Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix van Monaco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 22/07/2007, 23:37.

Comment

• Monaco

Mannen zouden op dat moment bijna over de reling vallen om een glimp van de wagen op te vangen ...

Comment

• Nog maar 50% kans op regen.

Comment

• Die Norbert Haug toch.
          Zit 'ie doodleuk met Lauda in het McLaren communications centre het Red Bulletin te lezen, terwijl het érg nadrukkelijk verboden was door Ron Dennis...

Comment

• Wat is het Red Bulletin?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Wat is het Red Bulletin?
                Tijdschrift uitgegeven door Red Bull

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

repo

Comment

Tijdschrift uitgegeven door Red Bull
                    Ja, maar het spot met mensen/F1 teams uit de paddock.

Comment

• nog altijd geen regen daarzo...

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                          nog altijd geen regen daarzo...
                          Nope, en volgens de mensen die ik ken en daar zijn gaat het ook niet gaan regenen, tis daar nu redelijk warm, en ze hebben geen regenkledij bij.
                          Ik hoop edoch van wel, gewoon om dan eens te bellen of ze nat genoeg zijn

Comment

• Is er eigenlijk een manier om dat ding te volgen zonder voor mijn ouders' neus de tv te moeten aanzetten?

Ik wil het volgen, maar zit met de pc op kamer opgesloten maw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              Zalige foto tetten!

Comment

• Eventjes gekeken, Hamilton en Al-gonzo aan de leiding, maar 2 uitvallers, ... niet veel soeps precies.

Leuk dat het regent bij de tennis

Comment

• Hoeveel keer gaat Jeffrey nog "impressionante beelden" zeggen? Steekt zowat hard tegen na een uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichten
                                    Hoeveel keer gaat Jeffrey nog "impressionante beelden" zeggen? Steekt zowat hard tegen na een uur.
                                    Als je het maar weet ! Uit noodzaak moest ik kijken naar sporza, maar nu zie je toch wel hoeveel beter die commentaar is op itv! Tis gewoon veel leuker kijken ...

Persoonlijk vond ik het maar een saaie race ! Spectaculair beeld wel toen alonso tegen/over de 200km/h met overstuur zat in die chicane !!!

Tviel verder ook op hoeveel verschil er zat tss de mcl en de fer in vergelijking met vorige races.

En als laatste opnieuw een puike perstatie van Louis! Ongelofelijk zoals die iemand met zoveel ervaring als Alonso kan bijhouden ... Petje af !!!

Comment

• Bas Leinders op RTBF

"Alonso devra sortir tous de l'armoire!"

Wahahahahahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        hey, da's dat Badjas PIMP health center/hotel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Bas Leinders op RTBF

"Alonso devra sortir tous de l'armoire!"

Wahahahahahahaha

ah oui c'est ça question jambon

Comment

Working...
                                          X