Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IRC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik denk dat de WK in Ierland echt VET wordt!!!! Met al de plaatselijke wacko's.
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      Ik denk dat de WK in Ierland echt VET wordt!!!! Met al de plaatselijke wacko's.
      Ik hoop het, ik herinner me nog de montages die ik indertijd moest maken van het Ierse kampioenschap

Te gek voor woorden. Meer WRC's dan in een officiële WRC en halsbrekende snelheden op supersmalle lokale baantjes... Ik ben benieuwd of de WRC vedetten het lastig zullen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        Ik ben benieuwd of de WRC vedetten het lastig zullen hebben.
        Kben het eigenlijk zekerst!!!
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          Kben het eigenlijk zekerst!!!
          Ik denk het niet zo eerlijk te zijn...
          Die gasten zien er allemaal wel heel erg spectaculair uit enzo maar in de top 3 zie ik ze niet direct raken, top 5 mss.
          Last edited by Stevy; 10/08/2007, 20:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            Ik denk het niet zo eerlijk te zijn...
            Die gasten zien er allemaal wel heel erg spectaculair uit enzo maar in de top 3 zie ik ze niet direct raken, top 5 mss.
            Ze zitten natuurlijk met een evolutie van twee-drie jaar geleden, maar zou hun parcourskennis dat niet kunnen compenseren? In elk geval verwacht ik wel spektakel in Ierland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
              Ze zitten natuurlijk met een evolutie van twee-drie jaar geleden, maar zou hun parcourskennis dat niet kunnen compenseren? In elk geval verwacht ik wel spektakel in Ierland.
              Spektakel zal het zeker en vast zijn! Maar Loeb reed er dit jaar en de eerste kp's moest ie idd nog wat wennen en was ie 2e 3e geloof ik, maar na enkele kp's kwam ie in het ritme en reed ie ze allemaal op minuten! Nuja, als er wat uitvallen van de andere wrc toppers kunnen er idd lokale mannen op het podium raken maar anders zal het toch niet zo evident zijn vrees ik.

Comment

Mja Loeb op asfalt is sowieso al lastig om te verslaan.
                We zien wel.

Comment

Loix lag tot daarnet aan de leiding in de Barum rally, maar hij heeft blijkbaar moeten opgeven met een afgebroken wiel
                  Daardoor komt casier op 7 of 8 nadat ie gisteren op de eerste kp een 2tal minuten verloren had.

Comment

Casier staat op zesde stek: Loix out, Travaglia heeft lek gereden en Navarra had problemen met de linker achterband (lek?)

Dus van 9 naar 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
                      Casier staat op zesde stek: Loix out, Travaglia heeft lek gereden en Navarra had problemen met de linker achterband (lek?)

Dus van 9 naar 6
                      Nice! Wat heeft ie in feite voorgehad gisteren? Sortie of problemen? Want kheb m'n pa, die daar is, nog niet gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                        Nice! Wat heeft ie in feite voorgehad gisteren? Sortie of problemen? Want kheb m'n pa, die daar is, nog niet gehoord.
                        zou op de tweede proef van de baan gegaan zijn..

Comment

Working...
                        X