Mededeling

Collapse
No announcement yet.

crew gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

@Subaru, geen probleem ... als je maar iets over Rally kan schrijven ... (wij zoeken nog steeds iemand voor "Rally".

stuur eff een mailtje naar info@telefoontje.com
    en als je MSN hebt moet je dat er even bij zetten met je adres

groeten

Comment

Als je iemand zoekt om af en toe eens een column te schrijven moet je het maar laten weten....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
        Als je een degelijke website gaat bouwen en je bezoekersaantal de lucht ingaat dan kom je echt met zo een voorgekouwd pakketje niet toe.

Joomla, cutecms, ... alles heeft zijn beperkingen.

Een eigen online database, een eigen design en php backend code... that 's the way to do it.
        Indien dat cms 'n deftige caching-optie heeft, dan gaat dat beter werken dan hetgeen jij voorstelt.

Een discussie op mijn gebied op 'n auto-site.

Comment

Denk dat ik er niet genoeg tijd voor heb, sorry.

Comment

Autosportnieuws.be

Autosportnieuws is in de laatste 2 weken enorm veranderd (!)
            in goede zin dan he .Wij willen iedereen op dit forum enorm bedanken om mee te helpen en mee te denken om de site te verbeteren !!! enorm bedankt daarvoor !!!

Als eerste is de layout enorm veranderd en Dinsdag 27 Maart 2007 wordt de site oficieel geopend (www.autosportnieuws.be), dan worden ook nog sponsoren bekend gemaakt(!)

wij willen jullie allemaal vragen om iets op het forum te schrijven omdat jullie zo'n leuke formumers zijn .... en misschien is het leuk om daar nog andere mensen te ondekken die dezelfde passie hebben als jullie.
            Ook zoeken nog moderators voor forum

Comment

Niet slecht
              Enkel het logo is voor verbetering vatbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                Niet slecht
                Enkel het logo is voor verbetering vatbaar.
                maar ik zou het wel stoer vinden als iedereen zich ook op het forum van autosportnieuws.be aanmeld ...

http://autosportnieuws.jconserv.net/index.php

Comment

AUTOSPORTNIEUWS.BE

AUTOSPORTNIEUWS.BE VANDAAG OFFICIEEL GEOPEND !!!

Comment

En al direct een typfout op de frontpage

Je logo is zeker voor verbetering vatbaar, ik zou dat zelfs een prioriteit durven noemen, nu ziet je site er erg amateuristisch uit door dat logo. (is het in paint gemaakt?)

De typfout is deze: WILT U MEE DISCUSSIEREN OP HET AUTOSORTNIEUWS.BE FORUM ?!

In de oranje bar met forum, partners en shop, is de afstand niet gekijk tussen de velden. Ergens iets mis met je tabel waarschijnlijk. Of een onvolmaaktheidje in de afbeelding.

De vote knop bij de poll is te klein en bijna onleesbaar (op ene 1024 scherm)

Als je een onderwerp kiest in de forum dropdown box op je frontpage heb je de GO knop niet nodig en opent het forum in dezelfde pagina. Als je daarentegen de knop bovenaan gebruikt, in het menu met home, opent het forum in een nieuw venster.

En het feit dat je gehost bent op telefoontje.com oogt ook niet bijster professioneel.

Dit is allemaal opbouwende commentaar, je hoeft er voor mijn part geen rekening mee te houden maar ik denk wel dat het kan helpen om je site aantrekkelijker te maken. Een eerste indruk is zeer veel waard.

Veel succes nog.

edit: nog eentje Als je via je frontpage op het forum terecht komt, is er geen weg terug. Dit gaat je bezoekers kosten, mensen komen op een leeg forum en vinden geen knop terug naar de website, klik, heel de boel dicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                      En al direct een typfout op de frontpage

Je logo is zeker voor verbetering vatbaar, ik zou dat zelfs een prioriteit durven noemen, nu ziet je site er erg amateuristisch uit door dat logo. (is het in paint gemaakt?)

De typfout is deze: WILT U MEE DISCUSSIEREN OP HET AUTOSORTNIEUWS.BE FORUM ?!

