Ik denk dat de WK in Ierland echt VET wordt!!!! Met al de plaatselijke wacko's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IRC
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk denk dat de WK in Ierland echt VET wordt!!!! Met al de plaatselijke wacko's.
Te gek voor woorden. Meer WRC's dan in een officiële WRC en halsbrekende snelheden op supersmalle lokale baantjes... Ik ben benieuwd of de WRC vedetten het lastig zullen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIk ben benieuwd of de WRC vedetten het lastig zullen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKben het eigenlijk zekerst!!!
Die gasten zien er allemaal wel heel erg spectaculair uit enzo maar in de top 3 zie ik ze niet direct raken, top 5 mss.Last edited by Stevy; 10/08/2007, 20:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk denk het niet zo eerlijk te zijn...
Die gasten zien er allemaal wel heel erg spectaculair uit enzo maar in de top 3 zie ik ze niet direct raken, top 5 mss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZe zitten natuurlijk met een evolutie van twee-drie jaar geleden, maar zou hun parcourskennis dat niet kunnen compenseren? In elk geval verwacht ik wel spektakel in Ierland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk BerichtenCasier staat op zesde stek: Loix out, Travaglia heeft lek gereden en Navarra had problemen met de linker achterband (lek?)
Dus van 9 naar 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenNice! Wat heeft ie in feite voorgehad gisteren? Sortie of problemen? Want kheb m'n pa, die daar is, nog niet gehoord.
Comment
Comment