Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Ben just effe gaan rondrijden. Kp Zonnebeke wa verkend, er was serieus wat volk op baan.

Ben ook al om een programmaboekje geweest
    Tis weer nie raar da gij ook op de kp's te vinden waart...

Toch niemand zitten achtervolgen zeker? Of reden ze allemaal 'braaf'?

Comment

• btw nogmaals een waarschuwing...

ik weet, iedereen rijdt volgens de toegelaten snelheid, maar ff erover kan al voldoende zijn

opgelet voor de controle deze week dit zyn de wagens die worden ingezet in en rond ieper

Opel Vectra AJY-564 zilverkleur
      Toyota Corolla RWF-448 groen
      Ford Galaxy-oud model BNZ-011 wit
      Opel Corsa-paars
      Ook alle federale wagens zijn opgeroepen
      Opel Vectra - VW Golf break - Nissan Primera nummerplaten beginnen met LPM
      woensdag controle in Boezinge
      Nieuwe flitsstrategie op A19 - toestel op statief langs snelweg - auto op zijrijbaan
      camera ingebouwd in verkeersbord - deze week getest langs kanaal van Ieper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
        Tis weer nie raar da gij ook op de kp's te vinden waart...

Toch niemand zitten achtervolgen zeker? Of reden ze allemaal 'braaf'?

Ik reed rustig... heb nog een serieuze kater van gisteren!

Comment

• Bon... Vanavond shakedown in Boezinge van 20 tot 22u!

Ik ben present met enkele maten, wie nog?

Comment

• kakwofd, zwiegt

vraadag iezet zover
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Net gelezen hier dat het vrijdag pas om 18u begint...
              Aangezien ik ten laatste om 21u al terug thuis moet zijn, zal ik het dit jaar aan mijn neus moeten laten voorbij gaan vrees ik.

Comment

• Ik heb vrijdag een mondeling examen dat zeer lang kan duren. Misschien kom ik toch nog eens even piepen, ze rijden tot 23h dacht ik.

Kzal zien....

Comment

• Hopelijk blijft het vrijdagavond droog...zodat we een terraske kunnen doen achteraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                    Hopelijk blijft het vrijdagavond droog...zodat we een terraske kunnen doen achteraf
                    FEIT! Al vrees ik er een beetje voor... ze voorspellen weinig goeds!

Comment

• Kweet niet of de link direct werkt, anders moet je maar 8900 invullen als postcode:

Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.

Vrijdag: 80%kans op regen, temp tussen 14 en 18 graden
                      Zaterdag:100% kans op regen, temp tussen 13 en 18 graden

Comment

• Bij regen schat ik Cols zijn zegekans redelijk groot!!!
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Net terug van de shakedown in Boezinge! Wat een volk zeg! Gezellige sfeer: mooi weer, pintje en een braadworst... meer moet dat niet zijn! Al schonken ze geen bier langs het parkoer, jammer!

Ook XXX gezien en zijn schitterende Bimmer! (ben jij trouwens veranderd van plak?)

Daarna nog effe nr de markt van Ieper een Duvelke gaan drinken en Pieter Tsjoen zien wandelen (met een truitje van Ford ) en Bernd Casier met zijn Co Miclotte gezien. Zijn Co herkende me trouwens nog van tijdens de RACB Fiesta Trophy... sympa kerel!

Comment

• Wie kan ik morgen tegenkomen in Nieuwkerke????
                            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                              Wie kan ik morgen tegenkomen in Nieuwkerke????
                              Ik natuurlijk!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                Net gelezen hier dat het vrijdag pas om 18u begint...
                                Aangezien ik ten laatste om 21u al terug thuis moet zijn, zal ik het dit jaar aan mijn neus moeten laten voorbij gaan vrees ik.

ist echt ? dus overdag is er niks of zo ? waar staat dat ergens ?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Net terug van de shakedown in Boezinge! Wat een volk zeg! Gezellige sfeer: mooi weer, pintje en een braadworst... meer moet dat niet zijn! Al schonken ze geen bier langs het parkoer, jammer!

Ook XXX gezien en zijn schitterende Bimmer! (ben jij trouwens veranderd van plak?)

Daarna nog effe nr de markt van Ieper een Duvelke gaan drinken en Pieter Tsjoen zien wandelen (met een truitje van Ford ) en Bernd Casier met zijn Co Miclotte gezien. Zijn Co herkende me trouwens nog van tijdens de RACB Fiesta Trophy... sympa kerel!
                                  Jep

Mmmmmmm lekkere broodworsten!!

Idd veel volk

Comment

• De Fransman Gilles Panizzi en de winnaar van de 2006-editie Giandomenico Basso, zijn aanwezig in Ieper maar jammergenoeg echter niet als deelnemer.

Panizzi komt de verkenningen afwerken met het zicht op een IRC- seizoen in 2008 en vertrekt nog voor de wedstrijd begint terug naar Frankrijk. “Ik werk alle testen af voor Peugeot met de 207 Super 2000 en ik wil absoluut volgend jaar het volledige IRC- seizoen rijden. Vandaar dat ik mij optimaal wil voorbereiden en zeker al de parcours, in het bijzonder van Ieper, wil leren kennen,” aldus een relaxte Panizzi.

Abarth-piloot Basso die vorig jaar nog meesterlijk naar de zege reed in Ieper, kreeg dit jaar een Italiaans programma voorgeschoteld door zijn werkgever. “Ik heb natuurlijk zeer goede herinneringen aan de Ypres Rally 2006, en het is jammer dat ik mijn kansen dit jaar hier niet kan verdedigen. Ik ben er echter van overtuigd dat mijn collega’s Navarra en Scandola goed werk zullen leveren. Ik zal er zijn deze weekend om ze aan te moedigen!”, zegt de Italiaan.

Freddy Loix van zijn kant kreeg uiteindelijk dan toch een FIA-B statuut van de internationale federatie. Jammergenoeg zal dit niks
                                    veranderen aan zijn startnummer 9 want de nummer toekenning geschiedde vorige maandag en is al officieel. Loix zal wel 2 minuten interval krijgen achter Dani Sola met zijn Honda Civic Type R R3
                                    bron: pitstop.tv

Comment

• Zijn er eigelijk nog tickets beschikbaar? Zoja, waar kan je deze verkrijgen? Hoe laat zijn jullie daar vrijdagavond? En vooral: WAAR?

Comment

• Welk zijn de kp's op zaterdag die je zeker gezien moet hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
                                          Welk zijn de kp's op zaterdag die je zeker gezien moet hebben?
                                          Heuvelland! en je kunt gaan kijken op typische plaatsen als de afdaling van Kemmel en Nieuwkerke plaats. Alst gaat regenen zijn deze twee plaatsen uiterst spectaculair!

Comment

Working...
                                          X