Rechts-voor-ophanging kapot door eigen stuurfout ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Prix van Monaco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenToeme toch!!!!!! Het zit 'm toch ook nooit mee hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenRaikkonen fücked
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenAllez man...Raïkonnen heeft wel echt alle pech hé, uitgeschakeld in Q2 van de kwalifs...plaats 16!
Technische panne blijkbaar, aangezien hij half gedemonteerd in de pits stond. Waar was die reservekar?
Dik genaaid.Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenToeme toch!!!!!! Het zit 'm toch ook nooit mee hé...
Ie rijdt zelf zijn wagen in frut.
Maar vond het wel opvallend dat wanneer de kwaliteit van de rijder belangrijk wordt, fisico en rosberg mee vooraan kunnen meestrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
Technische panne blijkbaar, aangezien hij half gedemonteerd in de pits stond. Waar was die reservekar?
Dik genaaid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenIk dacht even dat het een replay van vorig jaar was .
Ik zei ook meteen, Raikko doet een Schumi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenSchitterende prestatie van Mclaren. De rijstijl van Hamilton in Monaco was opzienbarend. De manier waarop hij de beide chicane's bij "La Piscine" nam was fabuleus. Al glijdend van de ene kerb naar de andere...
Op sommige momenten zag je dat ie echt aan het vechten was met de wagen om er alles uit te persen ! Fantastische coureur !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenSchitterende prestatie van Mclaren. De rijstijl van Hamilton in Monaco was opzienbarend. De manier waarop hij de beide chicane's bij "La Piscine" nam was fabuleus. Al glijdend van de ene kerb naar de andere...
Tja, spijtig voor Raikkonen, maar het is een stuurfout, ligt niet aan Ferrari dus.
In Monaco is de pole al een halve overwinning als je de race uitrijdt, dus ik bouw al een bescheiden feestje.
En mooi idd van Fisichella en Rosberg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenAllez man...Raïkonnen heeft wel echt alle pech hé, uitgeschakeld in Q2 van de kwalifs...plaats 16!
Dik genaaid.
Raikkonen heeft aan de chicane van het zwembad ( denk ik) aan de binnenkant de vangrail geraakt waardoor de ophanging schade heeft opgelopen. Reservawagen was misschien voor Massa afgesteld en had raikkonen sowieso 10 plaatsen op de grid verloren hebben. En hij mag 15de starten Coulthard is teruggezet naar plaats 16 omdat hij Kov. heeft opgehouden in zijn snelle rodne.
Voor de rest een hele leuke kwalificaties, de Mclarens wat lichter dan de rest en wss de BMW wat zwaarder. En goede prestatie van Rosberg en van de Honda's. Hopelijk morgen wat regen tijdens de race en kan het nog heel leuk worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIn Monaco is het zaak de beste gridpositie te veroveren. Mijn insziens is het niet meteen de beste keuze dan voor een zwaardere auto te kiezen. Ik weet echter niet hoe het met het racetempo van de BMW's gesteld is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk dacht dat de BMW's per ronde 2 à 3 tienden toegaven op de Ferrari's en Mclarens, maar ik kan verkeerd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichtenidd ... zalig om te zien !
Op sommige momenten zag je dat ie echt aan het vechten was met de wagen om er alles uit te persen ! Fantastische coureur !!!
Die auto moet echt zeer veel vertrouwen inboezemen. Als je ziet hoe die 2 coureurs konden gooien en smijten met die auto en nog steeds dat tempo aanhouden...
Raikkonen deed datzelfde, maar maakte dan helaas een minieme inschattingsfout en belandde met zijn rechtervoorwiel tegen de barriere.
Edith heeft wat gebrekkige zinsconstructies aangepast.
Comment
Comment