Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formule E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Formule E

Ik vond hier niet meteen een topic van, dus maar eentje aangemaakt.

knappe prestatie van Van Doorne gisteren.
    Zal hem deugd gedaan hebben.
    Toch jammer dat die naast Alonso in die kut Mclaren is terecht gekomen in de F1 destijds.

op zich niet kut

wat wel kut is, is dat hij met een mindere wagen moest rijden. Als hij dezelfde auto als alonso had gekregen had het er misschien anders kunnen uitzien.
    www.peugeotforum.be

Comment

Ondertussen zal hij bij Mercedes zijn kostje ook wel niet slecht verdienen natuurlijk, maar met een beetje geluk had het er anders kunnen uitzien natuurlijk.

Comment

Star Wars geluid

Winst voor Stoffel Vandoorne

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik zou zeggen, kijk eens naar het youtube kanaal van McLaren en je weet meteen waarom Lando gekozen werd boven Stoffel. F1 is gewoon zo'n smerig boeltje geworden én het racen is echt het kijken niet meer waard (behalve als het regent). Ik denk dat Stoffel héél tevreden is met Formule E, en deze sport gaat de F1 binnekort voorbijsteken.

Comment

Wat bedoel je dan met binnenkort ? Twee decennia is ook binnenkort ..
            In de FE krijg je meer power als je de buitenbocht neemt, lol Mario Kart ??
            Of als je supporters op jou stemmen godbetert :-S
            Neen, danku, hoe kun je zoiets serieus nemen, hoe goed al het andere ook mag zijn (wat het echter niet is mijns inziens)

Comment

Was even vergeten dat in 2022 de regels veranderen, in theorie zou inhalen véél eenvoudiger worden - dus hopelijk zal dat zo zijn. Feit dat Hamilton meer en meer de heilige toer opgaat (vegan, uitstoot van CO2,...) wordt niet in dank afgenomen en doet de sport echt geen goed.
              FE komt belachelijk over maar als je eender welke race bekijkt; veel inhaalacties, veel contact, veel spektakel. Wat elke racefan dus zoekt in een kampioenschap. En er zit een Belg bij een fabrieksteam, dus zeker de moeite om te volgen.

Comment

Case in point

Mooi gemaakt wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                  .. veel inhaalacties, veel contact, veel spektakel. Wat elke racefan dus zoekt in een kampioenschap..
                  Dan kijk ik wel F2 of F3, heeft dat ook hoor ;-)
                  En op deftige circuits, niet treintje rijden tegen 120 km/u op banen van 5 meter breed :-)

Comment

Working...
                  X