Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Zijn er eigelijk nog tickets beschikbaar? Zoja, waar kan je deze verkrijgen? Hoe laat zijn jullie daar vrijdagavond? En vooral: WAAR?
    Ja normaal wel.. Ik heb er voor iemand gaan halen in de Kollebloeme (tea-room op de markt van Ieper)..

Comment

• En kan je die morgennamiddag ook nog kopen of zal dat al riskant worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        Wie kan ik morgen tegenkomen in Nieuwkerke????
        me2... maar normaal niet in het centrum maar ergens in een of ander veldje

Comment

En kan je die morgennamiddag ook nog kopen of zal dat al riskant worden?
          Je zou je best eens laten informeren door iemand die het zeker weet maar ik denk dat je dat dan nog kan.. De prijs in vvk was 35 €, maar anders is het 45 €

Comment

• Mja, als ik vanmiddag nog tot daar moet rijden ben ik die €10 extra toch kwijt...
            Maar er zijn nog tickets adk te koop normaal gezien?

Comment

Mja, als ik vanmiddag nog tot daar moet rijden ben ik die €10 extra toch kwijt...
              Maar er zijn nog tickets adk te koop normaal gezien?
              Jep !!

Comment

• Is het vanavond in Oostnieuwkerke te doen?
                Nora!

Comment

• Weet iemand wat goed bereikbare en mooie plaatsen op de KP van Zonnebeke?

Comment

• Regen, kasseien, een haarspeld en M. Soete die geweldig staat te dromen over zijn volgende prooi... Nelly Furtado! Wat kan een shakedown toch plezant zijn!

Comment

• Gisteren ook een bezoekje gebracht.

Was wel plezant , veel volk , goeien ambiance
                      Al een geluk da we tijdens de regenbui onder de witte
                      tent op de markt stonden.

't was inderdaad leuk om te zien toen het zo fel regende dat
                      bijna niemand z'n auto onder controle had op de kasseien.

ps: de politie ( de grijze opel vectra ) uw vriend stond heeeel
                      verdekt opgesteld juist voor het binnenrijden van nieuwkerke
                      We hebben de remmen eens mogen testen

Comment

• Al enkele foto's van de Historics shakedown, maar kad ni veel goesting om foto's te nemen, die van Nieuwkerke ploatse zijn beter

Comment

• Mmm, ik kan die filmpjes niet afspelen.

Ik verlang al naar straks!

Comment

• Gebt quicktime of quicktime alternative nodig

En nu de rest vd fotos verwerken

Comment

• ik verlang al !!!
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ok thanks sominio! Ik zal ze dan straks es openen op de andere pc!
                                Weten jullie nu al meer over waar en wanneer? Maxime heeft nog niet geantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beno Bekijk Berichten
                                  Weet iemand wat goed bereikbare en mooie plaatsen op de KP van Zonnebeke?
                                  Bedankt voor het antwoord gasten!

Comment

• en voor de iets trageren onder ons, dit was ironisch bedoeld eh!!!

Jullie mogen dan mss wel een 'toffe' bende zijn, behulpzaam zijn jullie alvast niet...

De mensen die hier wat minder opt het forum komen worden blijkbaar direct de vergeetput ingeduwd.

Voor de rest, tamusement op de rally en hopelijk staan we niet op dezelfde plaats
                                    Last edited by ; 22/06/2007, 14:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beno Bekijk Berichten
                                      en voor de iets trageren onder ons, dit was ironisch bedoeld eh!!!

Jullie mogen dan mss wel een 'toffe' bende zijn, behulpzaam zijn jullie alvast niet...

De mensen die hier wat minder opt het forum komen worden blijkbaar direct de vergeetput ingeduwd.

Voor de rest, tamusement op de rally

Ik ken de kp's niet echt goed dus ik kan je hierbij niet helpen..

Comment

• N. Priem met de Fiesta op het 2de filmpje

Comment

Working...
                                        X