Casier testte voor het eerst de 207 voor Ieper:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenCasier testte voor het eerst de 207 voor Ieper:
http://www.turbomagazine.be/des_info...id=7413&back=1
IRC-207
edith zegt dat ze getest hebben in de buurt van waar Kronos zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenHun nrplaat
IRC-207
edith zegt dat ze getest hebben in de buurt van waar Kronos zit.
Via Google zou dat op gemeente "Gesves" staan, inderdaad, niet ver van bij Kronos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paco Bekijk BerichtenOp een van de foto's staat er een paal met straatnaam "Trou Renard"
Via Google zou dat op gemeente "Gesves" staan, inderdaad, niet ver van bij Kronos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenKherkende het van in den tijd met de 206wrc's in het EK met Thiry en Vasin, toen zijn we daar nog vaak geweest bij kronos en op hun tests
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBere! Hopelijk krijgen ze die 207 direct performant bij Kronos want hij is echt nog nagelnieuw. If so, dan is Casier volgens mij een serieuze kanshebber voor de eindoverwinning!
Kgaat imo een van de spannendste iepers worden in jaren. Je hebt zo totaal nog niet het gevoel van ja, diene gaat op z'n gemak winnen zoals vorig jaar met de punto's.
Voorlopige toppers (kben er wss wel enkele vergeten, maar die heb ik gevonden in autonews)
Super 2000
Andrea Navarra (Abarth Punto S2000)
Umberto Scandola (Abarth Punto S2000)
Pieter Tsjoen (Abarth Punto S2000)
Fontana (Abarth Punto S2000)
Volkan Isik (Abarth Punto S2000)
Michael Solowow (Abarth Punto S2000)
Larry Cols (Abarth Punto S2000 of Mitsubishi lancer EVO9 GrN)
Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000)
Garcia Ojeda (Peugeot 207 S2000)
Bernd Casier (Peugeot 207 S2000)
Toth (Peugeot 207 S2000)
Panizzi (Peugeot 207 S2000) => nog helemaal niet zeker, hopelijk komt ie!
Marco Cavigioli (Peugeot 207 S2000)
Freddy Loix ( VW Polo S2000)
Czopik ( VW Polo S2000)
Groep N
Larry Cols (indien niet met de punto)
Peter Bijvelds
Jasper Van Den Heuvel
Renato Travaglia
Andy Lefevre
Stephane Boelens
Melissa Debackere
Dominique Bruyneel
etc
Verder Simon Jean Joseph in zijn Citroen C2 S1600 ook niet onderschatten. Hij zal waarschijnlijk niet meespelen voor de top 3, maar top 10 moet haalbaar zijn.
Zelfde verhaal voor Urma Aava met de Suzuki Swift S1600.
Hopelijk komen al de bovenvermelde piloten af!
En nog veel meer wat mij betreft
Wie Google Earth heeft kan het parcours bekijken via www.ypresrally.com via de rubriek toeschouwers en dan doorklikken naar de kaarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crosser Bekijk Berichtenweeral midden in de examens
*zucht*
maar ik ga toch de vrijdagavond na school vlug naar Ieper, de vrijdagavonds wil ik niets missen, zaterdag wordt al moeilijker...
Bij mijn weten, is Ieper voor mij maar één keer tijdens de examens gevallen. Dat was toen ik in het tweede middelbaar zat en toen werd er op zondag ook nog gereden. De zondag ben ik dan niet meer gegaan. Maar dat is ondertussen ook weeral 8 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk heb dus telkens enorm veel geluk hé!
Bij mijn weten, is Ieper voor mij maar één keer tijdens de examens gevallen. Dat was toen ik in het tweede middelbaar zat en toen werd er op zondag ook nog gereden. De zondag ben ik dan niet meer gegaan. Maar dat is ondertussen ook weeral 8 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk heb dus telkens enorm veel geluk hé!
Meestal heb ik ten laatste de woensdag gedaan in de week van de rally, vorig jaar had ik zelf de week voordien al gedaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoe laat begint dat eigelijk de vrijdag, en tot hoe laat duurt dat 's avonds? Is het de moeite om naar huis over en weer te rijden tussen de zaterdag en de zondag?
Ik schat dat het begint vrijdag rond 16 uur tot rond 22 uur
Zaterdag zal't weer zijn van rond 10u tot rond 20u met podium omstreeks 21u ofzo.
't Is een gissing é!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZondag is er niks meer é
Ik schat dat het begint vrijdag rond 16 uur tot rond 22 uur
Zaterdag zal't weer zijn van rond 20u tot rond 20u met podium omstreeks 21u ofzo.
't Is een gissing é!
En zaterdag van 20u tot 20u? Foutje veronderstel ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk bedoelde tussen de vrijdag en de zaterdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk bedoelde tussen de vrijdag en de zaterdag.
LEG 1 - Friday 22.06.2007
Section 1 PODIUM 18:00
SS 1 Dikkebus 1 18:34
SS 2 Zonnebeke 1 19:09
SS 3 Langemark 1 19:37
SS 4 Dikkebus 2 20:59
SS 5 Zonnebeke 2 21:34
SS 6 Langemark 2 22:02
Ieper Autonoom Park Ferme In Finish Leg 1 23:35
LEG 2 - Saturday 23.06.2007
SS 7 Sauvegarde 1 12:05
SS 8 Westouter 1 12:27