Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sowieso blijkt een autofilm maken altijd heel moeilijk blijkbaar. Om snelheid echt in beeld te brengen, dat is niet makkelijk.

Le Mans en Days of thunder zijn wat dat betreft mooie uitzonderingen, vind ik.

Comment

Sterke prestatievan Vandoorne in 24h Le mans. Hopen dat hij in de Formula E ook zich nog positief kan tonen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
        Sterke prestatievan Vandoorne in 24h Le mans. Hopen dat hij in de Formula E ook zich nog positief kan tonen.
        Die heeft de smaak te pakken,die gaan we nog vaak in endurance races zien. Hoort hem wel in thuis,heeft verdorie 10 van de 24uren gereden op een geschift hoog tempo.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Als piloot komt het er ook vaak op neer om op het juiste moment op de juiste plaats te zijn hé?

Ik denk dat in het wereldje niemand twijfelt aan de intrinsieke kwaliteiten van Vandoorne, maar hij heeft zijn F1 debuut verkloot door op dat moment in de verkeerde stal met de verkeerde team mate te zitten, vrees ik.

Ik heb zo ooit eens de gelegenheid gehad om de Mclaren fabrieken te bezoeken in Woking. Nog voor ze naar hun super plant gingen, die toen in aanbouw was.
          Daar hebben ze zo data van alle simulaties die de verschillende piloten over de verschillende periodes bij elkaar gereden hebben.
          Pas dan kan je écht vergelijken natuurlijk.
          Mika Hakinnen stond bij hen met stip op één als best ever driver. Boven Senna, die als tweede stond.
          Om het met hun eigen woorden te zeggen. "Mika was the one guy that could even beat te best simulations".

Comment

Maar Hakkinen was cool, Senna was warm. Hakkinen versloeg simulators, Senna versloeg zijn tegenstanders en verwarmde de harten van iedereen :-)
            Hakkinen heeft 2 titels - en bvb D. Hill ook 1 - enkel omdat de spoeling in die periode zeer dun was. Geen Lauda, Prost, Senna, Piquet of Mansell meer, en nog geen Alonso, Vettel of Hamilton. Enkel dankzij Schumi's crash, waardoor die 6 races miste, heeft de Fin zijn 2e titel kunnen binnenhalen. Staat bij mij niet heel hoog aangeschreven hoor, niet dat ik de woorden van die mannen betwijfel natuurlijk, hun data zullen er wel zijn :-)

Comment

Piloten met elkaar vergelijken blijft sowieso altijd moeilijk hé? Het materiaal en de periode is nooit vergelijkbaar.

Zelf ook altijd een enorme Senna fan geweest, omdat ik het ook altijd meer heb voor het buikgevoel dan voor de rede.

Dat is ook precies wat er momenteel een beetje ontbreekt in de F1, vind ik...een beetje lekkere smeerlapperij ;-)

Comment

Je kan intrinsiek snel zijn maar in duel gaan en andere passeren dat vergt ook enige skills en daarin was Senna wel top, Grosjean dan weer flop terwijl hij wel snelheid heeft.

Comment

Verstappen
                  BMW X5 45e

Comment

Het enige jammere is, dat er NL op zijn paspoort staat LOL.

Ik moest gisteren nog denken, wat een weelde toch in het Nederlandse sportlandschap momenteel.
                    De voetbalvrouwen, trouwens hun nationale mannenelftal begint ook weer te draaien.
                    VDP bij het wielrennen,...het kan niet op daar.

Wel knudde voor Leclerq trouwens. Ze snoepen hem nu al twee keer zijn eerste overwinning af in de laatste ronden.
                    Maar daar gaan we ook nog wel van horen, van die gast.

Comment

Je kan intrinsiek snel zijn maar in duel gaan en andere passeren dat vergt ook enige skills en daarin was Senna wel top, Grosjean dan weer flop terwijl hij wel snelheid heeft.
                      Klopt helemaal. Dat is ook nét hetgeen Van Doorne mist, vrees ik.
                      Intrinsiek zeer snel, maar je moet je ook's durven manifesteren op de baan als het er om nauwt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Klopt helemaal. Dat is ook nét hetgeen Van Doorne mist, vrees ik.
                        Intrinsiek zeer snel, maar je moet je ook's durven manifesteren op de baan als het er om nauwt.
                        Mooie race afgelopen zondag in Oostenrijk, Verstappen maakt een grote fout bij start maar toont dan waarin hij het best is. Inhalen doet bij de meeste wagens binnen de 2 laps als hij binnen de seconde zit, Gasly doet er ronde of 8 over om iemand in te halen??? Bij start heeft Gasly nog een tijdje in de slipstream van Verstappen gereden en op het einde dubbelt verstappen Gasly... amai die beleeft ook geen goede tijden daan bij RB zou hij een mindere wagen krijgen net als vandoorne kreeg bij Mclaren of is dit bs?

