Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWie kan ik morgen tegenkomen in Nieuwkerke????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEn kan je die morgennamiddag ook nog kopen of zal dat al riskant worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMja, als ik vanmiddag nog tot daar moet rijden ben ik die €10 extra toch kwijt...
Maar er zijn nog tickets adk te koop normaal gezien?
Comment
-
Gisteren ook een bezoekje gebracht.
Was wel plezant , veel volk , goeien ambiance
Al een geluk da we tijdens de regenbui onder de witte
tent op de markt stonden.
't was inderdaad leuk om te zien toen het zo fel regende dat
bijna niemand z'n auto onder controle had op de kasseien.
ps: de politie ( de grijze opel vectra ) uw vriend stond heeeel
verdekt opgesteld juist voor het binnenrijden van nieuwkerke
We hebben de remmen eens mogen testen
Comment
-
Zalig gisteren
Filmpjes als voorsmaakje
Comment
-
Al enkele foto's van de Historics shakedown, maar kad ni veel goesting om foto's te nemen, die van Nieuwkerke ploatse zijn beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beno Bekijk BerichtenWeet iemand wat goed bereikbare en mooie plaatsen op de KP van Zonnebeke?
Comment
-
en voor de iets trageren onder ons, dit was ironisch bedoeld eh!!!
Jullie mogen dan mss wel een 'toffe' bende zijn, behulpzaam zijn jullie alvast niet...
De mensen die hier wat minder opt het forum komen worden blijkbaar direct de vergeetput ingeduwd.
Voor de rest, tamusement op de rally en hopelijk staan we niet op dezelfde plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beno Bekijk Berichtenen voor de iets trageren onder ons, dit was ironisch bedoeld eh!!!
Jullie mogen dan mss wel een 'toffe' bende zijn, behulpzaam zijn jullie alvast niet...
De mensen die hier wat minder opt het forum komen worden blijkbaar direct de vergeetput ingeduwd.
Voor de rest, tamusement op de rally
Ik ken de kp's niet echt goed dus ik kan je hierbij niet helpen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
N. Priem met de Fiesta op het 2de filmpje
Comment
Comment