Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kort verslagje:

In totaal 10 kp's gedaan: vrijdag 4 en zaterdag 6.

Vrijdag was het hoogtepunt de sortie van Fontana. echt wel zeer spectaculair om te zien. Achteraf is er blijkbaar nog heel wat miserie geweest om die wagen van het parkoer te halen... vreemd verhaal.
    Vrijdagavond zijn we dan met de hele bende naar de markt geweest om daar een cola te drinken tot rond een uur of 2.

Zaterdag ook enkele mooie punten gedaan maar we hebben niet zoveel spectaculaire dingen meer gezien. Travaglia die even de gracht kuiste en Bernd Casier die met zijn koffer open passeerde. We deden ook 1 kp van de Historics, nl. Heuvelland en we stonden op Nieuwkerke plaats. Ik dacht dat sommige rijders meer spektakel zouden geven!

En wat een geluk hadden we niet met het weer!!!! Slechts één keer echt regen op ons dak gehad... voor de rest NIKS!

Comment

• Kheb ook enkele kp's gezien, maar geen noemenswaardige 'sorties' gezien
      Vrijdag hebben we Dikkebus Langemark en hollebeke (historics) gezien en Zaterdag hebben we maar gestart om 12u27 met westouter, wat we dan allemaal gezien hebben weet ik niet meer vanbuiten, we zijn zeker ook naar de kemmelberg geweest, man, volk volk volk...
      En qua regen, juist zaterdagmorgen, aan onze eerste kp, maar anders viel het zeer goed mee

Comment

• Twas m'n eerste rally, en echt: twa bjisteg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Twas m'n eerste rally, en echt: twa bjisteg!
          Heb je meegereden mss? of enkel gaan kijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            om daar een cola te drinken

Comment

• @ grachtuitkuisfasen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosser Bekijk Berichten
                Heb je meegereden mss? of enkel gaan kijken?
                Enkel gaan kijken.
                Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                Is er iets mis met cola's te drinken uit een duvelglas misschien, ofwa?!
                Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                @ grachtuitkuisfasen
                Vertel...
                Mo echt jong, waarom zije zo vlug weggegaan? De fiesta was toch maar 's avonds?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  Och... ik schreef cola uit gewoonte!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Tiens stond jij daar ook? Wij ook!
                    Jep wij stonden aan de buitenkant waar ze passeerden, jullie wss in de binnenkant in het gras?

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                    Ook net thuis van de rally. Vrijdag 4kp's gedaan en gisteren ook. Twas geestig maar juist jammer dat we met die vaste punten zitten waar de motards om te disc's komen zodat we niet meer kp's konden doen...
                    Reed jij met een zwarte jeep rond op de shakedown in Nieuwkerke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten

Reed jij met een zwarte jeep rond op de shakedown in Nieuwkerke?

Nope geen zwarte, wel een zilvergrijze landcruiser met www.rally-action.com op de achterruit. We stonden geparkeerd net voor Loix z'n service en erna op die grote baan waar scandola enzo stonden.

Comment

Nope geen zwarte, wel een zilvergrijze landcruiser met www.rally-action.com op de achterruit. We stonden geparkeerd net voor Loix z'n service en erna op die grote baan waar scandola enzo stonden.

Tiens wij zijn zo'n Land cruiser tegengekomen en de chauffeur was blijkbaar gehaast. Hij kreeg het op z'n systeem toen we te traag naar onze auto's wandelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
                          Tiens wij zijn zo'n Land cruiser tegengekomen en de chauffeur was blijkbaar gehaast. Hij kreeg het op z'n systeem toen we te traag naar onze auto's wandelden.
                          Waar en wanneer?

Als het vrijdag was zou het kunnen dat ik het was , want we moesten ons echt mega haasten om van dikkebus naar langemark te rijden 2 keer! De eerste keer waren we net uitgestapt of navarra passeerde. En om weer te keren naar dikkebus hadden we 3min over en dan weer naar langemark waar we eerst maar een goei 5-6min meer hadden maar door de vertraging dan toch nog 30min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                            Gisteren live de crash gezien van Fontana, met de Punto S2000, in Langemark !!

Ik post zo vlug mogelijk de foto's van het wrak !!
                            shit zeg, dat was zot ... eerste keer dat ik van zo dichtbij een crash zag
                            Cols zat er bijna op, hij kon hem nog nét ernaast sturen .. geflipte boel
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Waar en wanneer?

Als het vrijdag was zou het kunnen dat ik het was , want we moesten ons echt mega haasten om van dikkebus naar langemark te rijden 2 keer! De eerste keer waren we net uitgestapt of navarra passeerde. En om weer te keren naar dikkebus hadden we 3min over en dan weer naar langemark waar we eerst maar een goei 5-6min meer hadden maar door de vertraging dan toch nog 30min

neen het was op zaterdag kp heuvelland dacht ik. De eerste passage ergens aan een punt
                              waar de wagens een "chicane" tss 2 huizen moesten nemen.

Comment

Het was een Landcruiser met die sticker die je zegt, dus het was wss wel gij..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
                                  neen het was op zaterdag kp heuvelland dacht ik. De eerste passage ergens aan een punt
                                  waar de wagens een "chicane" tss 2 huizen moesten nemen.
                                  Ahneen was ik niet want ik heb heuvelland niet gedaan!

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                  Het was een Landcruiser met die sticker die je zegt, dus het was wss wel gij..
                                  Idd dat was dan onze jeep

Comment

• Kga ier sebiet keer enkele foto'kes posten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Vertel...
                                      Mo echt jong, waarom zije zo vlug weggegaan? De fiesta was toch maar 's avonds?
                                      Welja, gewoon om op een deftig uur thuis te zijn voor het eten, en Pieter had het daar ook een beetje gehad, wat ook wel enigszins logisch is als ge daar quasi niemand kent

Comment

• Foto's shakedown historics en moderne

Comment

• en nog

Comment

Working...
                                          X