Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WTCC 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten't was een fantastisch weekendje..
één van de dagen mogen jullie foto's verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamboron Bekijk Berichtenwij wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenGod, why O why
Ik beloof niets, maar ik zal proberen ze vandaag online te zetten...
Weet iemand een gemakkelijk album voor ze erop te zetten? +-200 foto's..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenLeuke fotos van BMWZ4M, have to love zulke reportages
God, why O why
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenOmdat sommige er niet zo goed uitzien...
Ik beloof niets, maar ik zal proberen ze vandaag online te zetten...
Weet iemand een gemakkelijk album voor ze erop te zetten? +-200 foto's..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZou er een perssite van de WTCC zijn, BMW heeft dan wel (mooie) foto's maar veel andere merken komen er niet aan bod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenGeen idee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZou er een perssite van de WTCC zijn, BMW heeft dan wel (mooie) foto's maar veel andere merken komen er niet aan bod
De foto's die ik op de eerste pagina gepost heb komen van www.fiawtcc.com... Zal er van Zandvoort ook nog wat plakken zo meteen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMooi dat je dat zegt!!!
De foto's die ik op de eerste pagina gepost heb komen van www.fiawtcc.com... Zal er van Zandvoort ook nog wat plakken zo meteen
Ik mag dan nog een groot BMW-liefhebber zijn, alleen BMW op foto hoeft nu ook weer niet, zeker niet als het over een race gaat. Maarja, die fotograaf ('n goede me dunkt ) krijgt ook maar opdracht.
Comment
-
-
Comment