Nog misschien een andere live stream bekend dan die van RTL?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24 Heures du Mans 16-17 juni 2007
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenis er geen op www.lemans.org
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichtenklopt het dat die rtl stream op dit moment op testbeeld staat?
Er zit wel een delay van een half minuutje op helaas, waardoor ik radio Le Mans niet echt handig vind voorlopig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenis niet gratis, nog iemand? want ik zou het echt wel graag zien en de rtl stream werkt niet bij mij
als het heel spannend is of een zwaar ongeval komt het hoogstwaarschijnlijk op youtube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC Bekijk Berichten
Een andere mogelijkheid is de TVU player te installeren ( http://www.tvunetworks.com/ ). Want Speed TV zal ook grote delen van de 24h uitzenden.
[/I]
merci, dit werkt uitstekend, relatief goede kwaliteit ook.
Spijtig dat het weer MB's vreet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenAudi's gaan het moeten hebben van betrouwbaarheid, kwa snelheid kome ze nog wat tekort op Peugeot, ik denk dan ook dat die laatsten met de overwining gaan lopen
gisteren stond er een zeer cynisch artikel over Le Mans in het Nieuwsblad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenIk krijg niks op dit moment op rtl7
Gewoon stom zwart beeld...
eerst die reclame en dan niks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichtentvuplayer kanaal 53060!!!
pug 1e plek kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichtentvuplayer kanaal 53060!!!
pug 1e plek kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk wil iets zien!!!!!!!!!!!
Comment
Comment