Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 Heures du Mans 16-17 juni 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    voor Audi.

Zijn er beelden van?
    Nog niet op youtube in ieder geval. Het was een fout van het team, de man met de jack liet de Audi al zakken toen het wiel nog niet goed opzat, daardoor is volgens mij de bevestiging beschadigd geweest.

Comment

• Mooi, in gt1 en gt2 gaat alles perfect
      Nu nog die audi van de eerste plek in p1...

Comment

• Tot hoe laat duurt de aflevering nog op TVU?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Tot hoe laat duurt de aflevering nog op TVU?
          tot het einde, om 15u30

Comment

• De wussies rijden met airco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
              De wussies rijden met airco
              Wordt anders veeeeeeeeeel te warm Vooral in de GT's en gesloten proto's.

Comment

• Reclame van die Amerikanen...

"The perfect push-up, get big, fast. "

Comment

• Binnenkort blijven er geen LMP2's meer over

Comment

• Woehoew ze voorspellen regen in de loop van de komende uren!

Comment

• Lekke band links vooraan voor de 007
                      Altijd mooi om te zien die wagens na de nacht, volledig vuil en vol met ducktape.

Comment

• James Bond heeft een lekke band.

Comment

• ik heb net gezien dat mijn porsche is uitgevallen door die olielek , en nog maar 2 LMP2's over

Comment

• Audi gaat weer winnen dit jaar!

Ik mis een beetje de strijd van pakweg tien jaar geleden met BMW, Mercedes, Porsche, Audi etc etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Audi gaat weer winnen dit jaar!
                              Wacht tot het begint te regenen

Comment

• Als het gaat regenen wordt het nog spannend.

LMP2 is weer een klucht, ze zouden daar beter wel fabrieksteams toelaten zoals Porsche en Acura, maar ACO wil van LMP2 een privéklasse maken en van LMP1 een fabrieksklasse...

Comment

• En Werner is niet aan het cruisen, vind ik wel raar 5 ronden voorsprong maar hij draait nog steeds rond de 3'30.

Comment

• De Pugs rijden al de hele race tragere rondjes dan de audi's...

Comment

• Hoelang nog voor die Astons volledig uitvallen? Corvette moet winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                                        De Pugs rijden al de hele race tragere rondjes dan de audi's...
                                        Ja maar de Audi draait nog steeds heel snelle rondjes ipv rustig te cruisen.

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        Hoelang nog voor die Astons volledig uitvallen? Corvette moet winnen.
                                        Zou ik maar niet op hopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          Ja maar de Audi draait nog steeds heel snelle rondjes ipv rustig te cruisen.

Zou ik maar niet op hopen
                                          Van die Astons: vorig jaar ook ergens in de laatste 2 uur problemen gehad. Dat hebben ze altijd ^^

Comment

Working...
                                          X