Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)
Het is om iets te krijgen, dan hebt ge weekends met nougabollen te doen.
En dan zijn er weekends met tientallen dingen waar ge bijna niet onderuit kunt é
Ik ga, maar kmoet met een cameraman rondrijden.
Maar je mag mij gerust volgen van kp naar kp. Vrijdag doen we 4kp's van de 6 die ze dan rijden.
Let wel op want ik ga hoogstwss niet kunnen wachten als je niet direct meebent ofzo, dus als wij vertrekken (we blijven telkens de eerste 20 auto's ofzo filmen, de toppers dus) en daarna moeten we direct vertrekken want anders gaan we het nietmeer halen voor van kp 1 naar 3 te gaan.
Maar je mag mij gerust volgen van kp naar kp. Vrijdag doen we 4kp's van de 6 die ze dan rijden.
Let wel op want ik ga hoogstwss niet kunnen wachten als je niet direct meebent ofzo, dus als wij vertrekken (we blijven filmen telkens de eerste 20 auto's ofzo, de toppers dus) en daarna moeten we direct vertrekken want anders gaan we het nietmeer halen voor van kp 1 naar 3 te gaan.
Let wel op want ik ga hoogstwss niet kunnen wachten als je niet direct meebent ofzo, dus als wij vertrekken (we blijven telkens de eerste 20 auto's ofzo filmen, de toppers dus) en daarna moeten we direct vertrekken want anders gaan we het nietmeer halen voor van kp 1 naar 3 te gaan.
Het viel mij op bij het bekijken van het deelnemersveld, dat als je de 'toppers' (deftige wagens + belgische toppers) wil bekijken, je toch nog een eindje mag blijven staan. Gelukkig!
Trouwens nog iets raar, Panizzi was vnv blijkbaar aan het verkennen... (kp Westouter)
Het viel mij op bij het bekijken van het deelnemersveld, dat als je de 'toppers' (deftige wagens + belgische toppers) wil bekijken, je toch nog een eindje mag blijven staan. Gelukkig!
Ja idd, de eerste echt grote kanshebbers om te winnen starten maar rond nr 9-10 met Loix!
Ben echt eens benieuwd, wss zal het spannend worden tussen S2000 en GrN want ze geven voor vrijdag en zaterdag 70 à 80% kans op regen en onweer!
Regenkledij+verse schoenen+paraplu's meebrengen zal de boodschap zijn!
Hoe weet je het?
Zou goed kunnen ze met het oog op volgend jaar als ie mss heel het IRC gaat rijden voor Peugeot
Iemand vanop autosportforum.be wist da te zeggen
Ook nog dit...
'Er is zonet gemeld in het programma power and passion, dat Panizzi vandaag op de markt van ieper was.
Op de vraag of hij deelnam wist hij te vertellen dat het budget er niet was.
Vreemd.....'
Met het oog op volgend jaar idd, da was ook mijn enige gedachte. Alhoewel ik het nut ervan maar marginaal klein vind.
Ook nog dit...
'Er is zonet gemeld in het programma power and passion, dat Panizzi vandaag op de markt van ieper was.
Op de vraag of hij deelnam wist hij te vertellen dat het budget er niet was.
Vreemd.....'
Met het oog op volgend jaar idd, da was ook mijn enige gedachte. Alhoewel ik het nut ervan maar marginaal klein vind.
Tgoh ja, het is toch een serieus voordeel als je al nota's hebt waarmee je kan beginnen (welliswaar nog niet getest in echt rally omstandigheden) dan dat je nog vanaf 0 moet beginnen, zeker in ieper waar het parcours over het algemeen hetzelfde blijft op hier en daar een kleine verandering na. Vandaar ook dat Loeb vorig jaar tijdens z'n blessure naar nieuw zeeland (?) gegaan is speciaal voor de verkenningen omdat het voor het eerst andere kp's dan de gebruikelijke waren.
Comment