Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En Red Bull met Honda in zee. Die hebben mooi de kat uit de boom gekeken.
    Kunnen dit jaar hun test case al mooi voorbereiden via Torro Rosso om dan volgend jaar met een rijpe motor te komen.

Bij Mclaren moet er sowieso dringend "iets" veranderen. En hopelijk blijft Vandoorne gespaard bij de grote kuis dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Kunnen dit jaar hun test case al mooi voorbereiden via Torro Rosso om dan volgend jaar met een rijpe motor te komen.

Bij Mclaren moet er sowieso dringend "iets" veranderen. En hopelijk blijft Vandoorne gespaard bij de grote kuis dan.
      Ja laat ons hopen. Presteert ook wel niet echt optimaal.

Comment

Ik zie niet in wat andere coureurs beter met deze auto kunnen dan Vandoorne, zelfs Alonso kan er geen potten mee breken.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik zie niet in wat andere coureurs beter met deze auto kunnen dan Vandoorne, zelfs Alonso kan er geen potten mee breken.
          Rijdt wel nagenoeg elke lap 0.4sec sneller dan Vandoorne... Ik als Vandoorne fan heb mijn hoop al een beetje opgegeven voor volgend seizoen, elke Q opnieuw geklopt worden door Alonso... en de spanjaard rijdt dan nog eens competitieve races.. (wissel eens de namen om in de resultaten van Australië en China en dan zou men zeggen amai Stoffel heeft schitterende prestaties geleverd)

Gerucht doet de ronde dat Sainz Vandoorne zal vervangen volgend seizoen bij mclaren omdat Ocon naar Renault zou gaan.

Het gerucht dat Vandoorne vervangen zou worden door Norris lijkt me meer van de pot gerukt want er is geen zekerheid dat die brit beter zal doen dan Vandoorne, de brit wordt enkel enorm opgehemeld door de britse pers maar dat is serieus overroepen.
          Last edited by Schnippy; 06/07/2018, 19:19.

Comment

Alonso is nog steeds van de buiten categorie.
            Er gingen ook geruchten dat Alonso naar Renault zou kunnen gaan, maar het verhaal is dat Renault een Franse rijder in het team zou willen.
            De vraag is dan wie moet er wijken, Sainz of Hulkenberg.
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Vreemd toch want ze doen het beiden meer dan behoorlijk.

Comment

Naar het schijnt heeft de wagen van Stoffel een probleem, maar men kan niet vinden wat (https://www.racefans.net/2018/07/21/...rce-vandoorne/ en http://www.f1journaal.be/index.php/n...-vreemde-race/)

Ik heb geen idee wat er gaande is bij McLaren:
                - Stoffel moet naar het schijnt op vrijdag allerlei dingen testen omdat beide wagens niet overeenkomen met de simulator. Daardoor loopt hij dan achterstand op voor het afstellen op het circuit. Alonso moet dat kennelijk niet doen.
                - Nu blijkt de wagen van Stoffel zich helemaal raar te gedragen, kennelijk in het chassis of zo.
                - Stoffel was bij iedere kwalificatie wel iets trager dan Alonso (0.2s ongeveer), maar de laatste weken is het ineens dramatisch. Dat kan toch ook niet aan Stoffel alleen liggen.

En ook wel grappig: iedere keer als Stoffel toch voor Alonso dreigt te eindigen, heeft Alonse een technisch probleem in de laatste ronden waardoor hij moet opgeven. En dus tot nu toe nog niet verslagen is door Stoffel...

Ik hoop ten zeerste dat ofwel:
                - McLaren de problemen opgelost krijgt en volgend jaar een deftige wagen heeft zodat Stoffel zich echt kan bewijzen
                - Stoffel naar Renault kan gaan waar hij misschien beter uit de verf komt
                Het zou verdomd spijtig zijn mocht hij er uit liggen volgend jaar.

Wat zeker voor Stoffel spreekt is dat hij nog volledig een team speler is: geen publiekelijk geklaag, maar gewoon keihard doorwerken.

Comment

De wagen is express omzeep geholpen op vraag van Alonso, ik zou daar echt niet van verschieten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

bij mclaren zitten ondertussen al zoveel types met een potentiële piloot in de achterzak in de pap te brokken ...
                    wat een knoeiboel is me dat.