Comment

Leuke race in Monza. Je merkt toch wel dat de F1 zeer complex is geworden en dat de puzzelstukjes echt allemaal moeten samen komen.
                          Leclerc heeft ondertussen wel meer dan zijn handtekening afgegeven, en Vettel moet zich echt wel dringend gaan herbronnen.

Het zou zo maar eens kunnen dat Verstappen op het verkeerde paard heeft gewed, door bij RB te blijven, en dat hij de volgende jaren lijdzaam de heerschappij van Ferrari en Mercedes zal moeten blijven ondergaan.
                          Last edited by Bud Wijzer; 09/09/2019, 12:25.

Comment

Leuke race in Monza. Je merkt toch wel dat de F1 zeer complex is geworden en dat de puzzelstukjes echt allemaal moeten samen komen.
                            Leclerc heeft ondertussen wel meer dan zijn handtekening afgegeven, en Vettel moet zich echt wel dringend gaan herbronnen.

Het zou zo maar eens kunnen dat Verstappen op het verkeerde paard heeft gewed, door bij RB te blijven, en dat hij de volgende jaren lijdzaam de heerschappij van Ferrari en Mercedes zal moeten blijven ondergaan.
                            De dag dat Verstappen moest zin hebben om naar Ferrari te gaan diezelfde dag nog krijgt Vettel zijn C4. Ik kan Vettel wel smaken maar de Italiaanse supporters zijn hem beu, alsook bij het team beginnen er hier en daar breukjes te zijn. Volgens mij heeft Ferrari nu een goede wagen maar die Vettel niet echt ligt door de andere rijstijl die je moet aannemen.

Comment

Van dat eerste ben ik nog niet zo zeker. Nu ze Leclerc in hun rangen hebben, zou Max wel eens zijn window bij Ferrari gemist kunnen hebben.
                              Ze kiezen daar meestal toch min of meer voor een a en b rijder.
                              Los daarvan, veel zekerheden zijn er niet meer op dat vlak ;-)

Comment

Van dat eerste ben ik nog niet zo zeker. Nu ze Leclerc in hun rangen hebben, zou Max wel eens zijn window bij Ferrari gemist kunnen hebben.
                                Ze kiezen daar meestal toch min of meer voor een a en b rijder.
                                Los daarvan, veel zekerheden zijn er niet meer op dat vlak ;-)
                                Idd want normaal komen er enkel ervaren rijders bij Ferrari en met Leclerc was dit enigszins anders, goede gok is dit gebleken.

Blijf het toch vreemd vinden dat grosjean elk jaar opnieuw een kans krijgt maar de prestaties blijven toch uit... waarom wil Haas bijv. Russel eens geen kans geven? Nuja mercedes zou dit mss. ook niet laten gebeuren.

Verwacht spannende race morgen nu nog hopen dat het ook een mooie wordt. In ieder geval zal snelheid in strategie bij een safety car cruciaal worden.

Comment

Toch nog eens een leuke opsteker voor Vettel. Ik gunde het hem wel.
                                  Leclerc ging al meteen even de diva uithangen. Dat gaat daar nog wel eens spannend worden tussen die twee ;-)

Comment

Idd want normaal komen er enkel ervaren rijders bij Ferrari en met Leclerc was dit enigszins anders, goede gok is dit gebleken.

Blijf het toch vreemd vinden dat grosjean elk jaar opnieuw een kans krijgt maar de prestaties blijven toch uit... waarom wil Haas bijv. Russel eens geen kans geven? Nuja mercedes zou dit mss. ook niet laten gebeuren.

Verwacht spannende race morgen nu nog hopen dat het ook een mooie wordt. In ieder geval zal snelheid in strategie bij een safety car cruciaal worden.
                                    snap ik ook niet. Ik had Grosjean er uit gekegeld & Hulkenberg in de plek gezet.
                                    Misschien niet de snelste coureur (?) maar alleszins wel constanter dan die fransoos.

Blijkbaar hebben ze toch voor Romain gekozen omwille van sponsorgeld? Ik wist niet dat Romain geld meebracht..
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Keek ik zojuist even naar de 5 minuten highlights op youtube kanaal en komt dat venijnig kantje van Vettel weer naar boven. Wat een achterlijke lul is dat - is maar best dat hij uitgevallen is. Karma is a bitch!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                                        Keek ik zojuist even naar de 5 minuten highlights op youtube kanaal en komt dat venijnig kantje van Vettel weer naar boven. Wat een achterlijke lul is dat - is maar best dat hij uitgevallen is. Karma is a bitch!
                                        Buah, kan zo'n dingen wel smaken

Comment

kombocht, zandvoort

Comment

Working...
                                          X