Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

BMW op 3 en 5. Hamilton vond ik zeer sterk. Spijtige zaak voor Massa. En wat is er in godsnaam gebeurd met Super Aguri, op 10 en 11 Kovolainen had ik iets hoger verwacht, Fisichella deed het dan weer behoorlijk. Honda viel tegen. Williams deed het niet onaardig. Al bij al denk ik dat het wel eens een interessant seizoen zou kunnen worden.

Comment

Webber met zijn red bull op 7

Comment

Albers

Hopelijk kan ie morgen profiteren van de betrouwbaarheid van de Spyker om hoger terecht te komen

Comment

Wanneer en waar kan ik de race volgen?

het lijkt me echt super seizoen te worden.

Alleen weet ik echt niet voor wie ik supporter. Denk meer voor kimi dan die M0ng van nen alonso.

Comment

En wat te denken van Toyota ze stonden weer nergens?????????
            Plaatsen 8 en 9 vind ik niet slecht voor ne slechte wagen.
            We gaan er voor.
            Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Sporza vanaf 3.45u
              La Deux (of Une kan ook) vanaf 3.30u
              of ze het op de nederlands zender uitzenden weet ik niet

Comment

Da word nog kiezen vanavond, laat gaan slapen of vroeg opstaan !

Comment

Ik ga zeker kijken, wanneer begint de race zelf?Is hij al bezig als hij op Sproza wordt uitgezonden of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

het lijkt me echt super seizoen te worden.

Alleen weet ik echt niet voor wie ik supporter. Denk meer voor kimi dan die M0ng van nen alonso.
                    RTL
                    DSF
                    RTL7
                    Premiere
                    La Deux
                    Sporza

mmm denk dat ik toch maar naar RTL7 ga kijken met olav

Comment

Ik ben tevreden met het resultaat van BMW in deze kwalificatie, en ben daarom zeer benieuwd naar hun prestatie van morgen...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                        Da word nog kiezen vanavond, laat gaan slapen of vroeg opstaan !
                        of doe zoals Nemus en ik. Uitgaan, ff thuis in de zetel chillen, naar de f1 kijken en opt gemakje klaar maken voor de meeting. Morgennacht is er nog tijd genoeg om te slapen

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

K*t zeg, zo klote dat Webber in de race wat problemen heeft.... Daar is echt iets misgegaan....

ben wel blij dat Kimi iedereen naar huis rijdt.

Kimi for champion

Comment

Kimi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

congrats KIMI, flying scotman gezien

Comment

onderhoudende race!

Comment

Alleman opgestaan, maar nadien terug in bed gekropen, of wat?

Op zich een weinig spectaculaire en verrassende race. Wurz had effe geluk ... Had de RBR-R van goeie ouwe trouwe David z'n helm geraakt, was het een drama geweest.

Knappe prestatie van Super Aguri in de kwalifs, maar in de race lieten ze al een pàk minder potentieel zien. Starten op 10 en 11 is knap, maar finishen als 11de en 12de (dacht ik) vind ik dan weer zwak, gezien hun plek op de grid. Ze verliezen plaatsen, terwijl je er net zou moeten kunnen winnen van op de helft van de grid. Ze doen het beter, en de kunnen mee. En ze zijn zonder twijfel sneller dan Spyker, maar voorts ...

Ondanks het binnenhalen van Adrian Newey toch ook geen knalprestatie van Red Bull en Scuderia Torro Rosso. Opmerkelijk, ik had méér verwacht.

Renault: eigenlijk gebeurt er nu hetzelfde als 11 jaar geleden met (toen nog) Benetton. Twee jaar na elkaar wereldkampioen, hét grote talent dat vertrekt, en daarna véél mindere resultaten. Zowel Fisichella als Briatore lieten uitschijnen dat Renault er nog altijd zou staan dit jaar, maar iedereen wachtte kritisch af. Terecht. Ik hoop voor hen dat het binnen 3 weken beter gaat, want anders zal het dit jaar niet vet worden.

Hoe slechter Renault het doet, hoe beter voor BMW natuurlijk. Snel in de kwalifs, in de race toch iets minder. Goeie start van Heidfeld, dat wel. Maar de McLaren's écht volgen, leek in mijn ogen toch te moeilijk. Maar Renault is te pakken, denk ik ...

Een sterk McLaren, ook. Alonso heeft zich vrij goed aangepast, lijkt me. Hamilton reed een solide race, maar of ie àltijd zo goed al zijn, weet ik niet. Maar het is en blijft een sterk debuut, natuurlijk.

De enige die niét te volgen was, was Kimi Raikkonen ! Mooi debuut bij Ferrari, maar je zag toch dat Jean Todt er een beetje moeite mee had. Logisch ook, ie is gewoon om na de race feestjes te bouwen met Schumacher, niet met Raikkonen. Maar het went wel.
                                  Massa mag blij zijn met z'n 6de plek. Ik ben 'ns benieuwd wat ie had kunnen doen als ie geen mechanische problemen had ...

