Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    heb je dat voorbeeldexamen van tsa al eens gemaakt ?
    Nee, ik was van plan het in 3 uur te leren ...

Anyway, kzal er vandaag eens aan beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
      Nee, ik was van plan het in 3 uur te leren ...

Anyway, kzal er vandaag eens aan beginnen.
      mong tis moeilijker dan gedacht
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Stevy, ik heb je pa nog een mailke gestuurd.
        Zaterdag ben ik nu wel ganse dag vrij, maar zit vast op vrijdagavond dedju :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Tiens, heb je google earth? Anders gaat het idd niet lukken. Bij ons lukt het perfect...

't is gelukt maar de print kwaliteit is beneden alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
            Stevy, ik heb je pa nog een mailke gestuurd.
            Zaterdag ben ik nu wel ganse dag vrij, maar zit vast op vrijdagavond dedju :s

Ok zal het hem zeggen!

Oeie das minder dat

Comment

• Morgen shakedown @ boezinge

Comment

Ok zal het hem zeggen!

Oeie das minder dat
                Het is om iets te krijgen, dan hebt ge weekends met nougabollen te doen.
                En dan zijn er weekends met tientallen dingen waar ge bijna niet onderuit kunt é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                  Morgen shakedown @ boezinge
                  Van de historics? Want de 'moderne' hun shakedown is pas donderdag!

Tsjoen heeft trouwens wat pech gehad bij z'n test gisteren in ERquelinnes. Zijn motorkap is opengevlogen en de vooruit was kapot... test afgelopen!

Comment

Van de historics? Want de 'moderne' hun shakedown is pas donderdag!

Tsjoen heeft trouwens wat pech gehad bij z'n test gisteren in ERquelinnes. Zijn motorkap is opengevlogen en de vooruit was kapot... test afgelopen!
                    Jep van de historics!! Iemand die gaat?

Comment

Nope ik kan niet! Vanaf donderdagmiddag ofzo ben ik wel in en rond ieper terug te vinden, tot zondagmiddag!

Comment

Ik ben aanwezig! Uitkijken naar rode Cooper met sticker van de westhoek rally

Comment

• Zijn er hier mensen die vrijdagavond gaan?

Zoja, is er mogelijkheid om af te spreken ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            Zijn er hier mensen die vrijdagavond gaan?

Zoja, is er mogelijkheid om af te spreken ofzo?
                            Ik ga, maar kmoet met een cameraman rondrijden.
                            Maar je mag mij gerust volgen van kp naar kp. Vrijdag doen we 4kp's van de 6 die ze dan rijden.
                            Let wel op want ik ga hoogstwss niet kunnen wachten als je niet direct meebent ofzo, dus als wij vertrekken (we blijven telkens de eerste 20 auto's ofzo filmen, de toppers dus) en daarna moeten we direct vertrekken want anders gaan we het nietmeer halen voor van kp 1 naar 3 te gaan.
                            Last edited by Stevy; 19/06/2007, 21:05.

Comment

Maar je mag mij gerust volgen van kp naar kp. Vrijdag doen we 4kp's van de 6 die ze dan rijden.
                              Let wel op want ik ga hoogstwss niet kunnen wachten als je niet direct meebent ofzo, dus als wij vertrekken (we blijven filmen telkens de eerste 20 auto's ofzo, de toppers dus) en daarna moeten we direct vertrekken want anders gaan we het nietmeer halen voor van kp 1 naar 3 te gaan.

Oke, ik laat u nog iets weten, donderdag ofzo.

Comment

Let wel op want ik ga hoogstwss niet kunnen wachten als je niet direct meebent ofzo, dus als wij vertrekken (we blijven telkens de eerste 20 auto's ofzo filmen, de toppers dus) en daarna moeten we direct vertrekken want anders gaan we het nietmeer halen voor van kp 1 naar 3 te gaan.
                                Het viel mij op bij het bekijken van het deelnemersveld, dat als je de 'toppers' (deftige wagens + belgische toppers) wil bekijken, je toch nog een eindje mag blijven staan. Gelukkig!

Trouwens nog iets raar, Panizzi was vnv blijkbaar aan het verkennen... (kp Westouter)

Comment

Het viel mij op bij het bekijken van het deelnemersveld, dat als je de 'toppers' (deftige wagens + belgische toppers) wil bekijken, je toch nog een eindje mag blijven staan. Gelukkig!
                                  Ja idd, de eerste echt grote kanshebbers om te winnen starten maar rond nr 9-10 met Loix!
                                  Ben echt eens benieuwd, wss zal het spannend worden tussen S2000 en GrN want ze geven voor vrijdag en zaterdag 70 à 80% kans op regen en onweer!
                                  Regenkledij+verse schoenen+paraplu's meebrengen zal de boodschap zijn!

Comment

Trouwens nog iets raar, Panizzi was vnv blijkbaar aan het verkennen... (kp Westouter)
                                    Hoe weet je het?
                                    Zou goed kunnen ze met het oog op volgend jaar als ie mss heel het IRC gaat rijden voor Peugeot

Comment

Hoe weet je het?
                                      Zou goed kunnen ze met het oog op volgend jaar als ie mss heel het IRC gaat rijden voor Peugeot
                                      Iemand vanop autosportforum.be wist da te zeggen

Ook nog dit...
                                      'Er is zonet gemeld in het programma power and passion, dat Panizzi vandaag op de markt van ieper was.
                                      Op de vraag of hij deelnam wist hij te vertellen dat het budget er niet was.
                                      Vreemd.....'

Met het oog op volgend jaar idd, da was ook mijn enige gedachte. Alhoewel ik het nut ervan maar marginaal klein vind.

Comment

Iemand vanop autosportforum.be wist da te zeggen

Ook nog dit...
                                        'Er is zonet gemeld in het programma power and passion, dat Panizzi vandaag op de markt van ieper was.
                                        Op de vraag of hij deelnam wist hij te vertellen dat het budget er niet was.
                                        Vreemd.....'

Met het oog op volgend jaar idd, da was ook mijn enige gedachte. Alhoewel ik het nut ervan maar marginaal klein vind.
                                        Tgoh ja, het is toch een serieus voordeel als je al nota's hebt waarmee je kan beginnen (welliswaar nog niet getest in echt rally omstandigheden) dan dat je nog vanaf 0 moet beginnen, zeker in ieper waar het parcours over het algemeen hetzelfde blijft op hier en daar een kleine verandering na. Vandaar ook dat Loeb vorig jaar tijdens z'n blessure naar nieuw zeeland (?) gegaan is speciaal voor de verkenningen omdat het voor het eerst andere kp's dan de gebruikelijke waren.

Comment

• Ben just effe gaan rondrijden. Kp Zonnebeke wa verkend, er was serieus wat volk op baan.

Ben ook al om een programmaboekje geweest

Comment

Working...
                                          X