Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beno Bekijk Berichten
    Bedankt voor het antwoord gasten!
    Moest ik et weten, kzou antwoorden...

Ik laat mij zelf rondgidsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beno Bekijk Berichten
      en voor de iets trageren onder ons, dit was ironisch bedoeld eh!!!

Jullie mogen dan mss wel een 'toffe' bende zijn, behulpzaam zijn jullie alvast niet...

De mensen die hier wat minder opt het forum komen worden blijkbaar direct de vergeetput ingeduwd.

Voor de rest, tamusement op de rally en hopelijk staan we niet op dezelfde plaats
      Sorry Beno, moest ik het zelf weten, ik had geantwoord. Maar ik volg gewoon de groep omdat het de eerste keer is dat ik ga. Ik heb ook nog geen antwoord gehad via pm van maxime, maar die is nog niet online geweest sinds gisteren, je kan hem dus niet kwalijk nemen dat hij niet antwoord als hij niet online komt hé.

Comment

• OK fotos zijn online: http://www.indetail.be/images/Ypres%...0Rally%202007/

Kga ook een selectietje posten

Comment

• Comment

• Comment

• Die 207 (nr 14) is echt knap hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Die 207 (nr 14) is echt knap hé!
                Is de 207 van Peugeot België

My pics
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en nog enkele

Alle foto's (ondertussen al 400+ foto's) kunnen bewonderd worden op www.tracklife.net
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knappe foto's !

Weet er eigenlijk iemand waar die oranje saxo een sortie gemaakt
                    heeft. Want op de markt was z'n voorkant al serieus toegetakeld ?

@ beno : als je naar de collega's van www.autosportforum.be
                    gaat en daar doorklikt naar ieper 2007.
                    Er is een speciaal onderwerp aangemaakt met de mooiste plaatsen.
                    Ik denk dat je ginder je gading wel zal vinden.

Comment

• Ben er niet geraakt vanavond, veels te moe na mijn examen

Knappe fotos tot nog toe, laat maar komen !

Comment

• Wij zijn om te beginnen gaan kijken naar de KP Langemark, ter hoogte van de beekstraat. Daar was het wel vet, daar de wagens in volle vaart afkwamen en dan nog een rondpuntje moesten nemen. Credits go to beno voor dit plaatsje.

Dan zijn we nog eens terug gegaan naar de start van die KP waar we verleden jaar stonden.

Prettige sfeer, vette S2000's, maar geen VIP toestanden dit jaar

Comment

• Daarnet de beelden van de eerste wedstrijddag gezien op Champions.

Spannende strijd vooraan! Jammer dat Cols (motorprobleempje) en Loix (lekke band) pech hadden, anders namen zij de eerste plaatsen in.

Casier z'n 207 is prachtig.

En Princen laat blijkbaar van zich spreken in z'n simpele Clio!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hetgeen me bij blijft van gisteren (zonnebeke). Punto's hebben de coolste sound ( ), loix is toch nog een aparte klasse als het aankomt op show verkopen en snel gaan. Rally blijft toch verdomd mooi om naar te kijken!

Comment

• zometeen naar Ieper

Comment

• Voor de onfortuinlijken die het thuis moeten volgen (ja, ik ook)

Live Wedstrijdradio
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren live de crash gezien van Fontana, met de Punto S2000, in Langemark !!

Ik post zo vlug mogelijk de foto's van het wrak !!

Comment

• Motorprobleempjes van Cols raken niet opgelost blijkbaar.

Toch draait ie op Westouter nog sneller dan Tsjoen.

Hij kan geen goed woord zeggen over de auto en sakkert daar alles bijeen, maar de tijden vallen dus nog mee.
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren gaan kijken in zonnebeke , het blijft toch de moeite !

Comment

• Op de openingsKP van vandaag, Sauvegarde, heeft Tsjoen de scratch gedraaid. Loix op de 2e, Westouter, een supertijd.
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Op KP Watou verliest Tsjoen een dikke minuut én de leiding.
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X