Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RIP Carlos Reutemann

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RIP Carlos Reutemann

Twaalfvoudig Grand Prix-winnaar Carlos Reutemann is overleden. De coureur lag een tijdje op de IC vanwege problemen met zijn maag en nier.

De coureur overleed op 79-jarige leeftijd. Lole stond onder contract Brabham (1972-1976), Ferrari (1976-197, Lotus (1979) en Williams (1980-1982). Hij won in totaal 12 races, in 1981 was hij kandidaat voor de wereldtitel.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Toen F1 nog echt racen was, zonder al die elektronische middeltjes, tussenkomst.

Comment

toen reden ze nog met 1 tank een hele wedstrijd... of dat beter was laat ik in het midden maar het bepaalde wel het verloop van een wedstrijd.

weeral een raceheld minder...
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          toen reden ze nog met 1 tank een hele wedstrijd...
          Nu toch ook?

Comment

is dat dan terug want ik volg het niet meer. de wedstrijden zijn te eentonig geworden. teveel prulregeltjes...
            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              is dat dan terug want ik volg het niet meer. de wedstrijden zijn te eentonig geworden. teveel prulregeltjes...
              Dit seizoen was het tot nu toe toch echt wel genietbaar, met dank aan Max de halve Belg en zijn energydrankenfabrikant die nu echt wel vleugels heeft gekregen.
              Dat tanken is toch al enkele jaren passé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Toen F1 nog echt racen was, zonder al die elektronische middeltjes, tussenkomst.
                Toch bangelijk als je die cockpitjes van destijds nu ziet.

Als je zo'n auto eens live ziet in een automuseum of iets dergelijks, sta ik er toch altijd weer van versteld, hoe men dat toen aan durfde, om daar zo'n snelheden mee te halen. Ook telkens die hand van het stuur moeten halen om te schakelen, met zeker een loodzwaar stuurgedrag er bovenop...
                Er hebben er natuurlijk ook genoeg het leven mee gelaten...

Comment

Working...
                X