Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)
en voor de iets trageren onder ons, dit was ironisch bedoeld eh!!!
Jullie mogen dan mss wel een 'toffe' bende zijn, behulpzaam zijn jullie alvast niet...
De mensen die hier wat minder opt het forum komen worden blijkbaar direct de vergeetput ingeduwd.
Voor de rest, tamusement op de rally en hopelijk staan we niet op dezelfde plaats
Sorry Beno, moest ik het zelf weten, ik had geantwoord. Maar ik volg gewoon de groep omdat het de eerste keer is dat ik ga. Ik heb ook nog geen antwoord gehad via pm van maxime, maar die is nog niet online geweest sinds gisteren, je kan hem dus niet kwalijk nemen dat hij niet antwoord als hij niet online komt hé.
Weet er eigenlijk iemand waar die oranje saxo een sortie gemaakt
heeft. Want op de markt was z'n voorkant al serieus toegetakeld ?
@ beno : als je naar de collega's van www.autosportforum.be
gaat en daar doorklikt naar ieper 2007.
Er is een speciaal onderwerp aangemaakt met de mooiste plaatsen.
Ik denk dat je ginder je gading wel zal vinden.
Wij zijn om te beginnen gaan kijken naar de KP Langemark, ter hoogte van de beekstraat. Daar was het wel vet, daar de wagens in volle vaart afkwamen en dan nog een rondpuntje moesten nemen. Credits go to beno voor dit plaatsje.
Dan zijn we nog eens terug gegaan naar de start van die KP waar we verleden jaar stonden.
Prettige sfeer, vette S2000's, maar geen VIP toestanden dit jaar
Hetgeen me bij blijft van gisteren (zonnebeke). Punto's hebben de coolste sound ( ), loix is toch nog een aparte klasse als het aankomt op show verkopen en snel gaan. Rally blijft toch verdomd mooi om naar te kijken!
Comment