Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net persconferentie meegevolgd

Niet veel speciaals te melden

Comment

• Dieter gaat nieveel punten moeten tellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Constructeurspunten mag 'ie pakken

Rijderspunten beginnen vanaf 0, kan niet scoren in plaats van Kubica he. Maar voor BMW wél.
        Merci voor de uitleg. Ze gaan hem dan wel een nieuw wagentje mogen klaarstomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten

Alonso is weldegelijk een natuurtalent F1, beetje flauw om hem af te breken omdat je hem gewoon niet kan hebben. Mocht hij in de BMW-Sauber of de Ferrari dan is iedereen hier natuurlijk laaiend enthousiast. Kijk naar wat hij gepresteerd heeft bij Minardi, bij Renault ook. Vorig jaar heeft hij Schumacher verslagen in een wagen die het grootste deel van het seizoen inferieur was aan de Ferrari.
          Waarom? Ik ben McLaren-fan maar geen Alonso-fan. Waarom hem afbreken omdat 'ie bij McLaren rijdt? Ik kan hem gewoon minder goed hebben, zo was dat met Schumi ook. Terwijl ik natuurlijk zijn intrinsieke kwaliteiten niet loochen (zoals hij door het veld sneed na z'n 10-sec-penalty was top), kan ik het wel leuk vinden als hij eens in de fout gaat

en nog eens

en nog eens

en nog eens

(j/k )
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• de crash van Kubica
            Last edited by ; 10/06/2007, 22:25.

Comment

• craSH

Achteraf, als je ongeveer weet dat het niet ál te erg is, valt dat mee om naar te kijken. Maar live doet dat echt vies en slaat uw hart over hoor...

miljaar!
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Waarom? Ik ben McLaren-fan maar geen Alonso-fan. Waarom hem afbreken omdat 'ie bij McLaren rijdt? Ik kan hem gewoon minder goed hebben, zo was dat met Schumi ook. Terwijl ik natuurlijk zijn intrinsieke kwaliteiten niet loochen (zoals hij door het veld sneed na z'n 10-sec-penalty was top), kan ik het wel leuk vinden als hij eens in de fout gaat

(j/k )
                Gewoon, omdat hij dan voor hun favoriete team zou rijden.
                Kijk maar eens rond op het forum hoeveel Williams-"fans" er nog overschieten nu BMW de motoren niet meer levert...

Comment

craSH

Achteraf, als je ongeveer weet dat het niet ál te erg is, valt dat mee om naar te kijken. Maar live doet dat echt vies en slaat uw hart over hoor...

miljaar!
                  Idem, ik kreeg echt koude rillingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Alonso was geniaal, 4 keer in dezelfde bocht eruit, en dan verloren van Sato ... 't was zijn dag niet
                    Dat Alonso het duel verloor van Sato is niet aan hemzelf toe te schrijven. Bemerk eventjes het verschil in banden, en neem de reacties voorafgaand aan de race eventjes in beraad. Oh ja, de commentatoren hebben niet altijd gelijk.. De zachte banden van Alonso waren op. Sato zat op hardere banden.

Dit neemt niet weg dat Alonso teveel fouten heeft gemaakt.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                    Sato heeft bangelijk gereden.

Eindelijk heeft Hamilton een overwinning binnen!!
                    Sato heeft een schitterende race gereden. De Super Aguri zit goed ineen. Ook proficiat voor Hamilton !

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Het been van Kubica moet mss geamputeerd worden... !

mijn nieuwe held...
                    Ik hoop het natuurlijk niet. Waar heb je dit gehoord?

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Zie zijn voeten!

Aan de houding te zien en de "gespannenheid van hoofd en handen, was hij hier al buitenwesten. Het goede nieuws is dus dat hij meteen na de impact buiten westen zal gegaan zijn. Hij zal nu wel aan het afzien zijn.

Pluim aan de FIA, dat de veiligheidseisen van de Monocoque zo streng zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                      Gewoon, omdat hij dan voor hun favoriete team zou rijden.
                      Kijk maar eens rond op het forum hoeveel Williams-"fans" er nog overschieten nu BMW de motoren niet meer levert...
                      Zever, ik ben BMW liefhebber maar ben altijd min of meer voor Ferrari geweest.

Nu volg ik F1 niet echt meer en ben ik meer voor Sato, Button kortom Honda dus.

Als team in zijn geheel nog altijd voor BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                        Ik wil de reden van de crash weten. De huidige beelden zeggen ons niet veel... Ging hij de Torro Rosso (?) aan de verkeerde kant voorbij, kreeg hij een tik, of een slechte inschatting, ...

Het is me niet bekend, dat wil ik wel weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                          Ik wil de reden van de crash weten. De huidige beelden zeggen ons niet veel... Ging hij de Torro Rosso (?) aan de verkeerde kant voorbij, kreeg hij een tik, of een slechte inschatting, ...

Het is me niet bekend, dat wil ik wel weten.
                          Hij moet met zijn voorwiel een wiel van een andere wagen geraakt hebben, anders word je zo de lucht niet ingekatapulteerd...

edit: alhoewel... niemand anders heeft schade opgelopen, denk ik?

Misschien in de chicane ervoor de ophanging naar de vaantjes geholpen op de curbs? Waarbij één van de voorwielen onder de wagen terecht gekomen is?
                          Last edited by Lotuzzz; 10/06/2007, 22:34.
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik denk dat het een Toyota was.

Comment

• Wat was dit in godsnaam allemaal zeg?? Ik kan mij niet herinneren ooit al een F1-race gezien te hebben waar zo veel in gebeurde. 't Werd hier ineens wel heel erg stil toen ik de beelden zag van de crash van Kubica. Ik zag het eigenlijk echt niet goedkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                Zever.
                                Het is nochtans geen zever in de meeste gevallen.

Comment

• Wat een GP zeg! Hopelijk komt alles goed met Kubica!

Comment

• Toen ik de crash van kubica zag, sloeg men hart wel een keer over denk ik

zoals Roughneck al zei, al een geluk dat de monocoque zo sterk is!

Ik denk niet dat hij iemand heeft aangeraakt vlak voor de crash maar gewoon op het vuile gedeelte is gekomen, zo opt gras en toen gekatapulteerd, ben niet zeker he..

Hopelijk komt het allemaal terug goed voor kubica en kan hij na het revalideren terug racen

Comment

Hij moet met zijn voorwiel een wiel van een andere wagen geraakt hebben, anders word je zo de lucht niet ingekatapulteerd...

edit: alhoewel... niemand anders heeft schade opgelopen, denk ik?

Misschien in de chicane ervoor de ophanging naar de vaantjes geholpen op de curbs? Waarbij één van de voorwielen onder de wagen terecht gekomen is?
                                      Ik had de indruk dat Kubica achteraan inreed op een Toyota. Men heeft dat echter niet meer deftig terug laten zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                        Wat was dit in godsnaam allemaal zeg?? Ik kan mij niet herinneren ooit al een F1-race gezien te hebben waar zo veel in gebeurde. 't Werd hier ineens wel heel erg stil toen ik de beelden zag van de crash van Kubica. Ik zag het eigenlijk echt niet goedkomen.

Idd, kdacht echt dat hij dood was, toen ik zijn hoofd zo zag hangen dacht ik direct terug aan de crash van senna..

Comment

• WK Synchroon van de baan gaan met Rosberg & Trulli

Comment

Working...
                                          X