Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaterdag moet ik wss al eens naar ieper om wat camerapunten te gaan kiezen

Comment

• Ai, examens worden naar de achtergrond verschoven?
      Moet jij dan ook over het parcours rijden met de cameramannen, of is dat via alternatieve baantjes dat je die rondvoert?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Ai, examens worden naar de achtergrond verschoven?
        Moet jij dan ook over het parcours rijden met de cameramannen, of is dat via alternatieve baantjes dat je die rondvoert?
        Via alternatieve baantjes ook hé, tis maar heel uitzonderlijk en in feite nooit in belgie dat we over de kp's zelf mogen rijden, en dan nog ten laatste een half uur voor de start.

en edithje wil ook nog even zeggen dat m'n volgend examen na dat van morgen pas woensdag is dus ik wel even een dagje vrij kan nemen aangezien ik het al quasi helemaal ken!
        Last edited by Stevy; 14/06/2007, 20:43.

Comment

• Keep up the good work zou ik zeggen!

Comment

• ik kan niet zeggen hoeveel ik verlang
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              ik kan niet zeggen hoeveel ik verlang
              ik wel: DUST GESKIFT VELE!!!!!!!!!!!

Dat is zo een weekend om naar uit te kijken!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Vreemd dat zij op hetzelfde moment, op hetzelfde parkoer een test organiseren...
                Een derde partij organizeerde deze testsessie... Was voor maximaal twee wagens; anders waren er nog een aantal extra wagens geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
                  Een derde partij organizeerde deze testsessie... Was voor maximaal twee wagens; anders waren er nog een aantal extra wagens geweest.
                  Ahbon... Maar meestal wordt zo'n testsessie toch georganiseerd door derden? Ik weet nog dat mijn oom met zijn rallyteam (LRT) de testsessie voor Loix organiseerde ter voorbereiding van de TAC. Zij stonden in voor het afsluiten van de wegen, security-personeel etc.

Comment

• Alhoewel het niks met de rally te maken heeft wou ik dit even melden... (gelezen op autosportforum.be)

Er worden grote politiecontroles gehouden.. In Ieper en Heuvelland.. De komende 2 weken, vooral volgende week.. Opletten geblazen dus.. Vooral zaterdag opletten op de grote baan Poperinge-Ieper.. Als je uit Poperinge komt, het stuk tss de lichten en het rondpunt.. Op je linkerkant heb je een flitscamera (die ligt normaal niet aan) maar een beetje verder heb je een baantje rechts in, en daar staan ze!! Ze zetten een pekkel tss de struiken en pats je hebt het zitten.. Daar mag je maar 90! Opletten dus..
                    Verleden jaar hebben Maxime en mijzelf mogen ondervinden dat ff onoplettend zijn, kostelijke grapkes kunnen worden

Comment

• ik ben ook van de partij vrijdagavond en zaterdagnamiddag
                      BMW E10 1600ti 1967
                      BMW E10 2002tii 1973
                      BMW E30 325i sedan 1986
                      BMW E36 318is cabrio 1995
                      BMW E36 320i cabrio 1994
                      BMW E91 318d touring 2006
                      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Ben ook van de partij normaal gans de rally

Comment

• present op zaterdag

Comment

• Heeft er al iem. kp info over zaterdag.
                            Goede leesbare plannetjes met eventuele spektakelpunten op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
                              Heeft er al iem. kp info over zaterdag.
                              Goede leesbare plannetjes met eventuele spektakelpunten op?
                              www.ypresrally.com

Daar vind je alles op terug, als je google earth hebt kun je zelf plannetjes downloaden van alle kp's, ze zijn ingetekend op google earth.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                www.ypresrally.com

Daar vind je alles op terug, als je google earth hebt kun je zelf plannetjes downloaden van alle kp's, ze zijn ingetekend op google earth.

Klopt maar ik krijg deze niet afgedrukt. Blijkbaar heb je daar een speciaal programma voor nodig.

klopt dit?

Comment

• Ik heb ze gedownload en krijg ze dan niet open. Dat is het probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
                                    Ik heb ze gedownload en krijg ze dan niet open. Dat is het probleem
                                    Tiens, heb je google earth? Anders gaat het idd niet lukken. Bij ons lukt het perfect...

Comment

• Een fotootje van Tsjoen die zijn Punto testte vandaag...

Comment

• heb je dat voorbeeldexamen van tsa al eens gemaakt ?
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                          Een fotootje van Tsjoen die zijn Punto testte vandaag...

die Punto's van verleden jaar zijn toch veel schoonder qua uitzicht dan deze.

Ook hier al ietwat verlangen naar vrijdagavond.

Comment

Working...
                                          X