Zeer mooie race !! Welverdiende overwinning voor Mercedes !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Maleisië 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenZeer mooie race !! Welverdiende overwinning voor Mercedes !!
De eerste ronden waren voor iedereen wel boeiend denk ik.Massa liet vangen in het knap gespeelde spelletje van Hamilton en dat kostte Ferrari enkele belangrijke punten.De rest van de race moet enorm saai geweest zijn voor de niet-McLaren-fans, maar een zaligheid voor degenen die het wel zijn.Ook voor mij dus.
Persoonlijk denk ik dat Ferrari nog steeds een zucht beter is dan McLaren, maar dat het sterk afhangt van circuit tot circuit.En mochten de Macs er in de eerste bocht niet voorbijgegaan zijn, dan had het wel anders kunnen aflopen.
Anyway, een verdiende zege voor McLaren na al het harde werk, en ze staan er helemaal terug.We gaan een spannend seizoen tegemoet tussen de grijzen en de roden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMcLaren-Mercedes.
Ook een mooie overwinning voor Mercedes .
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMcLaren-Mercedes.
De eerste ronden waren voor iedereen wel boeiend denk ik.Massa liet vangen in het knap gespeelde spelletje van Hamilton en dat kostte Ferrari enkele belangrijke punten.De rest van de race moet enorm saai geweest zijn voor de niet-McLaren-fans, maar een zaligheid voor degenen die het wel zijn.Ook voor mij dus.
Persoonlijk denk ik dat Ferrari nog steeds een zucht beter is dan McLaren, maar dat het sterk afhangt van circuit tot circuit.En mochten de Macs er in de eerste bocht niet voorbijgegaan zijn, dan had het wel anders kunnen aflopen.
Anyway, een verdiende zege voor McLaren na al het harde werk, en ze staan er helemaal terug.We gaan een spannend seizoen tegemoet tussen de grijzen en de roden.nls2000
Comment
-
Dat was niet zo negatief bedoelt als het leek hoor.
En daarbij, dan kan je ook zitten zeiken dat het Team Vodafone McLaren-Mercedes moet zijn of Marlboro Scuderia Ferrari of ING Renault of...
Ik zal niet ontkennen dat Mercedes goed werk verricht en dat ze een groot aandeel hebben in McLaren, maar 't is nog altijd belangrijker om het team te noemen dan de motorleverancier, niet ? en hoeveel BMW fans hebben het hier nog over BMW-Sauber en niet enkel BMW ? Algemeen gezien is het nog steeds McLaren.Net zoals het Williams is en niet Williams-Toyota.Enkel als het officieel moet zijn wordt er al wat meer vermeld.
Je kan mij verwijten een muggenzifter te zijn, mij best, maar een paar (Mercedes)fans die mij "terugpakken om het terugpakken": komáán he zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenJe kan mij verwijten een muggenzifter te zijn, mij best, maar een paar (Mercedes)fans die mij "terugpakken om het terugpakken": komáán he zeg.
Het was niet mijn bedoeling u terug te pakken, maar ik vind dat het niet fout is als men zegt dat het ook een overwinning is voor Mercedes.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
En daarbij, dan kan je ook zitten zeiken dat het Team Vodafone McLaren-Mercedes moet zijn of Marlboro Scuderia Ferrari of ING Renault of...
Ik zal niet ontkennen dat Mercedes goed werk verricht en dat ze een groot aandeel hebben in McLaren, maar 't is nog altijd belangrijker om het team te noemen dan de motorleverancier, niet ? en hoeveel BMW fans hebben het hier nog over BMW-Sauber en niet enkel BMW ? Algemeen gezien is het nog steeds McLaren.Net zoals het Williams is en niet Williams-Toyota.Enkel als het officieel moet zijn wordt er al wat meer vermeld.
Je kan mij verwijten een muggenzifter te zijn, mij best, maar een paar (Mercedes)fans die mij "terugpakken om het terugpakken": komáán he zeg.
n/onls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet was niet mijn bedoeling u terug te pakken, maar ik vind dat het niet fout is als men zegt dat het ook een overwinning is voor Mercedes.
Aan nls: zo blijven we bezig he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vond het ook mooie race. Wel goed dat Mercedes Ferrari hier heeft verslaan met een 1 en 2
Nu nog wachten op BMW die het ook niet slecht heeft gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDat muggenzifter ding is ook niet slecht bedoelt hé, vat da ni fout op
Misschien is't ook wel zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
Scuderia Ferrari Marlboro !
Ferrari is McLaren niet, waar ze West of Vodafone vooraan zetten.
Zwanske, hé.
Comment
Comment