In de oranje bar met forum, partners en shop, is de afstand niet gekijk tussen de velden. Ergens iets mis met je tabel waarschijnlijk. Of een onvolmaaktheidje in de afbeelding.

De vote knop bij de poll is te klein en bijna onleesbaar (op ene 1024 scherm)

Als je een onderwerp kiest in de forum dropdown box op je frontpage heb je de GO knop niet nodig en opent het forum in dezelfde pagina. Als je daarentegen de knop bovenaan gebruikt, in het menu met home, opent het forum in een nieuw venster.

En het feit dat je gehost bent op telefoontje.com oogt ook niet bijster professioneel.

Dit is allemaal opbouwende commentaar, je hoeft er voor mijn part geen rekening mee te houden maar ik denk wel dat het kan helpen om je site aantrekkelijker te maken. Een eerste indruk is zeer veel waard.

Veel succes nog.

edit: nog eentje Als je via je frontpage op het forum terecht komt, is er geen weg terug. Dit gaat je bezoekers kosten, mensen komen op een leeg forum en vinden geen knop terug naar de website, klik, heel de boel dicht.
                      bedankt voor de tips, heb de site meteen aangepast! btw: wij hosten niet bij telefoontje.com alleen telefoontje.com is van autosportnieuws.be (ik zal morgen meteen bellen ofze dat er af kunnen halen) logo is nog niet helemaal perfect en zijn we nog mee bezig !alleen de front page is nu gedaan de rest doen we vanavond/morgen alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                        ...
                        Off-topic, maar je coolwall is echt fantastisch gewoon
                        Respect

Nuja, on-topic: je logo ziet er al beter uit dan het eerste. Ik snap enkel het gebruik van afbeeldingen voor o.a. nieuws enzo te tonen (http://www.telefoontje.com/images/index_03.jpg) niet. Of is dit slechts tijdelijk?
                        Last edited by ; 28/03/2007, 20:56.

Comment

Nog altijd niets maar dan ook niets over rally... noem de site dan 'circuitnieuws' of zo.

En na elke komma of punt in een artikel komt een spatie. Misschien een kleinigheid maar dat zegt veel over het niveau, vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                            Off-topic, maar je coolwall is echt fantastisch gewoon
                            Respect

Nuja, on-topic: je logo ziet er al beter uit dan het eerste. Ik snap enkel het gebruik van afbeeldingen voor o.a. nieuws enzo te tonen (http://www.telefoontje.com/images/index_03.jpg) niet. Of is dit slechts tijdelijk?
                            nee dit is tijdelijk ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
                              Nog altijd niets maar dan ook niets over rally... noem de site dan 'circuitnieuws' of zo.

En na elke komma of punt in een artikel komt een spatie. Misschien een kleinigheid maar dat zegt veel over het niveau, vind ik.
                              nee het gaat over autosport in het algemeen!op dit moment zit er niemand in de crew die iets afweet van Rally.Dus als jij wilt mag je komen schrijven.

Comment

Ik heb al een site die ik volledig alleen run en daar kruipt al genoeg tijd in

Maar maak eens reclame op autosportforum.be en vraag daar eens of er geïnteresseerden zijn, genoeg rallyfans daar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
                                  Ik heb al een site die ik volledig alleen run en daar kruipt al genoeg tijd in

Maar maak eens reclame op autosportforum.be en vraag daar eens of er geïnteresseerden zijn, genoeg rallyfans daar.
                                  Hey mensen,

Allereerst heeel erg bedankt dat jullie mij paar maanden geleden zo goed geholpen hebben super bedankt!!! AUTOSPORTNIEUWS.BE gaat als een speer !!! Bas Leinders gaat vanaf de volgende F1 race ook voor ons een column schrijven...

Ik wil jullie hierbij ook graag uitnodigen om naar ons forum te komen ...

(en btw: als er nog iemand is die mee wilt helpen om de site beter te maken.... stuur eff een emailtje naar info@autosportnieuws.be) wij zoeken nog o.a. mods voor ons forum ...

Comment

Working...
                                  X