Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix van Monaco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
    Heeft een rooky (of hoe je het ook schijft) ooit al het rijderskamioenschap gewonnen ?
    Nope , is nog nooit gebeurd.
    En zoals de kerel nu rijdt...
    Alonso heeft echt zijn handen vol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
      Ik denk dat het vooral de benzinevoorraad zal zijn. Tijdens de 1ste en 2de sessie gingen ze nog wel vlot mee...
      Die strategie zie ik nochtans niet zo goed zitten.
      Tenzij ze inside information hebben over het weer...

Comment

Moet je hier het aantal reacties eens zien in vergelijking met de andere GP's: Monaco spreekt nog altijd erg aan!!
        En terecht, 't heeft charme, in tegenstelling tot al die overdreven brede Tilke-omlopen van tegenwoordig.

Hypocriet vind ik dan weer dat Francorchamps nóg eens een keer lelijker is gemaakt dit jaar, verneükt zou ik zelfs zeggen, door alsmaar grotere asfalten uitloopstroken en nog maar eens een nieuwe Busstop-chicane.
        Voor de veiligheid allemaal.

Maar in monaco gaat het verdorie óók 280+!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ah ja: en volgend jaar terug zonder tractiecontrole. Vooral hier leuk!
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
            Die strategie zie ik nochtans niet zo goed zitten.
            Tenzij ze inside information hebben over het weer...
            Neen, 't klinkt niet logisch. Ik heb niet gelet op de gereden tijden maar het viel toch op dat BMW in de eerste 2 stints nog helemaal vooraan stond en dan plots wegviel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Moet je hier het aantal reacties eens zien in vergelijking met de andere GP's: Monaco spreekt nog altijd erg aan!!
              En terecht, 't heeft charme, in tegenstelling tot al die overdreven brede Tilke-omlopen van tegenwoordig.
              Dat zou ik eerder toeschrijven aan het feit dat het examens zijn en dat de meeste studenten liever op het forum zitten dan te blokken ...

Comment

Heeft een rooky (of hoe je het ook schijft) ooit al het rijderskamioenschap gewonnen ?
                Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                Nope , is nog nooit gebeurd.
                En zoals de kerel nu rijdt...
                Alonso heeft echt zijn handen vol
                Fangio toch wel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Fangio toch wel...
                  "Initially Fangio was not particularly successful until racing an Alfa Romeo in 1950. He finished second in the world championship in 1950 and won his first title in 1951."

Tenzij ik dit nu zo fout voor heb?
                  Last edited by ; 26/05/2007, 17:18.

Comment

Hmm, dan zal ik wel verkeerd zitten.

Tzal zijn dat ie zijn debuutrace gewonnen heeft.
                    Twas altijd zoiets.

Comment

Twas altijd zoiets.
                      Enige rookie die de GP van Monaco gewonnen heeft
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Enige rookie die de GP van Monaco gewonnen heeft
                        Ook al!

Comment

Ik verwacht morgen de BMW's achter de McLaren's als geen van beide uitvallen. Ferrari is afwachten, maar ja alles kan natuurlijk.

Moet zeggen dat de BMW's vandaag in de snelste gemeten rondetijden(algemeen) maar op 0.3sec achter de eerste en snelste McLaren staan. Dus plaats 3 en 4!

Comment

gebeuren er eigenlijk veel ongelukken in Monaco? Want zo 1 ongeluk kan toch serieuze gevolgen meebrengen op zo'n circuit? Want ik kan me dat percies niet meer herinneren.

Heb onlangs nog een leuke site ontdekt ik weet niet of dat hij hier al gestaan heeft. :http://www.f1-club.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                              gebeuren er eigenlijk veel ongelukken in Monaco? Want zo 1 ongeluk kan toch serieuze gevolgen meebrengen op zo'n circuit? Want ik kan me dat percies niet meer herinneren.

Heb onlangs nog een leuke site ontdekt ik weet niet of dat hij hier al gestaan heeft. :http://www.f1-club.be/

dit jaar blijkbaar wel

over het algemeen zijn er wel heel wat (niet enkel de F1's rijden daar nu dit weekend) die de muur in gaan, maar meestal niet erg hard. Dus de schade valt meestal wel mee.

Comment

Twas altijd zoiets.
                                Nino Farina was de eerste wereldkampioen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Foto/wallpaper van vorig jaar:

Zelden zijn er weinig interessante races op dit circuit ... hoogtepunt van het seizoen voor mij ...

Comment

Denk van niet, het hangt er ook vanaf wat je als rookie beshouwt. Een rijder die in het eerste jaar zit dat ie meedoet, een rijder die minder dan een jaar meerijdt ... een rijder die minder dan X wedstrijden gereden heeft ... enz. enz.

Schumacher heeft wel in zijn tweede jaar een race gewonnen, en - denkt ff na - in zijn derde volle jaar al wereldkampioen. Naar de jaren 50 moet ge niet teveel kijken, want die gasten waren in feite al jaren bezig met die races (van na de oorlog), en plots telden ze punten en een kampioen enzo. Op die manier kun je niet echt spreken van rookies, in het eerste jaar (1950 namelijk) was iedereen rookie !

Comment

Ik ga het kijken weeral niet kunnen laten en 'k moet juist zo hard blokken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                        Zelden heel zware, omdat de snelheden zo laag liggen. Het ergste wat ge kunt doen, is bij het uitrijden van de tunnel volle bak op die scheiding rijden (zoals die Duitser in zijn Sauber eens gedaan heeft). Als je snelheid verliest daar is er prolly geen probleem, maar tegen de 300 op zo een scheiding, dat overleef je makkelijk niet. Ze zetten die meer en meer naar achter, en de piloten weten ook dat als je daar een prob hebt, dat je moet zorgen dat je tegen de muur rijdt ofzo.

In de jaren 50 en 60 vloog er af en toe iemand over de muur en boenk de zee in ... zelfs met de huidige snelheden hebben ze ervoor gezorgd dat dat niet gebeurt. Het zou me totaal niet verwonderen dat er mensen zo verdronken zijn, maar dat is dan niet noodzakelijk in een F1 race (andere tak of van voor F1).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Ah ja: en volgend jaar terug zonder tractiecontrole. Vooral hier leuk!
                                          Serieus ? Cool !

Nu nog manuele bakken terug invoeren seh, en dan bandenwissels afschaffen.

Comment

Working...
                                          X