Op de site weet ik niet , ik ga toch maar de zaterdag
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk ben der vanaf de woensdag of donderdag tot zondag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenik ga zelfs al de sfeer opsnuiven tijdens de verkenningen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk wou dat ik dat ook kon, maar kheb examens tot de woensdag
maandag heb ik gedaan = perfect!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenik ga zelfs al de sfeer opsnuiven tijdens de verkenningen!
Das toch niemeer 't zelfde als vroeger zé. Toen stonden we van 20h tot ca 3-4h 's nachts. En bij nachte kwamen de grote piloten. Manman,waar is de tijd dat de mecano's de weg kwamen afsluiten om Delecour vol petrol te laten afkomen. Those were the times!!!
En hoe zit dat nu eigenlijk, Maxime?? 't is jaren dat ik nog geweest ben naar de "training".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichtenspijtig...
wa zo zalig vorig jaar, vooral de randactiviteiten dan
Mja, zal voor volgende keer zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDas toch niemeer 't zelfde als vroeger zé. Toen stonden we van 20h tot ca 3-4h 's nachts. En bij nachte kwamen de grote piloten. Manman,waar is de tijd dat de mecano's de weg kwamen afsluiten om Delecour vol petrol te laten afkomen. Those were the times!!!
En hoe zit dat nu eigenlijk, Maxime?? 't is jaren dat ik nog geweest ben naar de "training".
Er zijn er ook een pak die al komen verkennen voor de officiele verkenningen (vorig jaar enkele piloten uit de latere top 10 en top 5 tegengekomen een dikke week voordat de officiele verkenningen begonnen toen wij aan het verkennen waren voor de helicopter)
Maar zeker nietmeer te vergelijken met vroeger toen ze de wegen zelf afsloten om eens op volle snelheid te testen.
Vorig jaar wou Casier voor de officiele shakedown nog een prive test doen ergens in de buurt van Ieper maar ze hebben bijna niet kunnen rijden wegens klachten en miserie met de politie enzo..Last edited by Stevy; 07/06/2007, 23:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDas toch niemeer 't zelfde als vroeger zé. Toen stonden we van 20h tot ca 3-4h 's nachts. En bij nachte kwamen de grote piloten. Manman,waar is de tijd dat de mecano's de weg kwamen afsluiten om Delecour vol petrol te laten afkomen. Those were the times!!!
Nja, dat was wel zalig. De hele etappe van Heuvelland verkend als co van mijn oom en Basso proberen te volgen. Daarna, ons op terrasje gezet op Kemmel en alle auto's zien voorbij komen.
Vroeger heb ik de trainingen nooit gekend, dus ik kan niet vergelijken
Comment
-
Amaii..
Basso proberen te volgen ? Het was niet "proberen" maar gewoon volgen (een stukje...)
Maar ja... Den goeie tijd van de verkenningen is inderdaad al jaren over. Het was nog de moeite tot eind van de jaren 90's, ofwel in het bos van Zandvoorde, op de Kemmelberg, aan de haarspeldbocht juist voor de finish van KP Zanvoorde, of nog op de markt van Hollebeke of verder ... En dat was de twee of drie weekend's voor de rally, van 21u stot 3 uur.
Veel mooie herinneringen, waaronder van Delecour inderdaad, met de Sierra Cosworth (180°) !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paco Bekijk Berichtenaan de haarspeldbocht juist voor de finish van KP Zanvoorde
Dagen,nachten heb ik daar gesleten. Er was daar soms bijna evenveel volk als met de rally zelf. Menig persoon had dan bakken bier mee & verkocht die tegen 20BF/pint. En zagen we geen rallypiloot, dan gingen ze het zelf proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paco Bekijk BerichtenVeel mooie herinneringen, waaronder van Delecour inderdaad, met de Sierra Cosworth (180°) !!!
Comment
-
Heb vroeger ooit het geluk gehad tijdens de vrije trainingen eens mee te rijden met de Corolla WRC Van wijlen Rocco Theunissen. Via een maat die bij Future World werkte.
Was inderdaad een schitterende ervaring. Duizelwekkende snelheiden behalen op een baantje van 2 meter breed, meer op het gras rijden, dan op de baan, etc...
Helaas kan de huidige rally me zo niet meer boeien, maar vroeger was het inderdaad veel toffer.
Zoals met zovele dingen
Comment
-
Ik ben voor de eerste keer geweest in het jaar 91 de zaterdag mijn vader gaat al van in de jaren 70, die heeft de mooie tijden gezien darnische met stratos & ferrari & 205 T16 Walter rohl met de kadett , hij heeft nog staan babbelen tegen ragnotti toen hij gewonnen heeft met de maxi turbo in 85 enz...
Ik heb er munster nog zien afwaaien met de corsa , toen hij er een pickup van gemaakt heeft .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDat was 1991 denk ik. Ik heb dat manoeuvre ook gezien. Toen ze KP Zandvoorde de haarspeld namen & KP Kruiseke rechtdoor gingen. Delecour nam de haarspeld, reed dan een 300m terug. 180° met de fluppe & dan volgas rechtdoor. Memories
En dan rond 2u nog met de fiets tot naar KP Hollebeke waar hij daar nog een paar keer passeerde...
Nostalgie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paco Bekijk BerichtenAmaii..
Basso proberen te volgen ? Het was niet "proberen" maar gewoon volgen (een stukje...)
Maar ja... Den goeie tijd van de verkenningen is inderdaad al jaren over. Het was nog de moeite tot eind van de jaren 90's, ofwel in het bos van Zandvoorde, op de Kemmelberg, aan de haarspeldbocht juist voor de finish van KP Zanvoorde, of nog op de markt van Hollebeke of verder ... En dat was de twee of drie weekend's voor de rally, van 21u stot 3 uur.
Veel mooie herinneringen, waaronder van Delecour inderdaad, met de Sierra Cosworth (180°) !!!
Inderdaad. Je me souviens! Met zijn blauwe Punto en hij kon ons maar niet losrijden. Hij zat af en toe in zijn spiegel te kijken naar die 'verduivelende rode 206' die maar bleef volgen op dat strakke tempo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls ik het een beetje goed kan volgen: Paco = rallyrijder en nonkel van maxime?
Of zit ik verkeer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenTrue en is een Waal, dus vergeef hem die kleine schrijffoutjes!
Comment
Comment