Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na de laatste tests, denk ik toch dat Ferrari, met hun fel vernieuwde wagen, een klein gat heeft geslagen met McLaren, dus ik hoop op een overwinning van Kimi!
Hou RBR, nu met naadloze versnellingsbak, ook in de gate, hun racepace in Bahrein was goed, en DC heeft vorige week eens een snelste tijd gereden.
Ik hoop natuurlijk ook dat Kimi wint, zelf zegt hij dat de wagen nu veel beter aan z'n rijstijl is aangepast, dus een pole en overwinning kan er deze keer wel inzitten. Ferrari is nu sneller dan Mclaren dus nu nog met Massa afrekenen en hopen op geen pech.
do 10/05/07 - De kans is groot dat Spanje volgend jaar de Formule 1 twee keer over de vloer krijgt. Naast Barcelona wil ook Valencia een GP organiseren. Grote baas Bernie Ecclestone heeft een overeenkomst met de stad, die de race op een stratencircuit wil laten plaatsvinden.
De deal is nog niet helemaal rond. Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft een overeenkomst voor zeven jaar met Valencia, maar dan moet Francisco Camps opnieuw verkozen worden als president van de regio Valencia. (Belga) Camps (Partido Popular) heeft een circuit uitgestippeld in de haven van Valencia, naar voorbeeld van de Grote Prijs in Monaco.
Valencia laat het bekende testcircuit in het nabijgelegen Cheste dus links liggen. Daar vinden wel wedstrijden voor snelheidsmotoren plaats.
Als de deal in kannen en kruiken is, telt Spanje vanaf volgend seizoen twee Grote Prijzen: een in Barcelona en een in Valencia. Barcelona heeft nog een contract tot 2011 om een Formule 1-wedstrijd te organiseren.
Met de twee wereldtitels van de Spanjaard Fernando Alonso heeft Formule 1 de laatste jaren aan populariteit gewonnen op het Iberisch schiereiland.
Als ik zo de berichten lees op de verschillende sites, zou de gemeenschap Valencia elk jaar 26 miljoen dollar betalen om en gp te mogen organiseren. Maar alles hangt af van hetet feit of Valencia-president Francisco Camps opnieuw verkozen wordt later deze maand.
Massa is gewoon retesnel in de kwalificaties.
De verhoudingen t.o.v. Bahrein zijn min of meer dezelfde gebleven, alleen heeft McLaren de kloof nog een béétje kleiner gemaakt, ze zijn nu zo goed als gelijk.
De race belooft een knaller te worden.Niet qua spectakelwaarde, maar wel qua strategiën.
Comment