Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24 Heures du Mans 16-17 juni 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenLol, zijn al geweest nje in maart
2008 denkek medio maart ergens
Edith zegt: dit jaar was het einde op 17e maart
Edith's zuster zegt: 2008 zijn ze van 12 tem 15 maart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWow Reedsh, nog foto's?? Zeer mooi!!
edit: en nu heb ik weer full speed internet GVD!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtenhoe kwam het nu eigenlijk? Smallband?
Nu gaat alles weer normaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenI was just teasin'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGeen idee zeg, WTF was dat... internet ging SUPER-traag en TVU werkte daardoor niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGeen idee zeg, WTF was dat... internet ging SUPER-traag en TVU werkte daardoor niet meer.
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenUw fotos ? Wel knap, zoviso !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtende eerste Le Mans 24h in jaren waarvan ik gewoonweg nog geen minuut beeld heb kunnen volgen
Mja, Peugeot...Ze hadden gezegd dat dit jaar een leerjaar zou zijn, maar ik kon maar hopen. Ben al blij dat Audi eindelijk eens wat tegenstand krijgt.
Ik vrees dat'k ga moeten toegeven aan digitale tv voor volgend jaar, dit wil ik nooit meer meemaken.Een jaar zonder Le Mans is een verloren jaar voor mij.
Comment
Comment