Verder: Honda. Oei-oei. Laat ons hopen dat het betert.
                                  Toyota: mja, nice. Punten in de eerste race. Maar geen denderende prestatie, ondanks het budget ... Als het niet gaat beteren, zal het snel gedaan zijn met Toyota F1...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                    Plaatsen 8 en 9 vind ik niet slecht voor ne slechte wagen.
                                    Maar wel slecht voor een énorm budget.

We gaan er voor.
                                    De hele Toyota-community staat achter Ralf en Jarno !

Comment

Fantastische race van Kimi, hopelijk volgen er nog veel!

Comment

Interessante eerste race van het seizoen. Enkele dingen die mij opvielen:

Ferrari lijkt me op dit moment het snelste team te zijn. Knap van Raikkonen om bij zijn debuut meteen de pole te pakken en nadien ook nog te winnen. Hij was duidelijk te snel voor iedereen vandaag. Mooie opmars van Massa. Ik was eigenlijk wel benieuwd wat hij had kunnen presteren mocht hij vooraan zijn vertrokken.

McLaren deed het ook heel goed. Goede race van Alonso en schitterende prestatie van Hamilton. Bij zijn eerste race meteen op het podium, chapeau. Er waren nog wel enkele schoonheidsfoutjes, maar eens hij die achterwege laat zou hij wel eens een hele goede kunnen worden.

BMW presteerde prima en dat kan ik alleen maar toejuichen. Knappe vierde plaats voor Heidfeld. Jammer van de opgave van Kubica. BMW was dit weekend toch wel duidelijk de betere van Renault. Hopelijk trekken ze die lijn door in de rest van het seizoen.

Renault kwam te kort dit weekend. Fisichella kon de schade nog enigszins beperken (al is een vijfde plaats voor de wereldkampioen bij de teams nu ook niet meteen een geweldig resultaat.) Kovolainen viel een beetje tegen vond ik, ik had hem hoger verwacht.

Toyota eindigt in de punten, maar voor de rest reden ze een redelijk anonieme race. Ze hebben toch nog wel wat werk aan de winkel als ze terug vooraan willen meedraaien zoals twee jaar geleden.

Bij Williams reed Rosberg een goede race. Langzaam maar zeker schoof hij verder naar voor om uiteindelijk zevende te eindigen. Puike prestatie. Wurz viel dan weer een beetje tegen. Volgens mij gaat Williams het dit jaar toch wel beter vergaan dan vorig seizoen en zullen ze af en toe wel eens wat punten meesprokkelen.

Honda presteerde ondermaats. Veel meer valt daar niet over te zeggen.

Ook Red Bull en Scuderia Toro Rosso vielen tegen. Na het binnenhalen van Adrian Newey had ik toch wel verwacht dat die teams het beter zouden doen.

Super Aguri heeft een ferme stap voorwaarts gezet ten opzichte van vorig seizoen. Al vond ik hun race toch een stuk minder dan hun kwalificatie.

En tot slot Spyker. Tenzij er nog vreemde dingen zouden gebeuren vrees ik een beetje dat Spyker het nieuwe Minardi van de F1 wordt.

Comment

Ben ook opgestaan, beetje op mijn honger blijven zitten.

Langs de ene kant is het duidelijk dat Ferrari op dit moment het te kloppen team is.Raikkonen's snelste ronde was meer dan een seconde sneller dan die van Alonso.
                                          Het enigste vraagteken dat mij nog rest is de betrouwbaarheid.Zoals we hebben kunnen zien in de wintertesten en gisteren bij Massa in de kwalificaties zijn er nog enkele kleine bugs.Knappe prestatie van Raikkonen, blijft mijn favoriete rijder van het moment maar (welliswaar om begrijpelijke reden ) naar Ferrari verhuist dus.
                                          Ik kan er maar niet aan wennen, die combinatie, maar dat zal wel te maken hebben met dat Raikkonen een Fin is, eerder Germaans dus en Ferrari Italiaans, meer Romaans.Maar dat geldt dus in zeker zin ook voor Alonso bij McLaren.
                                          Ach, 'k heb gewoon heimwee.
                                          McLaren deed het goed.Nog niet zo snel als Ferrari, maar die kloof zullen ze dichten.Ijzersterk debuut van Hamilton, Alonso had er zijn handen vol mee.
                                          BMW lijkt ook sterk, al heb ik de indruk dat de F1.07 een beetje de McLaren MP4-20 van 2007 zal worden.Steevast retesnel, maar de betrouwbaarheid laat te wensen over.
                                          Renault dan...Ik vrees dat het vergane glorie zal worden.Fisichella is gewoon geen geboren wereldkampioen, en Kovalainen moet nog leren, maar stelde toch teleur.
                                          Toyota moet terug naar LeMans ! 't Wordt tijd dat ze nog eens zo'n zalige wagen bouwen als de GT1, want hun F1 doet (me) niks.En dat met het grootste budget, tsss.
                                          Voor de overige teams heb ik niet zo veel te zeggen eigenlijk...:d
                                          SuperAguri gaat volgens mij de volgende race door de mand vallen, ik denk niet dat ze zoooooo sterk gaan zijn.

En Wurz...Idd geluk gehad, hij kon dood zijn geweest.

Comment

Working...
                                          X