Zaterdag moet ik wss al eens naar ieper om wat camerapunten te gaan kiezen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAi, examens worden naar de achtergrond verschoven?
Moet jij dan ook over het parcours rijden met de cameramannen, of is dat via alternatieve baantjes dat je die rondvoert?
en edithje wil ook nog even zeggen dat m'n volgend examen na dat van morgen pas woensdag is dus ik wel even een dagje vrij kan nemen aangezien ik het al quasi helemaal ken!Last edited by Stevy; 14/06/2007, 20:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik kan niet zeggen hoeveel ik verlang
Dat is zo een weekend om naar uit te kijken!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenVreemd dat zij op hetzelfde moment, op hetzelfde parkoer een test organiseren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk BerichtenEen derde partij organizeerde deze testsessie... Was voor maximaal twee wagens; anders waren er nog een aantal extra wagens geweest.
Comment
-
Alhoewel het niks met de rally te maken heeft wou ik dit even melden... (gelezen op autosportforum.be)
Er worden grote politiecontroles gehouden.. In Ieper en Heuvelland.. De komende 2 weken, vooral volgende week.. Opletten geblazen dus.. Vooral zaterdag opletten op de grote baan Poperinge-Ieper.. Als je uit Poperinge komt, het stuk tss de lichten en het rondpunt.. Op je linkerkant heb je een flitscamera (die ligt normaal niet aan) maar een beetje verder heb je een baantje rechts in, en daar staan ze!! Ze zetten een pekkel tss de struiken en pats je hebt het zitten.. Daar mag je maar 90! Opletten dus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenHeeft er al iem. kp info over zaterdag.
Goede leesbare plannetjes met eventuele spektakelpunten op?
Daar vind je alles op terug, als je google earth hebt kun je zelf plannetjes downloaden van alle kp's, ze zijn ingetekend op google earth.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichtenwww.ypresrally.com
Daar vind je alles op terug, als je google earth hebt kun je zelf plannetjes downloaden van alle kp's, ze zijn ingetekend op google earth.
Klopt maar ik krijg deze niet afgedrukt. Blijkbaar heb je daar een speciaal programma voor nodig.
klopt dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenIk heb ze gedownload en krijg ze dan niet open. Dat is het probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenEen fotootje van Tsjoen die zijn Punto testte vandaag...
die Punto's van verleden jaar zijn toch veel schoonder qua uitzicht dan deze.
Ook hier al ietwat verlangen naar vrijdagavond.
Comment
Comment