Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 Heures du Mans 16-17 juni 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
    in LMGT2 (voor als er nog iemand is die dat interesseert ) heeft Bergmeister al een paar ronden zijn snelsterondetijd verbeterd, hij gaat recht naar de ferrari, ik hoop dat hij nog lang blijft rijden want in het begin van de race hing hij ook vooraan maar bij de pilootwissels zakten ze weg in de lijst, het gaat daar weer spannend worden in GT2.
    en what the f*ck is er al heel de race aan de hand in LMP2 , die zijn verspreid over heel het klassement terwijl ze eigenlijk toch een stuk voor GT1 moeten zitten.
    en zonder meer ongevallen zal het dit jaar weer voor audi zijn in LMP1 denk ik
    LMP2's zijn allemaal privéteams en ze zijn meestal nogal fragiel. GT1's zijn gemaakt voor dit soort endurance-wedstrijden en hoe meer de wedstrijd vordert hoe meer LMP2's met probs krijgen af te rekenen en hoe meer de GT1's opklimmen in het algemeen klassement. In GT2 duim ik voor Ferrari (Scuderia Ecosse).

Edit: de #2 Audi (McNish aan het stuur) is over het circuit aan het vliegen: 3.28 in z'n laatste rondje
    Last edited by ; 16/06/2007, 22:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
      prachtig met dat ondergaande zonnetje
      een paar uur geleden lieten ze een beeld zien vanuit de cockpit , ook met onderstaande zon en soms zagen ze echt niks met die laaghangende zon, dus het is ook wel gevaarlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        LMP2's zijn allemaal privéteams en ze zijn meestal nogal fragiel. GT1's zijn gemaakt voor dit soort endurance-wedstrijden en hoe meer de wedstrijd vordert hoe meer LMP2's met probs krijgen af te rekenen en hoe meer de GT1's opklimmen in het algemeen klassement. In GT2 duim ik voor Ferrari (Scuderia Ecosse).

Edit: de #2 Audi (McNish aan het stuur) is over het circuit aan het vliegen: 3.28 in z'n laatste rondje
        ah, ok, je ziet die echt afzakken in het klassement hè, voor GT2 ben ik voor flying lizard motorsport (porsche), die hangen vlak voor jouw team.
        en tsja , die audi's en peugeot, die maken er momenteel een wedstrijd van om het ronderecord te verbeteren, daar heb ik niks tegen , hoe sneller hoe liever

edith zegt juist op tv: laatste ronde audi 3:27,836 , de andere audi : 3:27,916
        he's driving the limit denk ik
        edith kan niet stoppen en zegt dat flying lizard motorsport nu met neiman i.p.v. bergmeister, dus het zal nu wel ietsje trager gaan met de porsche

edith wordt vermoord door mijn papa die voetbal opzet , dan volg ik het maar via www.lemans.org
        Last edited by ; 16/06/2007, 22:58.

Comment

• contact tss Audi en Vette!!

en sortie van een andere proto

Comment

• die pug é

Comment

• joepie mss pug 7 naar 2!

Comment

• ah ik dacht dat dat daar was

Welk was dat die gecrasht is?
                Wel zalig hoe die Corvette doodleuk door de zandbak doorreed. Wordt zoiets gesanctioneerd?

Comment

• die zet zich even dwars terwijl de safetycar rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                    bedankt, hier was ik op pagina 9 nooit opgekomen

waarom is er een safetycar uit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                      ah ik dacht dat dat daar was

Welk was dat die gecrasht is?
                      Wel zalig hoe die Corvette doodleuk door de zandbak doorreed. Wordt zoiets gesanctioneerd?
                      voor de audi hoop ik dat je bedoelt, de corvette kan er niks aan doen hè, hij heeft er wel die ferrari mee voorbijgestoken , die ferrari flikkerde daarna nog met zijn lichten , beetje humeurig of wat wordt daarmee bedoelt

is de safety car al weg

edit: hij is weg
                      Last edited by ; 16/06/2007, 23:34.

Comment

• ik zou maar een nieuw bericht beginnen want niemand zegt iets, het is nu al echt donker, en wat was daarstraks de reden voor de safetycar, mijn papa zag toen net voetbal, iemand gecrasht, #9?

Comment

• is da nu golf op die sopcast???

Comment

is da nu golf op die sopcast???
                            HELP... kzie just het zelfde...

Comment

• straks weer op tvu 23u30, in full quality, én in't Engels.

Comment

straks weer op tvu 23u30, in full quality, én in't Engels.
                                Tis nu al bezig

Comment

• Nachtbeelden

1 van de 2 Spykers ligt eruit.

Comment

• domme reclameblokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                      Nachtbeelden
                                      Echt zalig é... ik kan hier uuuuuuuren naar kijken

Comment

• Spijtig dat de radical niet meer mee doet, hij ziet er toch echt prachtig uit!
                                        En ook de specs logen er niet om : http://www.radicalsportscars.com/range/sr9/index.php

Wat extra info over de veel gebruikte AER motoren: http://www.aerltd.com/products.html

Comment

Working...
                                        X