Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

All time laps led per team (1955-2020). Interessante animated graph die mooi de waardeverhoudingen illustreert door de tijd heen

Comment

Bizar gisteren al die platte banden links vooraan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
        Bizar gisteren al die platte banden links vooraan.

Veel snelle bochten, hogere bandenspanning, overal los over de kerbs rijden + langere stints dan voorzien dus eerder normaal als je het mij vraagt ipv. bizar.

Wel al mooie races gezien dit seizoen en wil niet zeggen omdat een race 2x op hetzelfde circuit plaats vind dat het minder interessant is. Wel huilen met de pet op als je naar de wagens met Ferrari-motor kijkt.

Comment

Vissen gelukkig maken met tuinslang

Comment

Edit

Verkeerde draad
            Last edited by bobo; 10/08/2020, 21:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Veel snelle bochten, hogere bandenspanning, overal los over de kerbs rijden + langere stints dan voorzien dus eerder normaal als je het mij vraagt ipv. bizar.
              Dat is er toch altijd al geweest? Is toch niet anders dan anders?

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
              Wel al mooie races gezien dit seizoen en wil niet zeggen omdat een race 2x op hetzelfde circuit plaats vind dat het minder interessant is.
              Dat is een feit. Eindelijk nog eens een leuk corana-seizoen.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Monza was door de omstandigheden toch ook wel vermakelijk!

Comment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                  X