Oorspronkelijk geplaatst door LP640
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24 Heures du Mans 16-17 juni 2007
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichtenpfff ik zou liever de corvette-aston strijd zien ipv de gele vlag...
Comment
-
Het ziet er zo'n beetje naar uit dat het gedaan is. Blijkbaar zal de regen nog niet onmiddellijk ophouden en blijft de safety car rijden. Corvette zou zich enorm moeten haasten om 009 nog in te halen. Enkel afwachten wat Peugeot doet in zijn garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk heb bijna de helft van de volledige race gevolgd op TVU en nu kan ik geen verbinding meer maken... wat een triest einde...
OOk niet op sopcast?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichtenhoog tijd dat porsche en acura meestrijden in LMP1...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenDie Amerikanen denken dus echt de Corvette in 10 minuten nog vlug een rondje gaan goedmaken op de Aston Martin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenDie Amerikanen denken dus echt de Corvette in 10 minuten nog vlug een rondje gaan goedmaken op de Aston Martin
Hou me op de hoogte jongens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHou me op de hoogte jongens.
Comment
Comment