Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

De eerste posters hangen al uit, de eerste stickers sieren al enkele auto's... de klassieker der klassiekers onder de Belgische rally's zit er weer aan te komen: The Belgium Ypres Westhoek Rally laat de kattenstad en zijn omgeving weer op zijn grondvesten daveren op 22 en 23 juni 2007!

Vorig jaar won de Italiaan Guandomenico Basso op overtuigende wijze de 40e editie van deze rally, aan het stuur van de toen nog nagelnieuwe Fiat Punto S2000. Die S2000 werd ontwikkeld voor het splinternieuwe wereldkampioenschap voor atmosferische 2 liter wagens met vierwielaandrijving, het IRC genaamd. De International Rally Challenge, moest een alternatief gaan vormen voor het (veel) te dure WRC kampioenschap. De rally van Ieper, die al van het eerste jaar deel uitmaakt van dat fel in de lift zittende IRC-kampioenschap, krijgt op die manier heel wat internationale kleppers over de vloer.
    Naast het IRC, telt de Ypres rally nog altijd mee voor het Europeeskampioenschap.

Vorig jaar was Fiat de enige constructeur die al een S2000 versie had, dit jaar zal het andere koek worden! Er zijn al meer dan 12 S2000's aangekondigd van liefst 3 verschillende constructeurs. Naast Fiat, zullen dit jaar ook Peugeot en VW met respectievelijk een 207 en Polo S2000 een gooi naar de eindoverwinning doen. Daarnaast is de komst van Toyota met een Aurys S2000 ook mogelijk, al is dat nog niet bevestigd. Internationale kleppers als Scandola, Vouilloz, Jean-Joseph,... nemen het dat weekend op tegen onze nationale helden met ondere andere Tsjoen, Casier, Loix, etc

Naast al dat S2000 en S1600 geweld mogen we de group N, ook wel de standaardklasse genoemd, zeker niet vergeten. De Lancers en Imprezas presteren nog altijd wonderwel op onze West-Vlaamse wegeltjes, vooral als het gaat regenen!

Kortom, het weekend van 22 en 23 juni wordt een klepper van formaat voor alle autosportliefhebbers onder ons! Na de wat moeilijke jaren, te wijten aan het bannen van de WRC's en group A's en de minder ophefmakende S1600's, is de Rally van Ieper weer helemaal terug!

See you in Ypres on 22 and 23 June!!!!

Examens tot 26 juni...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Examens tot 26 juni...
      double that

Comment

Damn, domper. Ik heb de 18e al gedaan!

Comment

Ik heb wel geen
          Ieper belooft alleszins het beste in jaren te worden. Ik ben alvast vd partij!!!!
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Mijn kaartje voor Ieper is al gereserveerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
              Mijn kaartje voor Ieper is al gereserveerd.
              't mijne ook. Ze hebben eindelijk ingezien dat hun prijs veel te hoog was.
              Nu 30€is redelijk te doen vinnek. 45€ ,zoals vroeger, was er over
              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Ik zal ook eens beginnen rondpolsen voor All Stage pasjes!

Comment

Geen Ieper dit jaar
                  Goodwood-grB´s

.

Comment

Zeker ieper dit jaar. Ofwel weer rondrijden met cameramannen ofwel heelsan in ieper blijven voor aan de onboard cameratjes te werken.

Comment

Iemand die weet waar er nog stickers te verkrijgen zijn? Ze zijn blijkbaar moeilijk vindbaar dit jaar!

Comment

't begint toch te kriebelen om eens te gaan kijken... on the other hand zit ik 't weekend erna al in Tienen voor de rally... mja we zien wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          't mijne ook. Ze hebben eindelijk ingezien dat hun prijs veel te hoog was.
                          Nu 30€is redelijk te doen vinnek. 45€ ,zoals vroeger, was er over
                          €30 vind ik eigenlijk ook nog veel
                          gelukkig ga ik, als ik tenminste ga, gratis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            €30 vind ik eigenlijk ook nog veel
                            gelukkig ga ik, als ik tenminste ga, gratis
                            30 Euro valt toch vré goe mee! Vergeet niet dat dit dé topper onder de Belgische rally's is en dat hij tevens voor het Europese én het splinternieuwe wereldkampioenschap IRC telt. Daardoor zakken heel wat internationale rallysterren af naar Ieper en staan er nu al minstens 12 S2000's aan de start.

!!!!

Comment

I'll be there !!

En hopelijk terug met all stages kaarten

Ik moet normaal tijden opnemen voor Nikias Priem in de Fiesta Trophy..

Comment

Ik zal er ook proberen bij zijn! Tot wanneer kan je tickets bestellen? En kan dat ook voor één dag of enkel voor beide dagen? (zit de 23ste namelijk met familiefeest)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                  I'll be there !!

En hopelijk terug met all stages kaarten

Ik moet normaal tijden opnemen voor Nikias Priem in de Fiesta Trophy..
                                  Ge weet toevallig ook niet waar ze momenteel stickers hebben? Want jij bent daar toch van de streek...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Ge weet toevallig ook niet waar ze momenteel stickers hebben? Want jij bent daar toch van de streek...
                                    In ulder bureautje daar in ieper? Het exacte adres weet ik niet.
                                    Of eens proberen in taverne/restaurant de kolleblomme, dat is het clubcafe van ac targa florio..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                      In ulder bureautje daar in ieper? Het exacte adres weet ik niet.
                                      Of eens proberen in taverne/restaurant de kolleblomme, dat is het clubcafe van ac targa florio..
                                      I know I know

gemaild naar dat bureau'tje en daar hebben ze geen meer...

De Kolleblomme heb ik gebeld en daar hebben ze nog geen gehad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Examens tot 26 juni...
                                        spijtig...

wa zo zalig vorig jaar, vooral de randactiviteiten dan

Comment

Working...
                                        X