Comment

Naar Sauber moet hem, en eens dringend werk maken van deftige sponsering

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Ik las ergens dat Williams (dat een B-team van Mercedes zou kunnen worden) als de meest realistische piste wordt beschouwd voor Stoffel in 2019.
                        Misschien niet zo slecht aangezien er ook nog meer onderdelen van Mercedes naar Williams zouden gaan (achtertrein, versnellingsbak), en ik vermoed dat ook het management onder toenemende invloed van Mercedes zal komen.

Met de verwikkelingen bij FCA weet ik niet of Sauber voor volgend jaar zo'n goed alternatief is. Het zou wel één van de speelballen kunnen worden voor de verschillende strekkingen binnen de groep. En dan is het risico groot op chaos qua management en strategie, beetje zoals McLaren op dit moment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                          Ik las ergens dat Williams (dat een B-team van Mercedes zou kunnen worden) als de meest realistische piste wordt beschouwd voor Stoffel in 2019.
                          Misschien niet zo slecht aangezien er ook nog meer onderdelen van Mercedes naar Williams zouden gaan (achtertrein, versnellingsbak), en ik vermoed dat ook het management onder toenemende invloed van Mercedes zal komen.

Met de verwikkelingen bij FCA weet ik niet of Sauber voor volgend jaar zo'n goed alternatief is. Het zou wel één van de speelballen kunnen worden voor de verschillende strekkingen binnen de groep. En dan is het risico groot op chaos qua management en strategie, beetje zoals McLaren op dit moment.
                          Mercedes heeft al een paar keer aangegeven dat Ferrari (met Sauber) en Red bull (met TR) het goed aanpakken met satelliet-teams. Het zou inderdaad zomaar kunnen dat Willians een B-team wordt. Alleen is de vraag, hoe pakken ze het aan? Mercedes heeft geen extra merk in de portefeuille (Smart en Maybach niet meegerekend) dat titelsponsor kan worden zoals Alfa Romeo. Dus het commercieel plaatje is minder interessant. Tevens begint Mercedes op z'n donder te krijgen dus is het maar de vraag of Mercedes nog extra geld in een tweede team wilt steken.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Stoffel heeft er een beter gevoel bij: http://www.f1journaal.be/index.php/n...-kwalificatie/
                            Hopelijk kan hij wat bewijzen.

Comment

pff autowereld deelt nu ook al het gerucht van roddelkrant hln. Ik denk niet dat Stoffel dit seizoen zal vervangen worden maar wel volgend seizoen, hopen dus dat hij bij sauber aan de slag kan dan.

Comment

vreemd dat Renault Sainz buitengooit.. Vorig jaar waren ze bij Renault zo fan van hem, in tussentijd wou men Ocon binnenhalen & nu kiest men voor een dure Ricciardo.
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Je weet toch nooit echt wat er aan de hand is binnen die teams. Zoveel geld en politiek mee gemoeid. Enkel de handvol piloten à la Hamilton, Vettel en Alonso kunnen zelf iets afdwingen, denk ik. En Verstappen heeft zijn jeugd nog mee, maar zal op termijn toch ook wel écht moeten gaan presteren om zijn stoeltje te vrijwaren.

Comment

Je weet toch nooit echt wat er aan de hand is binnen die teams. Zoveel geld en politiek mee gemoeid. Enkel de handvol piloten à la Hamilton, Vettel en Alonso kunnen zelf iets afdwingen, denk ik. En Verstappen heeft zijn jeugd nog mee, maar zal op termijn toch ook wel écht moeten gaan presteren om zijn stoeltje te vrijwaren.
                                    Schrap Alonso maar, wie wil die nu nog als rijder nr1 binnenhalen?

Comment

Niemand kennelijk in de F1, want hij stopt met F1 na dit seizoen.
                                      Verhoogt de kansen voor Stoffel bij McLaren wel denk ik want ze hadden aangegeven dat ze geen 2 juniors willen.
                                      Button terughalen zou nog kunnen, maar of dat veel oplevert...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                        Niemand kennelijk in de F1, want hij stopt met F1 na dit seizoen.
                                        Verhoogt de kansen voor Stoffel bij McLaren wel denk ik want ze hadden aangegeven dat ze geen 2 juniors willen.
                                        Button terughalen zou nog kunnen, maar of dat veel oplevert...
                                        Sainz in de McLaren, al zie ik Stoffel nog steeds op de wip zitten voor Norris.
                                        Al is het mogelijk dat die weer instapt bij Torro Rosso als uitwisseling van Key/Sainz.
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Nu is het wachten wat Ferrari/Raikkonen gaat doen.
                                          ik hoop dat Leclerc naar Ferrari gaat zodat Giovinazzi kan instappen bij Sauber.
                                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                          X