Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek rally 2007 (22 en 23 juni 2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 's morgens plannen met de safetycrew voor de leukste plaatsen

de Rallymegane

Maxime Soete, de lokale rallyheld
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• regenbui

lichtjes

Snijers

meer volgt nog
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by Stephane; 27/06/2007, 01:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten

Ik locale rallyheld? Verklaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Moesten ze rallyrijden zoals gij dan stond er alvast nog meer volk te kijken denkek...
          Tzou wa anders zijn dan die historics op Nieuwkerke....... handfrings all the way!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
            Moesten ze rallyrijden zoals gij dan stond er alvast nog meer volk te kijken denkek...
            Tzou wa anders zijn dan die historics op Nieuwkerke....... handfrings all the way!
            Een handfring is gewoon een praktisch hulpmiddel om rechtsomkeer te maken

Comment

• Dikke merci voor de fotos, ik had mss kunnen gaan maar ah, nu ben ik er tenminste door

@Maxime, ik denk dat uw sensor beetje vuil is?

Comment

• Prachtige mofo's stephane !

die handfring van soete was wel geslaagd ik ga hem te fète ne keer op youtube smijten
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Die golf is kristof denk ik, en de auto erachter ben ik. Da's net na die handfring hé?

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten

meer volgt nog
                  Volgens mij hebben we hier ook gestaan, daar waar we Wesley ontmoet hebben!

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  Prachtige mofo's stephane !

die handfring van soete was wel geslaagd ik ga hem te fète ne keer op youtube smijten
                  Echt hé, twas een mooie vond ik, weinig plaats, chic gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Die golf is kristof denk ik, en de auto erachter ben ik. Da's net na die handfring hé?

Volgens mij hebben we hier ook gestaan, daar waar we Wesley ontmoet hebben!
                    JAp, da was na die handfring

Zou idd kunnen dat we ook op die plaats gestaan hebben, waar Wesley, het hyperkinetisch kind rondliep!

Comment

jong ik stond er met m'n rug heen toen ge het lapte, maar op dezelfde plaats als waar ik u laten staan heb plots 180° gedraaid staan... nice work...

Jammer dat ik TomT niet gezien heb...
                      altijd leuk om bekende gezichten te zien...

btw jullie hadden ook mogen blijven... waar we stonden, stonden die hoop Spanjaarden waar TimJ het al over had...

Comment

jong ik stond er met m'n rug heen toen ge het lapte, maar op dezelfde plaats als waar ik u laten staan heb plots 180° gedraaid staan... nice work...

Jammer dat ik TomT niet gezien heb...
                        altijd leuk om bekende gezichten te zien...

btw jullie hadden ook mogen blijven... waar we stonden, stonden die hoop Spanjaarden waar TimJ het al over had...

Hehe... tjah, de beste manier om rechtsomkeer te maken hé

Ow, wat deden die spanjaarden wel?

Comment

Hehe... tjah, de beste manier om rechtsomkeer te maken hé

Ow, wat deden die spanjaarden wel?
                          Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk Berichten
                          Ieper was toppie!!!
                          Op kp krombeke bij ne hoop Spaanjes journalisten gestaan er was er ene bij die een live-reportage aan het doen was voor de radio ginds. Echt wel zot!

Afdaling van de kemmel is toch wel indrukwekkend!!
                          respect man, voor uw manuele bediening van de handremhefboom
                          net na de laatste regenbui nog even Zita losgelaten op de leukere weggetjes in de buurt van Nijlen... Ik moet toch nog ff oefenen hoor... mooi gezet krijg ik ze al, maar uit het schuiven direct voort rijden lukt toch nog niet zo goed.

Die Spanjaarden waren met 6: 1 verslaggever, 1 fotograaf en 1 tolk. en dan nog 3 man... en kwamen van Santander om verslag uit te brengen over de capriolen van Ojeda...
                          die verslaggever heeft heel de KP aan de telefoon gehangen om verslag van de stand van zaken door te geven. En maar brabbelen... en de tolk kwam dan in't Engels aan ons berichten hoever Ojeda achterstond en wat de laatst gekende tijdsverschillen waren... echt wel leuk

Comment

• Nog iets, in plaats van snelheidscontroles tijdens de rally's zouden ze beter eens alcoholcontroles houden! Op quasi elke kp staat een groot deel van de toeschouwers daar pinten te drinken a volonte en daarna moeten ze nog beginnen rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                              Nog iets, in plaats van snelheidscontroles tijdens de rally's zouden ze beter eens alcoholcontroles houden! Op quasi elke kp staat een groot deel van de toeschouwers daar pinten te drinken a volonte en daarna moeten ze nog beginnen rondrijden
                              Echt hé! Eerste kp, dikkebus, stonden er daar al met nen bak bier, en tegen dat de eerste auto's langskwamen zaten ze al aan hun derde pint... Wat moet dat niet geven na 2 of 3 kp's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                Nog iets, in plaats van snelheidscontroles tijdens de rally's zouden ze beter eens alcoholcontroles houden! Op quasi elke kp staat een groot deel van de toeschouwers daar pinten te drinken a volonte en daarna moeten ze nog beginnen rondrijden
                                Ik ben het volledig met u eens!!!

Comment

• Fontana voor de rally

Comment

• Fontana na de crash

Comment

• Comment

• Comment

• Whow

Ik stond ook in Dikkebus

Comment

Working...