Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
    McLaren ging nooit zijn wat ze nu zijn moest Kimi daar nog zijn ...

Enkel Alonso kan zoals de oude Schum een team motiveren om dergelijke zaken te presteren ...

Kimi is daarmee vergeleken een toerist die daar gewoon wat komt dollen !!!
    Ge zijt bullshit aant verkondigen
    Kimi ging in de plaats van Hamilton er geweest zijn....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
      Heidfeld tegen die muur

GESKIFT !
      Idd, was naaiz!

Comment

Kimi zou nooit gebleven zijn naast Alonso

Comment

Kimi zou nooit gebleven zijn naast Alonso
          Waarom niet? Hij durft dat wel aan, hem maakt het niet uit wie z'n teammaten zijn. Ik denk eerder dat Alonso Kimi niet wou, want dan zou snel duidelijk worden wie de snelste is

Comment

Omdat Raikko net als Schum en Alonso liefst niet als 2e rijder behandeld zou worden ...

Ik zou 1000 keer liever Alonso (alhoewel ik nooit voor hem zou supporteren) in mn team hebben dan iemand als Raikko die toch wel lichtjes sociaal gestoord is ... ie kan zich niet goed uitdrukken naar het schijnt, ie zou toch wat asociaal zijn en dergelijk ...

Comment

Omdat Raikko net als Schum en Alonso liefst niet als 2e rijder behandeld zou worden ...

Ik zou 1000 keer liever Alonso (alhoewel ik nooit voor hem zou supporteren) in mn team hebben dan iemand als Raikko die toch wel lichtjes sociaal gestoord is ... ie kan zich niet goed uitdrukken naar het schijnt, ie zou toch wat asociaal zijn en dergelijk ...
              Asociaal?
              Hij is wa introvert , granted, maar asociaal?

Niet zo maniakaal als M schumacher, ook akkoord...
              Toch nooit geen problemen gehoord over hem tot hij nu wat minder goe scoort dit jaar bij Ferrari he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                Asociaal?
                Hij is wa introvert , granted, maar asociaal?

Niet zo maniakaal als M schumacher, ook akkoord...
                Toch nooit geen problemen gehoord over hem tot hij nu wat minder goe scoort dit jaar bij Ferrari he
                Vanaf nu is hij gewent aan de Ferrari en zal sneller zijn dan Massa, toch nog iets

Comment

Ie is al altijd een enfant-terrible geweest ... zoals JPM

Ron Dennis zal natuurlijk nooit kwaad spreken over zijn protégé
                  Maar je hoort toch veel dat Raikko wat speciale trekjes heeft...
                  vb zijn vertrek tijdens de race wanneer hij uitvalt ... wie dat dat nu
                  (teken van weinig respect tegenover het team imo)

Enfin dit alles is "imo" natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                    Vanaf nu is hij gewent aan de Ferrari en zal sneller zijn dan Massa, toch nog iets
                    Opletten met dat te zeggen...
                    Eerst de race afwachten
                    Ik zou niet liever hebben, maar je weet nog niks over de pitstop strategie...

En Raïkkönen is heus de enige nie, die niet blijft nadat hij pech heeft...
                    Alleen wordt het nu uitvergroot dit jaar.
                    Race afwachten en dan terug oordelen

Comment

Maar er zijn weinigen die het zo duidelijk doen als hij --> Monaco 2006

Comment

inderdaad, dat is toch geweldig vind ik, maar jah, je zou voor minder, altijd diezelfde pech. Geef hem een goede wagen en hij wordt kampioen

Comment

Toen kon je alleszinds toch nie zeggen dat hij het circuit verlaten had eh

Comment

inderdaad, dat is toch geweldig vind ik, maar jah, je zou voor minder, altijd diezelfde pech. Geef hem een goede wagen en hij wordt kampioen
                            Hey, het is zeker cool om dat als buitenstaander te zien ... maar in de ogen van het team toont dit zeker weinig respect ... en het zijn die mensen die tijdens het weekend 24/24 werken aan ZIJN auto!

imo !

Comment

En hoeveel simulaties denkte ...
                              Da's nog steeds niet hetzelfde als het echte werk.

Comment

Hey, het is zeker cool om dat als buitenstaander te zien ... maar in de ogen van het team toont dit zeker weinig respect ... en het zijn die mensen die tijdens het weekend 24/24 werken aan ZIJN auto!

imo !
                                tuurlijk, weet ik wel, maar hoe frustrerend moet het wel niet zijn om keer na keer juist niet te winnen, altijd die pech, Kimi verlaat de baan dan, maar direct daarna heeft hij er weer zin in. Maar was doet Alonso? Hij zegt tegen de media, als het eens een beetje minder gaat, dat z'n team hem niet meer steunt en hem benadeelt enzo van die dingen. Dat is nog minder respect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                  Da's nog steeds niet hetzelfde als het echte werk.
                                  Neen maar iemand die in de jaren 80 voor het eerst op een circuit kwam, die had effectief nog nooit rond gereden ...

Groot verschil met de huidige piloten die vandaag de dag ergens "nieuw" aankomen ...

Comment

tuurlijk, weet ik wel, maar hoe frustrerend moet het wel niet zijn om keer na keer juist niet te winnen, altijd die pech, Kimi verlaat de baan dan, maar direct daarna heeft hij er weer zin in. Maar was doet Alonso? Hij zegt tegen de media, als het eens een beetje minder gaat, dat z'n team hem niet meer steunt en hem benadeelt enzo van die dingen. Dat is nog minder respect
                                    Hey, ik ga ook Alonso niet verdedigen, alhoewel ik maar 1 incident ken waarop jij doelt ... dus kan zijn dat hij erger is !

Maar iedereen in de paddock zegt het toch, enkel Alonso en de Schum konden een team echt motiveren (naar het schijnt)

Comment

Hey, ik ga ook Alonso niet verdedigen, alhoewel ik maar 1 incident ken waarop jij doelt ... dus kan zijn dat hij erger is !

Maar iedereen in de paddock zegt het toch, enkel Alonso en de Schum konden een team echt motiveren (naar het schijnt)
                                      Ach, we kunnen wel blijven discussieren, we zullen er toch niet uitgeraken

Comment

Idd aangezien ik TEGEN Raikko ben

Maar ik ben ook TEGEN Alonso

Liefst zie ik Hamilton winnen bij McLaren en Massa bij Ferrari.
                                        Hamilton omdat hij nog jong is en ik het hem dus toewens.
                                        Massa omdat, als hij wint, Mieseriedes van punten ontneemt en is het minst kwade van de 2 (VS Raikko dus)

Ik ben pro-BMW, deeeuuuuhhhh
                                        Maar geen fan van de rijders Alhoewel Heidfeld het goed doet ben ik toch niet echt aan zijn persoon + er zijn betere rijders in het veld !

Ahja ik ben ook tegen Kalf Schumacher

Comment

Hamilton

Ook knap van Heidfeld

Comment

Working...
                                          X