Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang "Australian Supercars Championship" 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Mustang "Australian Supercars Championship" 2019.

Het "Australische V8 Supercars" kampioenschap veranderd in het "Australian Supercars Championship", de Ford Falcon 5.0ltr V8 600 pk motor wordt ook gewoon weer in 2019 gebruikt in de mustang.

Een verandering is dat Ford het model "Falcon" vervangt door de "Mustang".
    Deze Auto wordt nu met Camo getest.

https://www.carscoops.com/2018/11/fo...e-beast-track/
    Last edited by The Pretender; 29/12/2018, 18:49.
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Render of Supercars Mustang revealed
    Last edited by The Pretender; 09/12/2018, 23:04.

Comment

Het enige echte race kampioenschap dat nog de moeite is. Wel jammer dat de Falcon verdwijnt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Een droom is om ooit eens naar de Bathurst 500 te gaan kijken.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Een droom is om ooit eens naar de Bathurst 500 te gaan kijken.
          Gaan we samen?

Comment

Graag. Naar Australië is ongeveer 1000€ voor H/T ticket. Schoonzoon zijn broer woont er. In Melbourne.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Valt mee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Het enige echte race kampioenschap dat nog de moeite is. Wel jammer dat de Falcon verdwijnt.

Ik vond het de meest gave touringcar race serie ter wereld, maar dat is in 2019 ook voorbij.
                In 2019 verdwijnen ook de 600 pk 5.0ltr V8 motoren en tevens de saloons zo als de sedans genoemd worden.
                Bij Ford verdwijnt de Falcon, maar bij Holden ook de Commodore en daar gaan ze racen in een Holden Camaro.
                Tevens gaan ze gebruik maken van V6 Twin Turbo motoren, dus het weergaloze V8 motor geluid hoort ook tot het verleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Een droom is om ooit eens naar de Bathurst 1000 te gaan kijken.
                  Dat is in mijn ogen de gaafste touringcar race ter wereld, Mount Panorama vind ik ook het meest gave circuit ter wereld, maar dat komt omdat ik al heel lang het Australian Touring Car Championship volg.
                  Zelf al in de tijd met Jim Richards in zijn JPS M3 E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik vond het de meest gave touringcar race serie ter wereld, maar dat is in 2019 ook voorbij.
                    In 2019 verdwijnen ook de 600 pk 5.0ltr V8 motoren en tevens de saloons zo als de sedans genoemd worden.
                    Bij Ford verdwijnt de Falcon, maar bij Holden ook de Commodore en daar gaan ze racen in een Holden Camaro.
                    Tevens gaan ze gebruik maken van V6 Twin Turbo motoren, dus het weergaloze V8 motor geluid hoort ook tot het verleden.
                    De nieuwe motoren wist ik, het verdwijnen van de sedans nog niet. Bah!

Al jaren fan van de V8's. Das echt nog messcherp racen. En mega powerslides zetten, waar zie je dat nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      De nieuwe motoren wist ik, het verdwijnen van de sedans nog niet. Bah!

Al jaren fan van de V8's. Das echt nog messcherp racen. En mega powerslides zetten, waar zie je dat nog?

V8 supercars is 10x gaver dan bv DTM, waar ik geen moer aan vind.

V8 Supercars was mega gaaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

V8 supercars is 10x gaver dan bv DTM, waar ik geen moer aan vind.

V8 Supercars was mega gaaf.
                        Absoluut!

Trouwens, het icoon naar mijn mening is wijlen Peter Brock.

Dit fragment zou iedereen gezien moeten hebben met een hart voor autoracen.

Comment

Geweldige Coureur.

Comment

Ik heb het begin bericht even aangepast omdat nu blijkt dat er door Ford besloten is om ook in 2019 gebruikt te blijven maken van de 600 pk 5.0ltr V8 motor en niet van de nieuwe V6 BiTurbo.

Comment

Working...
                            X