Oorspronkelijk geplaatst door F430
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24 Heures du Mans 16-17 juni 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIs LM te volgen via Sopcast of TVU ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIs LM te volgen via Sopcast of TVU ?
Ik volg het op radio le mans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWat is sopcast of radio le mans? Beelden?
Weet wel niet hoe lang dit kanaal actief zal blijven....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichtenhttp://www.sopcast.com/ ==> channel: 19959 Kimi56
Weet wel niet hoe lang dit kanaal actief zal blijven....
Nog manieren om aan beelden te geraken?
Comment
-
in LMGT2 (voor als er nog iemand is die dat interesseert ) heeft Bergmeister al een paar ronden zijn snelsterondetijd verbeterd, hij gaat recht naar de ferrari, ik hoop dat hij nog lang blijft rijden want in het begin van de race hing hij ook vooraan maar bij de pilootwissels zakten ze weg in de lijst, het gaat daar weer spannend worden in GT2.
en what the f*ck is er al heel de race aan de hand in LMP2 , die zijn verspreid over heel het klassement terwijl ze eigenlijk toch een stuk voor GT1 moeten zitten.
en zonder meer ongevallen zal het dit jaar weer voor audi zijn in LMP1 denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtenlukt niet
Nog manieren om aan beelden te geraken?
Programma afhalen, inloggen als anoniem en die channel connecten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenBeide Peugeot's nu in de problemen, de #7 kan gelukkig na een tijdje alweer verder, de #8 staat alweer in de box.
edit
Zware crash van iemand, nog niet duidelijk wie.
Brake failure bij het aanremmen van de chicane van de Creation
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichteneindelijk binnen. Da kost precies ook nog wat upload. En da frans is ook ni zo leuk, laat staan dat de tekst onleesbaar is TVU was leuker.
Comment
Comment