Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 Heures du Mans 16-17 juni 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 24 Heures du Mans 16-17 juni 2007

We zijn weer zover...

Het grootste autosport gebeuren van het jaar staat voor de deur...

Zijn er die erheen gaan? Aangezien het tot nu toe al elk jaar in m'n examens valt ben ik er nog niet geraakt maar het is m'n absolute n°1 om te doen van zo het kan...
    Met de tent erheen, tussen supercars kamperen met een hoop vrienden, bakken bier, niet slapen, bulderende bolides, zatte engelsen... Heaven...

Zoiets bedoel ik dus...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Comment

Zalig! Voor mij zal het wel maar voor binnen een paar jaar zijn, als ik niet meer moet studeren!

Comment

Le Mans staat ook op mijn "nog te doen" lijst.
          Ooit komt het er nog eens van,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Le Mans staat ook op mijn "nog te doen" lijst.
            Ooit komt het er nog eens van,...

We zoeken een tjoener die meekan voor onze was aan z'n spoiler op te hangen!

Comment

Wil ik ook nog eens doen met mijn pa.
              Naar het schijnt is die camping niet te doen. Denen, Britten, enz... allemaal met de meeste exclusieve bakken met het tentje ernaast.

Moet zalig zijn

Comment

mja moest 't niet zijn van die stomme examens zou ik dat nog wel zien zitten... ne keer dat ik afgestudeerd ben zal 't er wel van komen (mét accreditatie tegen dan wss )

Comment

Heerlijke pics

aber de gemiddelde student heeft dan zelfs geen tijd om naar de live uitzendingen te kijken, laat staan om tussen de Ferrari's te gaan camperen

Comment

Pff, nu heb ik eens vroeg gedaan (20e), valt Le Mans nóg te vroeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Zoiets bedoel ik dus...

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Kippenvel gewoon!

Nie normaal!

Geile bakken, maten, bulderende motoren, bbq, bier etc etc en dat 24u aan een stuk... HEAVEN!!!

Comment

LeMans!!!!

Met dit ding zijn de mannen van EVO magazine naar LeMans geweest.

Heerlijke beelden,heerlijke song!!!

The first lap of the 1995 Le Mans 24 hour race, with Yannick Dalmas at the wheel of the race winning #59 Ueno Clinic McLaren F1. Also includes something of a...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

.
                        Last edited by ; 02/06/2007, 18:54.

Comment

Prachtige beelden!

Ik verlang zo hard naar de dag dat het lukt...

Die roadtrip naar daar moet zalig zijn, een bende autogekken overal op de baan richting Le Mans, wàt een sfeer...

Comment

Zal alweer nix zijn voor dit jaar Hopelijk Le Mans 2008. Interessante tweestrijd tss Audi en Pug dit jaar. Alleen spijtig dat het stoven zijn Hopelijk ook weer een mooie strijd in GT1 (Aston vs. Corvette) al vrees ik voor een nieuwe Corvette-supremacie.

Comment

Ik ben ook benieuwd naar de strijd tussen de 997 en de F430.

Live meemaken zal ten vroegste voor 2010 zijn. Tegen dan rijden ze misschien op sla-olie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                Tegen dan rijden ze misschien op sla-olie.
                                God forbid

Comment

Ik zeg al 2 jaar dat ik absoluut wil gaan - maar het komt er gewoon niet van om het in te plannen.

Ooit eens ...

Comment

En voor de verandering nog maar eens........examens

hejhej !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      En voor de verandering nog maar eens........examens

hejhej !!

Idem.

Comment

Vandaag is het trouwens testdag in Le Mans:

Official website of the 24 Hours of Le Mans. Find news, photos, videos, program, prize list, ticket office ...

Comment

Working...
                                        X