Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    Toen ik de crash van kubica zag, sloeg men hart wel een keer over denk ik

zoals Roughneck al zei, al een geluk dat de monocoque zo sterk is!

Ik denk niet dat hij iemand heeft aangeraakt vlak voor de crash maar gewoon op het vuile gedeelte is gekomen, zo opt gras en toen gekatapulteerd, ben niet zeker he..

Hopelijk komt het allemaal terug goed voor kubica en kan hij na het revalideren terug racen
    Op de google-beelden zie je de neus de lucht ingaan en is hij zijn voorvleugel volgens mij al kwijt, daarom vermoed ik ook een botsing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
      Wat een race!

En Hamilton: chapeau

Spijtig dat Alonso slechts 7de eindigde Blijkbaar een of ander probleempje anders kan die kakjap 'm nooit passeren.
      Tja als ge 5X de chicane afsnijdt en over het gras hobbelt zult ge natuurlijk hier en daar wel eens iets van de auto raken. Inderdaad, ik ben niet echt een Alonso-fan.

Comment

• Kubica blijkt dus idd te zijn gebotst op Ralf Schumacher.

Comment

• Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Dat Alonso het duel verloor van Sato is niet aan hemzelf toe te schrijven. Bemerk eventjes het verschil in banden, en neem de reacties voorafgaand aan de race eventjes in beraad. Oh ja, de commentatoren hebben niet altijd gelijk.. De zachte banden van Alonso waren op. Sato zat op hardere banden.
            RN, dat was -> humor

Alonso had een off-day, en een serieuse

Comment

• Ik vind dat Raikonen serieuze steken laten vallen...

Vandaag maakte hij weer enkele domme foutjes.

Comment

• Geïnteresseerden kunnen nu in uitgesteld relais kijken op Canvas.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat een race was me da zeg

Comment

• als dit waar is... sta ik perplex
                    Die kerel heeft een serieuze engelbewaarder!!!!!

Comment

• Milaarde da ne crash Daar zie je dus aan hoe veilig zo'n f1 bolide tegenwoordig is met
                      enkel een beenbreuk. Zoals reedsh al zei die heeft een serieuze engelbewaarder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Ik vind dat Raikonen serieuze steken laten vallen...

Vandaag maakte hij weer enkele domme foutjes.
                        Idd...is de druk té hoog? Als hij zich niet gauw herpakt zie ik hem een "eeuwige tweede" worden, zoals een Irvine of Coulthard. Talent zat, maar net dat beetje missen om koning te worden. En geloof me ik gun het raikkonen echt.

Maar zoals ik al eerder zei, volgens mij gaat er dit jaar weinig te doen zijn aan Mclaren en hun rijdersduo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                          Idd...is de druk té hoog? Als hij zich niet gauw herpakt zie ik hem een "eeuwige tweede" worden, zoals een Irvine of Coulthard. Talent zat, maar net dat beetje missen om koning te worden. En geloof me ik gun het raikkonen echt.

Maar zoals ik al eerder zei, volgens mij gaat er dit jaar weinig te doen zijn aan Mclaren en hun rijdersduo.
                          Raikkonen is stukken beter dan Irvine en Coulthard samen. De banden spelen dit jaar een grote rol, en Kimi kan zich moeilijk aanpassen. That's it.

En btw, Kubica heeft geen schrammetje! Geen gebroken been, ondanks speculaties op het internet.

Indrukwekkend!

Het was een boeiende GP!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                            Raikkonen is stukken beter dan Irvine en Coulthard samen. De banden spelen dit jaar een grote rol, en Kimi kan zich moeilijk aanpassen. That's it.

En btw, Kubica heeft geen schrammetje! Geen gebroken been, ondanks speculaties op het internet.

Indrukwekkend!

Het was een boeiende GP!
                            Luisteren is uw beste kant niet zeker?
                            Werd tegen Hamilton duidelijk gezegd"Kubica has a broken leg" .
                            Last edited by jurbe; 11/06/2007, 08:32.
                            Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              RN, dat was -> humor

Alonso had een off-day, en een serieuse
                              Alonso had remproblemen volgens F1.com.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                De nieuwste berichten ontkennen dat... Onderzoek heeft uitgewezen dat Kubica niét gewond is geraakt en vandaag het ziekenhuis al mag verlaten

Zullen ze toen in het team zelf nog niet geweten hebben
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  De nieuwste berichten ontkennen dat... Onderzoek heeft uitgewezen dat Kubica niét gewond is geraakt en vandaag het ziekenhuis al mag verlaten

Zullen ze toen in het team zelf nog niet geweten hebben
                                  Das toch wel ongelooflijk dan, zo'n zware impact rechtstreeks op beton. Tien jaar geleden had hij dit zeker niet overleeft.
                                  Wat betreft Alonso; dat hij problemen had was wel duidelijk. Maar ik denk dat hij veel van zijn wagen heeft moeten vergen toen hij aan die grote inhaalrace bezig was na zijn 10sec stop/go. Waardoor bij de laatste 10 ronden het beste er wel af was.

Comment

• is er al meer nieuws over Kubica?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      is er al meer nieuws over Kubica?
                                      Bron : www.formule1.nl

"
                                      Kubica komt er zonder kleerscheuren vanaf

Pool brengt nacht door in ziekenhuis

[10-06] Robert Kubica mag zijn beschermengel dankbaar zijn. De Pool heeft geen verwondingen overgehouden aan zijn meer dan serieuze crash in Montréal. Dit is de conclusie na enkele medische onderzoeken.

Doktoren ontfermen zich over de Pool.

,,We hebben zojuist vanuit het ziekenhuis het bericht ontvangen dat Robert in orde is”, kon een opgeluchte Mario Theissen meedelen in Montréal. ,,Vannacht moet hij ter observatie in het ziekenhuis blijven, maar de kans is groot dat hij daar morgen (maandag, red.) uit wordt ontslagen.”

Volgens de Duitse teamchef verloor Kubica na de crash kortstondig het bewustzijn en hij kon het dan ook amper geloven dat hij zulk goed nieuws te vertellen had. Deze update over Kubica's situatie staat nogal in schril contrast met enkele geruchten die op internet de ronde deden.

Zo werd her en der gemeld dat de Poolse coureur zijn been zou hebben gebroken en dat hij minstens twee maanden uit de running zou zijn. Niets van dat alles bleek echter waar en er bestaat zelfs een kans dat Kubica volgende week in Indianapolis alweer achter het stuur kruipt.

,,In Indianapolis nemen we daarover een definitief besluit”, aldus Theissen. ,,Daar zal opnieuw een medische check worden uitgevoerd en daar hangt de beslissing vanaf.”

Mocht de 22-jarige coureur niet in staat zijn BMW Saubers F1.07 te besturen, dan wordt hij waarschijnlijk vervangen door Sebastian Vettel of Timo Glock."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                        Vriendelijk doen is úwen beste kant niet zeker?
                                        Ge kunt dat ook normaal zeggen.
                                        Ik heb wel dégelijk geluisterd. Maar als je zekerheid wil moet je alles dubbelchecken. En één bron die zegt "Kubica might have/appears to have a broken leg", dan zeggen ze nog niet dat het een gebroken been is hé.

Volgens de laatste berichten zou hij een verstuikte enkel hebben en een hersenschudding.

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X