Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Of wanneer gaan ze die Grosjean eens buiten kieperen bij Haas?
    Die is toch ook allesbehalve constant?
    Dacht dat dit al zo goed als zeker was dat ze hem gingen bedanken voor bewezen diensten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Dacht dat dit al zo goed als zeker was dat ze hem gingen bedanken voor bewezen diensten?
      Als grosjean z'n hoofd koel kan houden is hij razendsnel, zie maar in Monza.
      Magnussen heeft minder ups and downs. Sneller als Grosjean een offday heeft, trager als Grosjean is z'n element is.

Grosjean is mentaal niet zo sterk helaas.
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten

Als grosjean z'n hoofd koel kan houden is hij razendsnel, zie maar in Monza.
        Magnussen heeft minder ups and downs. Sneller als Grosjean een offday heeft, trager als Grosjean is z'n element is.

Grosjean is mentaal niet zo sterk helaas.
        Ben liefhebber van Magnussen, maar Grosjean is een echte Q-man

Comment

• Ik zie net op de Instagram van Raikonen dat hij volgend jaar terug voor Sauber rijdt.
          Where it all began !!

Damm, dat ziet er niet goed uit voor Vandoorne

Comment

Ik zie net op de Instagram van Raikonen dat hij volgend jaar terug voor Sauber rijdt.
            Where it all began !!

Kimi had beter gestopt en met z'n gezin wat tijd doorgebracht. Wat heeft iemand van zijn kaliber bij Sauber te zoeken? Het is een ferme stap terug.
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ik zie net op de Instagram van Raikonen dat hij volgend jaar terug voor Sauber rijdt.
              Where it all began !!

Torro Rosso, Sauber was nooit een optie voor Stoffel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                Kimi had beter gestopt en met z'n gezin wat tijd doorgebracht. Wat heeft iemand van zijn kaliber bij Sauber te zoeken? Het is een ferme stap terug.
                Als ik zo op Instagram zie, is die behoorlijk veel tijd thuis eigenlijk ;-)

Er is blijkbaar sprake, dat hij een participatie in het team zou nemen vanaf 2020.
                En het zal voor hem mss nog eens leuk zijn om als eerste rijder te mogen fungeren ook.

Comment

Als ik zo op Instagram zie, is die behoorlijk veel tijd thuis eigenlijk ;-)

Er is blijkbaar sprake, dat hij een participatie in het team zou nemen vanaf 2020.
                  En het zal voor hem mss nog eens leuk zijn om als eerste rijder te mogen fungeren ook.
                  Idd ik zie hem nog als eigenaar van Sauber.

Comment

• edit.
                    Last edited by Jocar; 14/09/2018, 00:26.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Geen plaats meer voor Stoffel in de F1 , nu heeft Torro rosso ook hun 2de driver die zullen ze binnenkort bekendmaken.

Comment

• Het is officieel.
                        Stoffel van Doorne naar de Formula E.$

Na twee jaar in de Formule 1 zet Stoffel Vandoorne zijn carrière voort in de Formule E, het kampioenschap voor elektrische racewagens. De 26-jarige Kortrijkzaan zal rijden voor het nieuwe HWA-team, dat verbonden is aan Mercedes.

Op zich de beste move die hij kon doen nu waarschijnlijk, maar hopelijk krijgen ze dat kampioenschap toch wat interessanter.

Die HWA bolides zien er in ieder geval wel heel cool uit, vind ik persoonlijk.

Comment

• Hamilton heeft het toch weer gelapt. Proficiat!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Hij is absoluut de man van het seizoen hé? Uiteraard heeft hij ook de beste auto, maar hij is ook voor 90% sneller dan zijn teamgenoot en heeft dit jaar zeer matuur gereden, vind ik zelf.
                            Chapeau trouwens dat Vettel hem uitgebreid ging feliciteren na afloop van de race. Achteraf bekeken hadden ze dit jaar bij Ferrari beter hun kaarten op Kimi gezet, denk ik. Hij is het ganse seizoen in bloedvorm geweest.

Het zijn onderhand vijgen na Pasen voor Van Doorne natuurlijk, maar wat een dijk van een wedstrijd heeft die gereden in Mexico seg.
                            Jammer dat we zijn volle potentieel nooit gaan kunnen zien in een competitieve auto, waarin hij geen tweede viool hoeft te spelen.
                            In het leven is het vaak, being at the right place at the right time hé?

Comment

Working...
                            X