Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aston Martin Vantage DTM 2.0 Turbo 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aston Martin Vantage DTM 2.0 Turbo 2019.

De 4 cilinder 2.0ltr Turbo motoren leveren 600+ pk en kunnen 9500 toeren draaien.

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Heeft op zich niet veel meer te maken met de originele wagen. Waar is de tijd dat DTM wagens zou uit de dealer zijn garage leken te komen. Alfa was mijn favo.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Heeft op zich niet veel meer te maken met de originele wagen. Waar is de tijd dat DTM wagens zou uit de dealer zijn garage leken te komen. Alfa was mijn favo.
      "Audi V8 quattro" was mijn favo in de DTM. (Hans Joachim Stuck op Zolder, weergaloos)

Ik ben al heel lang geen DTM fan meer en nu helemaal niet meer met 2.0ltr 4 cilinder motoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Het heeft ook niets met Aston martin te maken, volgens mijn is dit gewoon een Mercedes DTM met Aston Martin kapje erover.

Comment

Jaren geleden werd door de fia het type motor 1600 cc met drukvoeding voorgesteld als toekomstige krachtbron voor de F1 , het WRC en de DTM . Loos bericht blijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
            Jaren geleden werd door de fia het type motor 1600 cc met drukvoeding voorgesteld als toekomstige krachtbron voor de F1 , het WRC en de DTM . Loos bericht blijkbaar
            Dan had ik toch liever gezien dat er een 1.6ltr V6 turbo gekomen was, een F1 motor zonder Hybrid systeem.

Comment

Working...
            X