefkonijn van dienst, niet tegenstaande dat hij wel eens met het mes tussen de tanden mag beginnen rijden.

Zou beter naar een kleiner team gaan waar ze hem als gelijke behandelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Blijkbaar is Stoffel het proefkonijn van dienst, niet tegenstaande dat hij wel eens met het mes tussen de tanden mag beginnen rijden.

Zou beter naar een kleiner team gaan waar ze hem als gelijke behandelen.
                Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in hebt, wat ben je bij een groot team als je niet dezelfde middelen krijgt als driver1, mss staat er iets in Alonso zijn contract dat hij altijd het eerst over de updates moet beschikken of mss. is dit normaal als je driver 1 bent ?
                Renault, torro rosso, haas en zelfs force india zouden mss. voor Stoffel zijn carriëre wel beter kunnen zijn als hij daar zijn collega kan outperformen.

Alleen denk ik dat het voor Stoffel moeilijk zal zijn om bij een ander team te gaan als zijn prestaties dit seizoen niet noemenswaardig zullen zijn, Gasly in tegenstelling is erg sterk begonnen als hij dit kan aanhouden dan zullen de teams voor hem wel in de rij staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                  Denk dat Eric Boullier zijn boeltje zal mogen pakken als Mclaren dit seizoen niet bevredigend afsluit.

Is ondertussen al lang duidelijk dat de Honda motor niet hun enige probleem of echte probleem was.
                  ik hoop al een tijdje dat die vertrekt. Hij heeft niet de skills om een (top)team te leiden. Het lijkt er altijd chaos te zijn.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten

ik hoop al een tijdje dat die vertrekt. Hij heeft niet de skills om een (top)team te leiden. Het lijkt er altijd chaos te zijn.
                    Jammer genoeg blijft Stoffel ondermaats te presteren, khad hem op de hielen van Alonso verwacht.

Comment

Het is een saaie boel geworden die F1, gisteren gewoon de tv uitgezet. Ik wil s'nachts slapen, niet overdag.

Comment

Jammer genoeg blijft Stoffel ondermaats te presteren, khad hem op de hielen van Alonso verwacht.
                        Is zoals Damon Hill deze week zei: Stoffel moet wat minder braaf rijden. Hij heeft zeker het talent om een topper te worden

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Comment

Misschien rijdt hij iets te veel met de idee van uit de problemen te blijven en dan is er een goede kans om in de punten te eindigen als er enkele anderen falen.
                          Voor een 'rekenende' rijder weegt het beperkt aantal motoren iets te zwaar mee op het racegedrag, vind ik.
                          Mag meer de punten zelf gaan zoeken.

Comment

Moet volgend jaar proberen weg te geraken bij Mclaren, dat vergiftigd geschenk doet hem totaal geen deugd.

Comment

Ik denk niet dat hij momenteel hoog op de lijstjes staat bij andere teams ..
                              Beetje kleurloos seizoen aan het rijden en no money in the pockets.
                              Maar laten we positief blijven: halfweg het seizoen gaan de grid penalties beginnen spelen

Comment

Nee klopt, blinkt enkel uit in zijn karakter -> goeie ziel en het feit dat hij zo foutloos mogelijk wil rijden zonder risico's.
                                Maar daar win je niks mee in deze klasse.

Comment

Als hij een paar races pakweg rond plaats 6-7 kan kwalificeren (vandaar de verwijzing naar grid penalties) zou het wel kunnen dat we een andere Stoffel gaan zien in die races.
                                  Op voorwaarde dat hij dan z'n start niet mist en dat de topsnelheid van de wagen wat opgekrikt wordt.
                                  Optimistisch blijven dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Nee klopt, blinkt enkel uit in zijn karakter -> goeie ziel en het feit dat hij zo foutloos mogelijk wil rijden zonder risico's.
                                    Maar daar win je niks mee in deze klasse.
                                    Hij is braaf, maar zijn interviews zijn nu ook niet bepaald spectaculair te noemen, meestal hetzeflde dat hij verteld en dan die PR dame die naast hem staat met recorder voor z'n mond wtf is dat eigenlijk... net alsof ze nadien nog eens herbeluisteren of hij zeker geen kritiek geuit heeft...

Comment

Hij is braaf, maar zijn interviews zijn nu ook niet bepaald spectaculair te noemen, meestal hetzeflde dat hij verteld en dan die PR dame die naast hem staat met recorder voor z'n mond wtf is dat eigenlijk... net alsof ze nadien nog eens herbeluisteren of hij zeker geen kritiek geuit heeft...
                                      Zal met zijn contract te maken hebben denk ik.. Niks negatiefs zeggen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

eerder met het risico van verdraaien van de woorden door journalisten, denk ik. Achter de camera staan telkens nog andere reporters die wel eens woorden uit hun verband durven halen.

Comment

De crisis bij McLaren, het F1-team waarvoor onze landgenoot Stoffel Vandoorne rijdt, lijkt compleet. Het personeel dreigt ermee in opstand te komen tegen het management en om dat te doen contacteerden ze niemand minder dan voormalig teambaas Martin Whitmarsh.

da’s nie goed

Comment

Working...
                                          X